Bloem: Of gewoon de combi doen
Echt die steden staan bij mij heeeeel hoog op mijn lijstje… Maar mijn collega was naar Moskou, en als ik die foto’s zie!!! :wub: IK WIL OOK!!!
gisteren besloten om waarschijnlijk toch weer een poging te doen om naar gumbet te gaan.
Turkije Turgutreis Hotel Yasmin van 24-07-09 /04-08-09
paasvakantie weet nog niet waar maar waarschijnlijk ook Turkije
Eerstvolgende vakantie: half maart naar Kemer(Amara wing).
Normaal gaan we altijd in juni en in september. Dit is de eerste keer dat we zo vroeg gaan, iemand een idee wat voor weer we kunnen verwachten in maart?
Bart je kunt naar mijn mening van alles verwachten… Zon maar ook regen… Is altijd in die periode een beetje afwachten!
Bart : maart is ook in Turkije vanalles mogelijk met het weer, maar je hebt een goed hotel, ik ben hier al diverse malen geweest en steeds tot mijn tevredenheid
Begin januari naar Antalya voor 6/7 weken (maar als t even kan langer…), wil dan ook gelijk de cursus Turks bij Tömer volgen.
bart v amara wing in kemer is echt goed hoor!
men bazin is daar deze zomer geweest en was daar heel tevreden over.
ik vertrek 11januarie terug naar Alanya naar mn askim voor een maand of langer:)
x
Jac : ja, we zijn eraan verslaafd (althans mijn ventje - en ik ook wel trouwens). Waterski en surfen hé ?
Moet zeggen dat er leuke berichten staan over alle vakantieplannen. Ik hoorde zo hier en daar om mij heen dat veel mensen minder of zelfs niet op vakantie gaan ivm ‘crisis’.
Ikzelf 100% 2 week naar America (newyork en miami) en daar tussendoor hopelijk een keer Turkije en Egypte.
Naast de tip van Victor kan ik voor bingo vakanties ook http://www.bingovakanties.nl adviseren. Die hebben een leuk overzicht,
Ik heb al geboekt en ga in september 2009 naar Kusadasi!!!
Is al geboekt hoor .
2 Juni heerlijk 15 dagen naar Club Voyage in Torba .
In 2006 waren we er ook en het is ons zo goed bevallen
dat we dit jaar terug gaan .
Geboekt: Alanya 15 dagen vanaf 4 juli. we gaan naar hotel Grand Uysal,
is een all in hotel van 3,5 sterren met een waardering van 8.3 op vakantiereiswijzer, dus ik vind het wel goed…
we gaan nu ook meer om echt alanya in te gaan,
Heb er zin in!!!
Ook geboekt, gaan in juni voor de 9de keer naar Aegean Dream in Turgutreis. Heb er zin in!!
Oh, dan zal ik de mijne er ook even bijzetten. Gaan voor de 2e keer naar:
17 t/m 24 Juni : Aegean Dreams Resort in Turgutreis, Turkije. Heerlijk!!!:zon02:
Lekker om allemaal weer nieuwe plannen te horen!
Ik heb mijn vakantie helaas nog niet akkoord (tsja, dat krijg je als je in het hoogseizoen 3 weken weg wilt,en op een reisbureau werkt)
Maar de planning is in augustus 16 dagen voor de 2e keer naar Sandy beach in Side! Vorig jaar was het er echt geweldig leuk.
Of er moet misschien een andere leuke aanbieding voorbij komen?!
en in de meivakantie gaan we een dag of 4 naar Noorwegen.
Ik mag dan niet achterblijven in het lijstje:
Geboekt!!!
10-24 juni Aegean Dreams Resort in Turgutreis…met de rest vd TTT meiden hahahaha oh ja en met mn ouders
Hoi Lorin,
Ik had je berichtje nog niet gezien, maar ik ben zelf ook 2 keer in Grand Uysal geweest, en het is echt erg leuk daar! Lekker relaxt complex met leuk en gezellig personeel. Ik heb alleen gehoord dat er een heel nieuw animatie team is, dus ik weet niet hoe die nu zijn.
Laat maar weten of je nog vragen hebt, of foto’s wil zien!
Groetjes Evelien