Ben terug van 2 oktober! De volgende reis is al geboekt ![]()
Turkey, here i come again
==> 17 november
5 daagjes Bodrum, 5 daagjes Istanbul
Ben dit jaar 2 keer geweest en wil volgend jaar ook weer.
Altijd graag gereisd, veel en ver. Vanaf 1994 komen Co en ik met regelmaat naar Turkije. De laatste jaren zo’n 2-3 keer per jaar. Dit jaar zijn we maar 1 x gegaan, in mei … maar we zijn totnogtoe ook niet meer naar NL terug gegaan :wereld:!
Volgend maand verlaten we voor 1,5 maand “ons” nieuwe thuisland en gaan we naar de familie in NL om begin januari weer voor een klein half jaartje terug naar Turkije te komen. In dat half jaartje hopen we weer wat te reizen in Turkije (Bozburun en Capadocie), want dat is er dit jaar helaas niet van gekomen.
De hete zomermaanden brengen we volgend jaar in NL door, maar daarna vanaf september vertoeven we toch weer graag onder de Turkse :zon02:!
(MariaJonker: JALOERSSS)
:zon02:ik ben sinds gisteren terug thuis van 4de keer Turkije
maart - mei - half juni/half juli - 13/09-14/10
Groetjes
Sonia
waaauw… jaloers
Ga altijd 2x per jaar naar Kusadasi,verveel mij daar nooit, breng bezoeken aan Izmir, Celcuk Seringe, Guzelcamli, Millnipark enz en in Kusadasi is het s’avonds ook gezellig.
Mijn hotel is en blijft Hotel Korumar de Luxe, in een woord GEWELDIG :thumbsup
wow dat doe je goed!! ‘maar’ 1x gaan maar dan niet meer weggaan! geweldig! je zit in de omgeving van Dalyan toch…of heb ik dat mis?
Dit jaar een keer niet. Na jarenlang naar Turkije op vakantie te zijn geweest, zijn we dit jaar (voor het eerst buiten Europa) naar Mexico geweest. Heerlijk! Weet nog niet wat het volgend jaar wordt. Turkije is toch een stukje dichterbij. Maar moet eerlijk zeggen dat Mexico me ook erg erg goed bevallen is en ik daar best nog een keer naartoe zou willen ![]()
We hebben inderdaad een klein en knus huisje in Dalyan gekocht. Na het 2e ontslag van Co in 5 jaar tijd vonden we dat een goed excuus om een jaartje eerder dan gepland Nederland achter ons te laten. Toch nog toe geen spijt van gehad :vak02: , al zit er ook hier natuurlijk wel eens iets tegen.
ja ach, maar dat doet het in nederland ook wel eens…
zucht, heb toch maar de verwarming aangedaan… dan na te gaan dat het in turkije zonnig is en lekker weer… kan het me moeilijk voorstellen.
geniet lekker!
*we zijn weer naar ons thuisland geweest,turkye
weer voor vier weken dit keer weer side,hotel kahraman,heel mooie trip gemaakt naar capadocie
voor drie dagen,ook naar perge,volgend jaar weer voor vier weken side.
carlos
*
Nee, ik ben nog niet op vakantie geweest naar Turkije, maar 19 december gaan we 15 dagen naar turkije, eerst 8 dagen een rondreis, en dan nog een week in Vera Mares in Belek.
HEERLIJK…
Groetjes Ellie.>>>
Al 2x geweest dit jaar. Eerst 5 dagen Istanbul en daarna 2 weken Alanya. met Kerst zijn we weer te vinden in Alanya. Wachten duurt nu al te lang.
Ben in Maart 3 weken geweest, in mei 1 week, van 8 oktober tot en met 20 oktober geweest en ga a.s. woensdag tot en met 7 november weer terug.
Heb 1 voordeel: heb daar een huis en heb vele contacten met makelaars, hoteleigenaren, etc. Kan alleen maar voordelen uit halen.
Lekker land: veel zon, lekker eten, gezellig, aardige mensen maar bovenal ONTSPANNEND!!!
Na 3 uur vliegen kan je in Oktober/November met korte mouwen overdag buiten zitten eten en drinken.
GEWELDIG
Ben dit jaar 2 keer geweest en is de bedoeling om volgend jaar feb. juni en september te gaan.
He Turkijefans MERHABA:dag:
Wij zijn dit jaar wederom 2 x geweest (in Mei en Oktober).
Beiden keren naar Pasa Beach in Marmaris (wat ligt dat toch mooi)en beide keren 15 dagen. En nu maar weer uitkijken naar volgend voorjaar …naar de volgende vakantie naar TURKIJE!!:zon02:
We waren deze twee keren met Reiscompas en ik moet zeggen beiden keren alles tot in de puntjes geregeld en voor herhaling vatbaar (mits ze natuurlijk niet te duur zijn ).
Groetjes Corrie en Hans:wereld:
Astakos uit Hillegom
![]()
Ook 2 x naar Turkije geweest. Voor en najaar. Wij waren beide keren naar Aegean Dream Resort geweest in Turgutreis en voor ons voorlopig niets anders meer in Turkije. Is zo goed bevallen, dat we momenteel alleen nog maar daar heen willen. :zon02:
(ondertussen al 3 x daar geweest) ![]()
Roanna: helemaal Spanje-af??? ![]()