Ben jij dit jaar op vakantie geweest naar Turkije?

Vele Nederlanders gaan ieder jaar naar Turkije op vakantie. Ben jij dit jaar ook geweest of heb je een jaartje overgeslagen?

Stem hierboven en licht je keuze hieronder eventueel toe!

Ben dit jaar zelfs 2x naar turkije geweest.

Ben dit jaar "maar’3 x geweest, wil graag weer;)

yup ben dit jaar lekker geweest. ‘maar’ 1x maar vooruit. vorig jaar niet geweest, dus was hoog nodig.
wil volgend jaar heel graag weer, maar weet niet of het ervan gaat komen…

Ga ieder jaar 2x naar Turkye vlieg nu 31oktober nog weer een keer voor 12 dagen, en volgend jaar mei als alles goed gaat weer, het is een heerlijk land om daar te verblijven, A.Westra>>>

Elk jaar ga ik wel naar Turkije, lekker genieten van de zon,ontspannen,lekker eten en lekker naar de markt.:vak02:

Ga sinds 2004 elk jaar 2 maal naar turkije maar heb het nu wel even gezien.
Wil ook wel eens winkelen zonder dat ik word lastig gevallen.:paranoid:

ja ben dit jaar geweest en ben van plan daar te gaan wonen
groetjes annie

ben een week in malatya geweest geweldig

ben voor de 6x in Turkije geweest, maar dit jaar was het bijzonder slecht , het hotel was niet te doen : vies vuil; en 14dagen hetzelfde eten geen enkele variatie (hotel free green in Kemer) de omgeving was goed veel winkels en niet opdringerig , heb nu toch even genoeg van Turkije

ja dit jaar voor de tweede keer in Turkije geweest - volgend jaar gaan we zeker terug

Ja, dit jaar ‘maar’ 1 keer…maar wel 3 weken.

Dit jaar (helaas) maar 1 keer geweest… Misschien>> heeeeeel misschien… nog een keer dit jaar… Maar denk dat het pas volgend jaar gaat worden… maar hoe of wat… dat weet ik nog niet :wink:

Ik ben dit jaar geweest, maar ik kan nog niet zeggen of ik volgend jaar weer ga.

ik ben al 16 keer in turkije geweest 8 sept teruggekomen van 2 weken, en eind november ga ik weer, turkije is het voor mij helemaal.

Vorig jaar 2 x geweest in Marmaris. Dit jaar in Istanbul en Alanya geweest. Met Kerst gaan we weer naar Alanya, dus dit jaar 3 keer!!
Vraag dus niet of ik het er leuk vind…

Poppedoppertje: 16x in 1 jaar??? Toevallig ook in turgutreis dit jaar?? Het naampje poppedopper komt me zo bekend voor… :smiley:

Dit jaar na 5 jaar, weer voor het eerst.
Ben 2 keer naar Istanbul geweest, 1 keer een rondries en de 2e keer niet verder dan het Ziekenhuis in Antalya.
Heb daar een herseninfarct gehad.

Zo dat is heftig. Hoop dat nu alles goed is met je.

Ook hier maar 1 keer dit jaar, ook omdat we nu een puppie hebben waar we lang op hebben moeten wachten

Maar hopelijk volgend jaar weer meer dan 3 weken haha

oh sorry nee niet 16 keer in een jaar maar in totaal maar ben wel eens al in turgutreis geweest hotel violin maar bestaat volgens mij niet meer of anders onder een andere naam, maar ik ga eind november weer naar kumköy voor een week:wink: ja en poppedoppertje misschien van de site seni seviyorum,