Wie gaat er naar Turkije 2007

Wie weet er al wanneer hij/zij in 2007 naar Turkije gaat?

Als jij het weet, wanneer en waarheen ga je dan? :slight_smile:

Ik weet nog niet wanneer ik in 2007 ga. Eerst ga ik eind december.

Heb wel plannen voor volgend jaar maar die ga ik nog lang niet boeken dus dat staat nog niet vast.

Het is de bedoeling om eind juni weer naar Turgutreis te gaan, het wordt voor de 5de keer hotel Aegean Dream.

Ik ga in April en in de zomer… En wat er nog meer bijkomt weet ik nog niet :stuck_out_tongue:

Oh ja ik ga naar Bodrum natuurlijk!!!

x

Ik ga april en september, het ligt een beetje aan of turan het leger aan moet. maar in ieder geval die tijd…

x

ik mag in februari…april en de hele zomer…
daarna moeten we ff verder kijken…

ik ga naar mn vriend in side dan…

groetjes

filiz

oja en naar marmaris :lol:

tja…groot dillema
ik heb met mezelf afgesproken dat ik rond januari-februari de knoop ga doorhakken
ook afhankelijk wat ik aan werk en dergelijken kan vinden
maar neem waarschijnlijk in april ontslag

mogelijke planning
-april turks leren in turkije (waar??)
-mei, vakantie in bodrum
-juni/juli/aug/sept elders werken
-okt, naar bodrum?

OF :unibrow:
maart/ april turks leren in turkije
vanaf mei tot en met okt in turkije werken samen met een andere turkije-forummer

OF
in maart naar turkije om te gaan werken…

zucht
of helemaal niet.
lekkere vragen stel jij zeg, gggrrr:delete:
hahaa:dope:

Wij zijn ook alweer druk bezig met het vakantieschema voor volgend jaar. Naar ons eigen apt. in Marmaris zullen we een keer of 3-4 gaan. In april-mei, eind mei-juni, zomervakantie en september. Waarschijnlijk komt er nog wel een weekje tussendoor bij. Verder willen we volgend jaar toch een keer naar Istanbul. We weten alleen nog niet wanneer. Misschien gaan we daar wel heen als we toch al in Marmaris zijn. We zien wel. Vooralsnog voorlopig een half jaar wachten voordat we weer die kant op gaan, pffffff…duurt zoooooooooo lang nog! Heb nu al heimwee en dat gevoel gaat maar heel langzaam weg hoor!

dat turks in turkije leren vind ik een hele goeie! :thumbsup:
Maar waar kan dat overal? ben benieuwd, vind dat nou echt de ideale manier om een taal te leren :unibrow:

x

bregje, moet je ff kijken op het topic turks leren in turkije, staat alles in vermeld enzo

heb m ff ge-upt- voor je, staat nu bijna bovenaan

Cynthia zou jij niet de hele zomer in Turkije willen werken?

Zou het wel willen, maar ik weet het nog niet!

x

Mijn vakantieplanning! Ik wil in mei en in oktober weer naar Turkije, nu maar afwachten of het beide door kan gaan.
Welke plaats het gaat worden? Weet het nog niet. Er is zoveel dat ik nog wil zien in Turkije dus dat kan nog alle kanten uit. Belangrijkste is dat ik weer daar ben.

In februari mss naar Istanbul

april/mei Kusadasi
sept/okt kusadasi

maar niets is nog zeker eerst zien wanneer ik verlof kan krijgen.

Heel verrassend waarschijnlijk mijn reactie :lol:

De planning is om begin juni voor 12 dagen naar Alanya te gaan, hotel Grand Zaman Garden. En ik kijk er nu al weer heeeeeeeeeeeeeel erg naar uit!!

2007… jaja waar heen…

Elke jaar zeggen we NIET NAAR TURKIJE!!! We gaan ‘pas’ een kleine 20 jaar daar heen, dus ja eens iets anders… maar wat

Volgend jaar is de planning Mexico/ Gambia/ Dominicaanse…geen idee
We wachten af, zou me niets verbazen als we uiteindelijk in Bodrum/Turgutreis belanden…Wie weet…

niet naar Kusa??
was bodrum toch wel bevallen of ben je gewoon zo nieuwsgierig naar AG??

Onze plannen zijn: In Mei/Juni naar AD in Turgutreis of anders wel de kant van Bodrum op en in het najaar naar Zuid- Spanje.

**Moet eerst dit jaar nog even naar GC, dus heb nog heel wat plannen.:stuck_out_tongue: **

Bloemmie: AD ziet er wel errug lekker uit dus!!! Who knows??!!