hoihoi
Ik heb weer geboekt voor aegean dream resort in turgutreis.
Beetje eentonig, maar voor mij ook waarschijnlijk de laatste keer.
Maar ja je weet het nooit he.
Aangezien ik namelijk verleden jaar ook zei dit is de laatste keer.
Dus ik zeg het nu niet meer hard op hoor.
Wat leuk! ik ga ook naar Turgutreis.
nu voor de 2e keer, maar wel een ander hotel;
Hotel Kadikale Resort.
Kan niet wachten! :drugged: maar ik ga pas 14 juli…
Voor de mensen die dus naar Dalyan willen en een mooi hotel willen met super leuk personeel, Ga naar hotel Portakal, onvergetelijke ervaring gehad!!! groetjes
Ik had iets heel anders gezet, wilde iets van Thailand, Indonesie, Mexico of Zuid-Afrika ofzo…
Iets ervan blijft staan, voor december maar ik kon het toch niet laten…dus…:
Wie kan me vertellen wat ik van Turgutreis en ADR kan verwachten?
Ik zie dat sommige van jullie al meerdere keren daar geweest zijn. Wat is daar niet leuk?
Hoe is het strand, is de zee helder? Op de foto’s lijkt het mooi te zijn.
Is het eten goed?
Ik ga 6 augustus samen met mijn man en zoon van 23; hoop dat hij veel leuke jongeren otmoet.
We zijn eerder naar Bodrum (2x) en Alanya (1x) geweest. (Royal) Asharlik beach en Bonaparte Hotel. Altijd leuk en naar onze zin gehad.
ADR is duidelijk van een betere klasse dan Asarlik Beach… De mensen op deze site zijn er zeeeer tevreden over, en hoorde ook dat het nu nog beter is geworden! Komt helemaal goed!
Dank je wel voor je snelle antwoord. Ik heb op de site van vakantiereiswijzer alleen wat beoordelingen gezien uit 2004 en 2005. Ze hebben het dan over Ultra all in?? Nu is het All in. Daarom was ik benieuwd of het misschien wat minder is geworden met het hotel of…
Maar ik geloof nu dat het heel leuk gaat worden:zon02:
Dank je wel