tja…groot dillema
ik heb met mezelf afgesproken dat ik rond januari-februari de knoop ga doorhakken
ook afhankelijk wat ik aan werk en dergelijken kan vinden
maar neem waarschijnlijk in april ontslag
mogelijke planning
-april turks leren in turkije (waar??)
-mei, vakantie in bodrum
-juni/juli/aug/sept elders werken
-okt, naar bodrum?
OF :unibrow:
maart/ april turks leren in turkije
vanaf mei tot en met okt in turkije werken samen met een andere turkije-forummer
Wij zijn ook alweer druk bezig met het vakantieschema voor volgend jaar. Naar ons eigen apt. in Marmaris zullen we een keer of 3-4 gaan. In april-mei, eind mei-juni, zomervakantie en september. Waarschijnlijk komt er nog wel een weekje tussendoor bij. Verder willen we volgend jaar toch een keer naar Istanbul. We weten alleen nog niet wanneer. Misschien gaan we daar wel heen als we toch al in Marmaris zijn. We zien wel. Vooralsnog voorlopig een half jaar wachten voordat we weer die kant op gaan, pffffff…duurt zoooooooooo lang nog! Heb nu al heimwee en dat gevoel gaat maar heel langzaam weg hoor!
dat turks in turkije leren vind ik een hele goeie!
Maar waar kan dat overal? ben benieuwd, vind dat nou echt de ideale manier om een taal te leren :unibrow:
Mijn vakantieplanning! Ik wil in mei en in oktober weer naar Turkije, nu maar afwachten of het beide door kan gaan.
Welke plaats het gaat worden? Weet het nog niet. Er is zoveel dat ik nog wil zien in Turkije dus dat kan nog alle kanten uit. Belangrijkste is dat ik weer daar ben.
Elke jaar zeggen we NIET NAAR TURKIJE!!! We gaan ‘pas’ een kleine 20 jaar daar heen, dus ja eens iets anders… maar wat
Volgend jaar is de planning Mexico/ Gambia/ Dominicaanse…geen idee
We wachten af, zou me niets verbazen als we uiteindelijk in Bodrum/Turgutreis belanden…Wie weet…