moest even voor me moeder reageren!
begin mei naar marmaris :dope:
nog een keertje eind augustus :paranoid:
en dan eind september :nod:
volgens mij is ze een beetje losgeslagen hahaha!:lol:
moest even voor me moeder reageren!
begin mei naar marmaris :dope:
nog een keertje eind augustus :paranoid:
en dan eind september :nod:
volgens mij is ze een beetje losgeslagen hahaha!:lol:
Heej ik ga waarschijnlijk in mei naar Aegean dream.
Toos loopt een paar keren voor maar dan wordt het voor mij de derde keer.
En heel misschien in september weer terug naar heel verrassend Aegean Dream.
Groet Jac
Hangt af hoe mijn herstel is van de operatie. Dan is het alsvolgt Augustus Turkije???
en heel misschien eind september naar Side.
Ik denk in januari Antalya, dan ergens in maart/april weer Antalya, en in de zomer?? Hmm ligt eraan hoe het met mn scriptie gaat en waar vriendlief is en wat hij doet! Ben de laatste dagen aan het denken om nog een maand Turkse les te doen. Tömer vond ik niet écht een succes, maar Dilmer zit alleen in Istanbul en dat geeft me nog niet echt een zomers zon-zee-strand gevoel. Heb ook gekeken naar vrijwilligerswerk, is ook een idee!
Oftewel: alle opties staan nog open.
ehhh ik zou het echt nog niet weten… erg he!!! waarschijnlijk ga ik van de zomer weer een tijdje richting antalya, weer naar tomer cursus doen…maar dat moet ik nog even bekijken! en met vriendlief maar er is best kans dat we toch naar een ander land gaan… ik weet het nog niet :o
in mei wil ik terug naar Alanya, nog even genieten voordat ik eindexamens moet doen. o. als ik er al aan denk krijg ik al een gelukkig gevoel, maar ik moet nog zo lang wachten!!!
het heerlijke weer, het heerlijke eten, de geweldige mensen.
en wat er gaat gebeuren in de zomer…nog geen idee. maar ik heb zo’n gevoel dat het ook Turkije gaat worden!
Hoi hoi ik ga eind december ook weer naar turkije!! is alleen moeilijker om een ticket te vinden, die ook nog eens niet te duur is! Weet iemand goedkope vliegtuigmaatschappij die ook nog eens eind december op Dalaman vliegt. Ga lekker naar Marmaris. word de 3e keer dit jaar en ga in april voor lange tijd weer terug, heb al werk. joepie… hoop tips te krijgen voor vliegtuigmaatschapij… liefs
Wordt moeilijk denk ik om in december naar dalaman te vliegen dan zou je lijndiensten moeten gaan zoeken…
kijk even op www.komfly.com
www.ticketpot.com
www.schiphol.nl
www.supersaver.com
www.ebookers.nl
www.vliegtarieven.be
www.lufthansa.de
ik zou niet weten of ze naar dalaman vliegen, heb de tijd daar nog niet voor gehad, maar ga er vanuit dat er altijd vluchten zijn die richting op.
Waar ga je trouwens werken in april als ik vragen mag?
X
Hoi allemaal,
Wij gaan (29) juni naar turgutreis, daar zijn we 4 jaar geleden al geweest maar toen maar een weekje (veeeeel te kort). We weten nog niet naar welk hotel!
Wie weet welk hotel het leukste is voor een gezin met 2 kinderen van 4 en 6?? wel all inclusive!
Ik hen nog niks geboekt, maar wel plannen:
februari/maart naar Istanbul samen met mijn vriendje
mei/juni Turkije all inclusive (nog geen idee waar)
juli/augustus Kusadasi
oktober Kusadasi
Ik kan nu al niet wachten, maar het duurt nog zoooooooooo lang…
Maryke, Bij Fastminute kun je tickets boeken naar Dalaman. Een kennis van me gaat 26 december vliegen naar Dalaman. Bij Fastminute geboekt dus.
Succes!
En waar ga je dan werken volgend jaar? Misschien kom ik je weleens tegen in Marmaris. Ga er 4-5 keer per jaar naartoe, maar helaas niet in de winter.
Volgend jaar 2007 naar Kusadasi. Wie is er vaker geweest en heeft goede tips voor ons.
he marjan. bedankt voor je tip waar ik ticket kan boeken… ik ga in een
kapsalon werken op de bazaar… misschien kom we elkaar tegen ja… zou
leuk zijn…
Güle güle, liefs maryke
wie weet ben ik van de zomer ook in Kusadasi ![]()
Ik ben sowieso zomer 2007 in Kusadasi te vinden:wub:
Hey allemaal,
Juni weer terug naar Marmaris. voor de 5e keer alweer. Hotel Balim superhotel!!! In januari gaan we weer boeken!!!
en dan weer aftellen. Hoop dat hijer dan ook weer is. Kan niet wachten
Gr Rachel
Ik ben nog aan het twijfelen ofwel volgend jaar naar Kusadasi
Ofwel naar Bodrum…
Kweet het nog niet … misschien beide …![]()
Grtz
2x in kusadasie geweest ga je met kinderen ? moet je zekers naar aqua park gaan erg leuk
boot tochtjes zijn ook erg leuk dat in heel turkije excursie boeken in de stad niet/ nooit bij de hostes je betaald dan 2x zoveel
ook jeepsafarie is aan te raden
en verder gewoon genieten
groeten sellisss:thumbsup:
@Yolcu,
Ik ga wss ook in januari naar Antalya, wanneer ga jij? Ik hoop op de 18de maar ben nog ni 100% zeker. En dan april mss ook of ergens anders. Hangt natuurlijk ook weer af van waar m’n vriend werkt…
x Summa
Ik ga ook naar KUSADASI ! Ben er al 10 keer geweest en het is er nog altijd even leuk!