Ben jij dit jaar op vakantie geweest naar Turkije?

@Cynthia: Dat nog net niet, :zon02: maar ik bedoelde eigenlijk voorlopig alleen nog maar naar ADR.

Dit jaar 2 keer naar Turgutreis geweest, hotel Aegean Dream. Was wel bevoorrecht want ben ook pas terug uit Jamaica. Of het volgend jaar weer turkije wordt, ik weet het niet, misschien een week ADR. In ieder geval niet in de zomer.

Dit jaar in juni/juli 2 weekjes in Dalyan geweest. Dit keer voor het eerst met ons dochtetje van bijna 2 jaar.
Ze is helemaal gek van de Turkse mensen die stuk voor stuk superlief voor haar (volgens mij voor álle kinderen) waren. Als ze een vliegtuig ziet dan zegt ze gelijk “Kije” (het hele woord Turkije lukt nog niet helemaal…)
Ook wil ze constant de DVD van de vakantiefoto’s met daarbij turkse muziek zien en horen.
Wat haar betreft zullen we dus vast nog een keertje gaan!

In totaal 5x geweest (2x Marmaris, 1x Gümbet en 2x Dalyan). Zou graag wat vaker gaan maar dat kan bruintje helaas niet trekken…:crybaby:

Nog twee dagen en ik vertrek weer naar alanya vrienden bezoeken en zo als gewoon, van avond even gebeld, en wat kreeg ik te horen Yamur in alanya, normaal zijn ze blij als ik kom want ik heb altijd wel een of twee dagen regen daar, wat voor hen natuurlijk heel fijn is, maar nu al regen en de weer berichten zijn ook slecht voor volgende week, maar goed het is daar altijd gezellig ook met regen, kun je nog lekker zwemmen het water is daar ook nu nog warm, en dat is natuurlijk heerlijk in november.

De laatste 7 jaren zijn wij minimaal 2 keer per jaar met vakantie naar Turkije geweest. Vorig voorjaar met de auto (voor 10 weken). Dit voorjaar zijn wij voor 7 weken met het vliegtuig geweest en momenteel overwinteren wij tot half januari in Turkije. Dat bevalt voorlopig erg goed.

Dick

Jeetje, ik durf het haast niet meer te zeggen maar 24 november is het bayram en dan ga ik weer naar Turkije…

Het is er gewoon fantastisch, en ben dit jaar twee maal naar Turkije geweest.
De zon schijnt er altijd, en wat moet een mens nog meer hebben…

Wij gaan 19 december t/m 2 januari naar Turkije, we zijn vorig jaar ook met de kerst en nieuwjaar naar Turkije geweest.
SUPER…>>>
Groetjes Ellie.

Bayram op 24 november? Dat was dit jaar in september en is elk jaar ongeveer een week eerder. Zie bv. Bayram (Turkey) - Wikipedia voor meer info.

Dick

Bayram is een algemene benaming voor feest dwieling :).

Ramazan bayram (suikerfeest) was inderdaad in september, en in november straks is het Kurban bayram (slachtfeest).

Inderdaad, ik dacht alleen aan het suikerfeest maar er zijn meer feesten hier in Turkije.

Dick

Ben dit jaar 2 keer geweest. Een keer naar marmaris en een keer Sarigerme. het waren alle twee echt super vakanties!

@Dick: kurban bayram is het offerfeest. Dit jaar is het rond 27 november (60 dagen erna)…daarom ga ik er een paar dagen eerder naartoe!

Sorry: slachtfeest

We zijn afgelopen mei in Turgutreis geweest, alweer geboekt voor de meivakantie kijk er nu al naar uit. Weer terug naar Turgutreis voor de 5 de keer. Gezellig dorp en leuke mensen.:nod:

Ja, zelfs twee keer en dat blijft goed bevallen !

Zoals het d’r nu uitziet ga ik van 26 november tot en met 6 december naar Turkey. Eerst naar Fethiye en daarna naar Izmir.

Ik ben net terug van de derde keer dit jaar. Daarvoor was het december 2007. Dus niet ieder jaar. Zou het liefst nu weer op het vliegtuig stappen en terug gaan.
Hoop volgend jaar weer minimaal 1x te kunnen gaan.

ben dit jaar drie keer geweest, probeer volgend jaar dit record te verbreken…
wil misschien voor drie maanden (zolang het visum geldig is) naar side…