Ach ja… het lijkt veel… maar je prijs is daarom ook hoger dan normaal ![]()
Helemaal mee eens Cynthia. Sommige hebben het wel erg hoog geprijst en geven dan die korting en dan lijkt het veel die korting. Daar trap ik ook niet meer in. :unibrow:
Ikke natuurlijk ! hihihihi !
Wij gaan dit jaar wel naar Turkije, met onze caravan. We hebben al vele mails gehad van onze “pleegdochter”. Vandaar maken we de plannen. Welk gedeelte we naar toe gaan, weten we dus nog. Wel zeker met onze vrienden 1 dag naar het milipark bij Güzelcamli.
Heb op 10 dec. al geboekt van 25/07/08 voor 12 d. de 4 de maal Kadikale resort Turgutreis
turist : ook in Turgutreis ? Wij ook : Aegean Dream Resort
Waarschijnlijk 27 april een weekje naar Hotel Lara Beach.
Heeft iemand overigens enig idee wat een taxi ritje van Antalya Airport naar Lara/Hotel Lara Beach kost?
**hoi foremer’s
nou vandaag is het dan voor elkaar ben vanmiddag naar d reizen gegaan,en heb een aanbetaling betaalt.ik heb nu ergens om naar uit te kijken,ik ga 15 juni voor 15 dagen naar kusadasi en verblijf in golden moon heeeeeeerlijk
gr marcel
**
Ook goeie keus Marcel. Leuke gezellige plaats Kusadasi. Wij zijn er vorig jaar voorjaar (Juni) geweest.
Marcel: Wij zijn meerdere malen naar Golden Moon geweest. Ligging is eigenlijk het enige minpuntje. Boven op een behoorlijke berg, maar een taxi omhoog kost ont 3 euro, dus dat mag de pret niet drukken!! Kusadasi is een leuk plaatsje, veel lekkere restaurantjes. De dinsdagmarkt om de hoek, dus ach!
Veel plezier daar!
ik ben vorigjaar ook naar kusadasi geweest toen verbleef ik in aqua fantasy,maar dat doe ik nooit meeral die kits het was veel te druk kon noooit rustig eten.ik was toen alleen heb toen gezecht ga volgend jaar weer maar dan dichter bij het centrum,dit dit is dan het rezultaat.ik ook dit jaar weer alleen en weet wat het is die schuine helling,ik vond het een lekkere wandeling,ik ben wel wat gewend ik loop hier ook al veel dus ben getreent.maar beppie1 meschien kan je er wat meer over golden moon vertellen.meschien heb je zin op messneger te komen of meschien een andere topik hier openen.
gr marcel
Heb geboek gumbet 20 mei voor 14 dagen…
lekker Viva, je kan alvast maar weer geboekt hebben!
Wij hebben ook geboekt, campingvluchten voor de meivakantie en een pakketreis voor mijn vader, uiteraard naar Marmaris!
Ik ga naar marmaris-Halici holiday village! Samen met man en dochter van 17. 2Jaar geleden in Side geweest…in Dream Paradise Suite
Ik ga 4 a 5 weken naar Marmaris :vak02: Moet nog even kijken
Ik ga 5 augustus met mijn 2 dochters naar Lara Resort & Spa (4x) in Lara Antalya. Wij gaan 2 weken. Dit is de 1e keer dat ik alleen met de meiden ga. Heb er enorm veel zin in
5 weken… appartement is geboekt!! heerlijk…
wij gaan in augustus naar Side West Resort in Side, colakli!
Eindelijk geboekt, zaaaaaaaaaaalig.
groetjes Rodemi
Ik ga al bijna iedere zomer sinds 2003 naar de Turkse riveira vanwege familiebezoek en nu ook richting Cappadocia omdat mijn vriendje daar woont. Wat een straf! :hihi:
Ik ben plannen aan het maken om te gaan backpacken door Turkije ![]()