Jullie boekingen komend seizoen

Nog niets geboekt, we wachten nog even tot de prijzen weer wat dalen…En in januari ben ik nog nooit zo met de zomer bezig.

In ieder geval is het plan 3 weken Turkije, waarvan de 1e en 3e week Alanya en de 2e week om en nabij Ankara

Waarschijnlijk wordt het van de zomer 2 weken marmaris! Misschien later in het jaar nog een paar dagen ergens heen, moet het nog allemaal zien.

Tot nu toe geboekt:
Ikke met vriendin van 8 - 15 februari
Manlief alleen van 5- 15 maart, hij gaat wat klusjes doen in huis!
Manlief met goeie vriend van 9 tot 24 april, eerst naar Istanbul, vandaar met bus naar Marmaris.
Voor de rest nog niet geboekt, ik ga waarschijnlijk nog met mijn papa voor een dag of 10 in juni en dan in de zomervakantie nog eens met manlief en andere liefhebbers.

In de laatste vier jaar zijn we drie keer naar Turkije (OV rondreis, en 2 keer Cappedocie met 1 trip naar het oosten) geweest dus dit jaar gaan we wat anders doen. Geen idee wat. En als de kredietcrisis niet te hard toe slaat en de mensen blijven boeken, dan in het najaar weer naar de Everest (of een andere berg:))

Voor degene die nog geen vakantie geboekt hebben naar Turkijke, neem eens een kijkje op www.LBCTravel.nl
Nog niet alle hotelprijzen zijn gepubliceerd, maar de prijzen zijn wel al bekend. Dus als jullie al weten naar welk hotel jullie willen kunnen jullie een mailtje sturen naar [EMAIL=“info@lbctravel.nl”]info@lbctravel.nl of bellen naar 036-5302815

Ikzelf ga in de zomer naar Parkim Ayaz in Gümbet voor de 3de keer. En eind mei/begin juni ga ik waarschijnlijk met mijn vriendje naar Royal Dragon in Side. K ga zowieso boeken bij LBCTravel, omdat zij de goedkoopste aanbieder voor je uitzoeken.

Lyndsey,

Hij is alleen niet aangesloten bij de ANVR. Alleen SGR.
Zelf boek ik via duitsland. Is voor mij echt een stuk goedkoper.

@evie01 - ben je ook een beetje bekend met het Hotel grand uysal en het animatieteam?

het klopt dat er nu een heel nieuw animatie team werkt , alleen die 2 turkse meiden die voor de kinder animatie werkte die zijn er nog wel !!

Heej Anita!

Ja ik zie dat de man op je foto Berhan is! (hoop dat ik het goed schrijf) Vond toen hij er was een echt leuk en gezellig animatie team! Heeft hij ondertussen al wat meer gedaan met zijn theater/toneel droom?? Ik weet wel toen wij de laatste keer er waren dat hij na dat seizoen het leger in moest.

(sorry dat het een beetje offtopic is)

heey evie01

ja klopt ze naam is Berhan , en werkt niet meer in grand uysal sinds 2 jaar , 2 jaar geleden nog wel voor enkele maanden maar toen gestopt met het hele team !
Nee hij gaat verders niks doen serieus met ze theaterdroom, alleen in de winter maanden zit die wel weer bij ze oude club van het theater dus hij vermaakt zich prima .
Ik weet niet hoelang het is geleden wanneer jij hem heb gesproken over het leger ?

Dat is als ik goed terug reken in 2006 geweest! Toen wij er waren, zou jij komen! Hij was toen nogal zenuwachtig en zat toen echt de uren af te tellen. Ik heb je dus gezien toen!!
Ik vond “Tito” (hij had nogal een moeilijke naam) ook zo’n leuke vent. Altijd waren ze wel in voor wat gekheid en een dolletje. Na die tijd zijn we ook niet meer geweest. Ik had Alanya toen ook wel gezien. De laatste jaren gaan we meestal naar Side toe.

Wat heeft hij na grand Uysal gedaan? nog wel animatie in de hotels?

