Beste lezers,de reisgidsen komen weer uit;een vakantiebeurs staat weer op stqpel…
Waar gaan we heen komend seizoen?
Laat het ons weten,
Hans.
Beste lezers,de reisgidsen komen weer uit;een vakantiebeurs staat weer op stqpel…
Waar gaan we heen komend seizoen?
Laat het ons weten,
Hans.
Ja.
Griekenland of Istanbul…zit te dubben tussen die 2…
Heb nog niet geboekt. Wacht nog even op alle gisden en directsellers op het internet, maar het zal, bij leven en welzijn waarschijnlijk, 1 week Spanje en 1 week Turkije worden.
In december naar Istanbul en heel waarschijnelijk vanaf … februari voor 5 maanden naar Antalya.
Ik wacht nog even met boeken, omdat nog niet alle prijzen bekend zijn. Het wordt sowieso 2 weken Turkije in de zomer. Ga in ieder geval naar de vakantiebeurs
Hopelijk eind vh jaar een pupsel erbij, dus in mei/juni/juli naar Turkije(wss) voor een dag of 10
Waar we heen gaan is niet zo moeilijk. In ieder geval weer naar Side. Maar wanneer? Sürpriz!!
tsa, bij ons is het makkelijk hé, t wordt uiteraard een keer of wat Marmaris. Maar misschien zit er ook nog een reis in naar Amerika/Long Island. Daar wonen vrienden van ons en het wordt eigenlijk wel weer eens tijd om die te gaan bezoeken! Dus wie weet wat 2009 ons brengt!
Thailand uiteraard (of Hongkong+Bali/Indonesie in geval van te weinig deelname)… en in september nog een weekje weg… Misschien Marokko (riu), maar misschien wel weer gewoon Turkije… Nog geen idee. En misschien ook nog wel een stedentripje?? Praag, Lissabon, Moskou, Kopenhagen?? Dont know…
En uiteraard wellicht weer 1-2-3 keer weg voor mijn werk… Even afwachten… Studiereizen zijn nog niet bekend… Dus kan nog niet inschrijven…
In Januari gaan we voor 1 week naar Alanya toe.Voor de zomer nog geen plannen maar als we gaan wordt het 2 weken Alanya.
iig een paar keer naar Antalya, rest echt nog niet bekend, wordt verrassing:hihi:
Adr !!!
Erg goedkoop (5* hotel, HP) maar verder geheel in het ongewisse over de plaats/boeking en faciliteiten (Bingo formule) gaan we met z’n tweeen van 6-1-2009 t/m 17-1-2009 naar de Turkse Riviera. Aangezien we voor de eerste keer naar Turkije gaan is het dubbel spannend. We hebben geen enkele ervaring met de reisorganisator, geen ervaring met Sunexpress en geen ervaring met hotelfaciliteiten in Turkije.
Na afloop zullen we dus vast wel iets te vertellen hebben. Want het is en blijft een gok, om voor een “dubbeltje op de eerste rij terecht te komen”.
Het enige wat we kunnen doen is de reisaanbieder aan zijn woord houden, aan de geboekte klasse kan niet worden getornd. Anders hadden we wel een andere hotelklasse geboekt, dat werd uiteraard door de betreffende reisorganisatie nog goedkoper aangeboden. De reisorganisator mag supervoordelig aanbieden en we hebben betaald wat voor het reispakket werd gevraagd. We laten ons verrassen want de aanbieder weet waar het omgaat, een plezierige onbezorgde vakantie. Inderdaad, waarom meer betalen als het ook voordelig kan? Wat hebben we aan de laagste prijsgarantie als je er niet van op aan kan dat de boekingsvoorwaarden omtrent 5* hotel toch niet worden nagekomen? De algemene en ANVR-voorwaarden, nemen we voor de zekerheid toch maar mee op vakantie. Want ook wij zullen ons best doen om niet “genept” te worden.
Peter: als je voor een 5* sterren bingo kiest dan hoor je ook een 5* te krijgen!! Dus moet vast goed komen!!!
De anvr-voorwaarden meenemen is slim, maar is de organisatie ook anvr-aangesloten?
ik hoop weer richting turkije te gaan! Weet niet waarheen, maar kan maar zo dat het ADR wordt!
Ik weet het nog niet, maar ben nu druk aan het kijken.
Mijn vakantie is al accoord, nu nog even kijken.
Maar als ik iets weet dan zal ik het zeggen. En natuurlijk moet het lijstje op TTT weer aangepast worden.
Wel leuk, want dan wordt tie weer lekker lang!
Groet
@kaylo: wordt het weer ADR?? Nou ja zeg wil je niet eens wat anders???
hahahahahahahahaha LOL!
ik cker naar zweden (stockholm) en noorwegen (oslo en hamar), duitsland (erfurt) is nog steeds een optie. Verder eigenlijk geeeeen idee!!
als ik al zou gaan (denk t niet) dan waarschijnlijk in september naar de zon… maar ja, nix zo veranderlijk!! hahaha
@ cyn, als je mag deelnemen aan een stedentrip naar rusland (cker doen!!) maar als er een keuze is (als) tussen moskou of st. petersburg, dan zou ik (en enkele mensen met mij) cker st. petersburg aanraden!!
heerlijk al die plannen van iedereen al!
Waarschijnlijk toch weer Turkije.
Jawel, de reisorganisatie is aangesloten bij ANVR en dat heb ik ook gechecked. Ik hoop geen beroep behoeven te doen op de geschillencommissie. Een overeenkomst is bindend en al is Bingo een voordeelgok, afschepen met minder sterretjes laten we ons toch niet.
Ik heb begrepen dat de Turkse overheid die classificatie bepaalt en daar valt niet over te twisten. We gaan lekker en zijn niet van de wijs te brengen door lastminute ''smoezen" zoals overboekt zijn van een 5 hotel. De reisorganisatie kan gewoon haar laatste plaatsen vullen, dat is voor hen en voor de deelnemer het gunstige aan de Bingo formule. Mocht het niet lukken is er altijd nog gelegenheid om van beide kanten concessies te doen…en een passende oplossing te vinden. Het komt vast wel goed, we laten ons gewoon supervoordelig verrassen. Waar en hoe? Dat zien we dan wel. We zullen er geen buil aan kunnen vallen want te duur is het vast niet. En na afloop, willen we de Bingo reiservaring wel publiceren, want eerlijk is eerlijk, in het algemeen vindt je daarover slechts vele negatieve berichten.