Ga jij in 2013 naar Turkije?

Een nieuw jaar is weer aangebroken, namelijk 2013. Daarbij zijn dan misschien reisdromen die wellicht dit jaar uit kunnen komen. Misschien is jouw droom wel om naar Turkije te gaan en komt die droom voor jou uit in 2013. Dus ga jij in 2013 naar Turkije?

Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!

twee weken dalyan,en een week naar istanboel,voor ons 45e trouwdag

Ja dit jaar terug naar TRY, hopelijk en jammer genoeg om ons appartement te verkopen.
Mij vrouw is aan haar rug geopereerd en kan die reis met het vliegtuig nog moeilijk aan.
Als u interesse heeft zie maar eens op mijn website, http://appartement.gratis-host.eu
Aan iedere TRY liefhebber wens ik eenprachtig verbijf of uitstekende vakantie, zon gegarandeerd.

ik ga in april naar side om daar te gaan wonen, heb er heel veel zin in. genieten van de zon, zee en strand.

10 dagen naar Hotel Monart City in Alanya, super hotel, heerlijk eten, uitstekende verzorging. Gelukkig (bijna) geen animatie!! Die hebben wij niet nodig, we kunnen onszelf goed amuseren :slight_smile:

wij gaan in april naar Barut lara resort spa en suites top hotel .

Wij vliegen morgenochtend van Dalaman via Istanbul naar Amsterdam. Over 6 weken weer terug naar Turkije, waar het weer momenteel veel aangenamer is dan in Nederland. De afgelopen dagen konden wij nog lekker buiten in het zonnetje zitten, dat zal er in Nederland voorlopig niet van komen.

Tweede poging in Juni voor hotel Vikingen Infinity bij Alanya, tevens tweede keer naar Turkije…kunnen niet wachten tot het zo ver is.

Misschien wel ja. Ik ben nu een historische roman aan het schrijven over Nederland en Frankrijk aan het einde van de Gouden Eeuw. Mijn volgende project wordt een roman over Constantinopel, dus ik moet nog eens naar Istanbul om wat zaken te bezichtigen.

Royan

Ja we gaan dit jaar weer naar Turkye voor de 26 ste keer. Nu gaan we weer naar Delphin Imperial in Antalya super hotel zijn we vorig jaar ook geweest alles bij alles al 10 keer in een Delphin hotel geweest

Jo

Ja!! Mijn allereerste vakantie ever!
10 dagen, eind april naar Crystal Sunrise Queen in Side.
Kan nu al niet wachten tot het april is, ook al vind ik het ook weer doodeng. En dat op 33 jarige leeftijd :wink:

Stel je niet aan mijn vrouw is 83 en ik ben 72 jaar , en we gaan in april voor de zoveelste keer 14 dagen naar Turkije.
Met je 33 jaar je komt pas kijken.
Ik zeg altijd leeftijd zit tussen de oren als iemand tegen mij zegt ik ben all 50, of men zegt ik ben pas 50 dat zijn all jaren verschil .
Maak je niet druk het komt allemaal goed, ik wens je een fijne vakantie.
En ik weet zeker dat het niet bij de eerste keer blijft .

Aanstellen zou ik het niet willen noemen…
Ik weet dat het vast allemaal goed gaat komen, dat leeftijd niet belangrijk is…
Maar een eerste keer op vakantie, eerste keer vliegen, en dat allemaal in mijn eentje. Nou dat mag ik best eng en spannend vinden… De meeste mensen op mijn leeftijd hebben dat allemaal al tig keer meegemaakt, ik niet…

Ik kan me voorstellen dat je het spannend vind, doodeng vind ik zelf ook wat ‘overtrokken’ :wink: :wink:

Ik ga lekker weer in juni!!! Zalig!!
Na jaren weer naar Alanya!!! Tel nog niet af, omdat er van alles nog tussendoor gebeurt maar… ohhh heb er zin in!!

Nou meid, ik kan me voorstellen dat jij het eng vindt hoor, eerste keer vliegen, in je eentje op vakantie - ik zou ze niet graag de kost geven die het af zouden blazen omdat ze alleen niet durven. Grote mond is makkelijk als je met z’n tweeën bent, en al zo vaak hebt gevlogen. Van mij krijg je een grote pluim omdat je, ondanks je angst, tóch doet! Hele fijne vakantie gewenst! Groetjes Hannie

Doodeng in de zin van… alles wat er bij komt kijken. Misschien moet je het lezen als gezonde spanning. Andere mensen hebben óf iemand erbij óf zijn al vaak weggeweest.
Een weekendje in een bungalowpark of een vliegvakantie, is toch wel wat anders.

Maar ik overleef het wel :wink:
Eens moet de eerste keer zijn hahha!

inderdaad, jullie met z’n tweeën én voor de zoveelste keer, niet zo fraai gereageerd vind ik

Dat bedoel ik met… spannend!!!
Je gaat genieten!!! GELOOF ME!!!
En Hannie: Ik vind vliegen, na honderduizend keer(ook overdreven) nog elke keer doodseng… dus dat ze het spannend vind vind ik niet gek… misschien is jouw mond net zo groot??? :wink:

Ik hoop nog een groot gedeelte van 2013 in Turkije te blijven wonen.

uhhhh beppi1, ik reageerde op Turkijefan die met z’n tweeën gaan - dus hoe kom je erbij dat ik het niet spannend voo haar zou vinden? lees mijn bericht aan haar maar eve na! Ik geef haar juist een pluim dat ze doorzet en toch gaat ondanks de spanning!!