Ohh wat leuk is dat dan zeg !!
ja misschien ken ik jullie dan ook wel , en ja ik weet dat hij het tegen iedereen vertelde dat ik kwam , en dat is opzich harstikke lief van hem want opzich mag dat helemaal niet van de baas van het Hotel dat moeten ze echt gescheiden houden , maar dat deed hij niet , en ik heb echt nog steeds leuk contact met mensen die steeds terug kwamen naar Grand Uysal speciaal voor het animatieteam.
Ja Tito (Gurhan ) is Benny (berhan) ze broer en is ook een hele leuke spontane jongen !
en niet van de gladde andere jongens die je wel kent die in een animatie werken , hun zijn echt gewone leuke jongens en echt geintreseerd in de mensen die op vakantie komen !

2 jaar geleden zo rond eind july zijn ze gestopt bij grand uysal en ik kwam een maand in augustus en we hadden samen een appartement tegen over Grand Uysal geregeld , en toen hadden hun besloten om na mijn vertrek terug tegaan naar hun familie , want op dat moment is het moeilijk op werk tezoeken in Alanya want alle hotels zijn al voorzien van een animatieteam.
Afgelopen jaar ben ik 3 maanden daar geweest , en Benny is niet meer als animatiechef begonnen had er ff ze buik vol van , Tito is als fotograaf in een 5 sterren hotel aan de slag gegaan en zal dit jaar ook weer gaan doen .
Benny gaat deze voorjaar het leger in , om onze toekomst plannen verder uit telaten komen , want zonder dat hij ze legerplicht heeft gedaan , blijven deuren voor ons gesloten .
Maar is evie ook je echte naam , vind het namelijk wel leuk om het tegen benny tezeggen zo meteen want hij belt me straks !
groetjes anita

Ik heet Evelien.
Wel leuk om te horen hoe het daarna verlopen is! Hij zag er toen al wel tegenop om in het leger te gaan, en 15 maanden is natuurlijk wel heeeeeel erg lang. Doe hem de groetjes (zal mij wel niet meer kennen)

Ja klopt dat die in het begin er erg tegen op zag om het leger in tegaan , maar dat heeft hij gelukkig nu niet meer !
Want na ze dienstplicht is het de bedoeling dat hij vergoed naar Nederland zal komen !
En voordat hij het dienst in gaan , gaan we trouwen ,dus dan is het ff 15 maanden doorkomen maar ook dat zal ons lukken .

Ik zal het tegen hem zeggen ,meestal kent die ze vaste gasten wel hoor ,of waar die een leuke band mee had , maar kwam jij alleen daar , of met je man of vriend misschien zal het hem dan sneller tebinnen schieten !

Ik kwam altijd met mijn man en mijn 2 dochtertjes!
Heb maar even een foto bij mijn profiel gezet, dat is niet zo anoniem hahaha.
Ik zal eens op mijn andere computer kijken of ik nog foto;s heb.

ik heb je foto gezien , en je komt mij wel bekend voor volgens mij heeft hij niet in die tijd mij aan jullie voorgesteld ,maar wel van afstand hahah !!
Ik vind dit echt heel leuk om zo weer mensen te ontmoeten , en ik weet zeker dat benny het ook super leuk vind .
als het mag van je dan wil ik je foto vanavond op msn aan hem laten zien als je dat niet erg vind ?

Van mij mag het wel hoor. Ik had toen wel wat korter haar, paar kilootjes lichter hahahaha.

Wel fijn dat je toch veel contact met elkaar kan hebben ook ben je zover van elkaar vandaan!

ja een afstandrelatie is best soms lastig , maar ik ben gelukkig heel veel in Turkije bij hem , ben net nog met de kerstvakantie 2 weken bij hem geweest , en in maart ga ik weer , en dan is het ff 15 maanden door zien tekomen !
Maar we hebben een echte hechte relatie samen , dus die 15 maanden overleven we ook wel weer toch …

Ze zeggen toch niet voor niets “echte liefde overwint alles”

Maar ik denk wel dat het iedere keer voelt als oneindig lang 3 maanden elkaar niet zien.

ja dat klopt hoor , en het afscheid nemen word ook steeds moeilijker .
en daarom gaat die nu ook het leger in om bij elkaar tekunnen zijn , hij is echt het tourisme wel een beetje zat geworden , en hij wilt nu ook een normaal huisje boompje beestje en dat kan alleen maar als hij eerst ze leger tijd heeft vervult , want anders krijgt die geen geldige paspoort en nu loopt die ook steeds een kans teworden opgepakt door de politie .
tja makkelijk is het soms allemaal niet …

Dames dames… hiervoor of op TKL of doe je msn via PB uitwisselen…het heeft weinig meer met boeken te maken he…