Jullie boekingen komend seizoen

Klopt beppie

Wij hadden een Bingo 5* h.p. formule en inderdaad het was een 5* hotel met alles erop en eraan! Het eten en de kamer met balkon was prima en voor 50 euro p.p. konden we alsnog (ter plaatse bij het hotel) all-inclusive bijboeken. Dat was écht een aanrader, want al waren we tussen ontbijt en diner de hele dag weg, 's avonds kost een biertje aan de hotelbar wel 3 euro en dat kan bij een verblijf van 11 nachten dus oplopen tot boven de 50 euro p.p.! De bingoformule was inderdaad goedkoop en was helemaal niets op aan te merken! De volgende keer doen we het weer en al zijn er wat negatieve verhalen over Corendon, wij hebben daar helemaal niets over te klagen! Het was prima! Tijdens de heen- en terugvlucht met Sunexpress was de lunch, met koffie en later water en frisdrank inbegrepen! Alleen de excursie (Manavgat) viel tegen en was eigenlijk te duur. Op eigen gelegenheid is dat goedkoper en kan je wél met de boot naar de waterval inplaats van een (oninteressant) stukje richting zee…en de lunch (een gegrilde forel met brood en salade) was matig. Maar zoals met alles, je moet er eerst ter plaatse wat bekend zijn en dan vindt je je eigen weg! Een auto of scooter huren is prima, maar boek niet gelijk bij de eerste de beste, vergelijk en niet te vergeten (onder)handel daar ook naar! Bingoformule!? Prima en verrassend goed en goedkoop. Volgende keer boeken we dat weer (als nu maar niet iedereen hetzelfde idee heeft) kan dat best! Héél best.

Peter, klinkt goed!!! Welk hotel ben je verbleven?

Hallo allemaal

Voor mij is er in Turkije maar 1 mooie plek,en dat is de zwarte zee(ik kom er al sinds 1972)en misschien ook nog wel naar Kuşadasi(is nog niet zeker hoor Franka)omdat ik mijn vrienden daar al zo’n zeven jaar niet heb gezien.De plaats waar ik altijd naar toe gaat is Kocaali/Alandere tussen Karasu en Akçakoca,waar de mooiste stranden van Turkije liggen en waar de natuur ook heel mooi is,alleen het seizoen is er maar zo’n 3 á 4 maanden.
Groetjes uit Breda

Merhaba Cynthia,

In het hotel Doganay ***** beach club, dat ligt bij Alanya maar net in Konakli. Ontbijt en diner buffet, lekker veel keus en wat je niet lust…ach alles was wel lekker, maar je moet wel een verwarmd bord pakken! Hahaha. Ik heb maar één opmerking, niet alle personeel aan de receptiebalie sprak behoorlijk Engels of Duits. Overigens was dat niet écht een probleem. Het was leuk om daar te verblijven voor weinig geld, met alle faciliteiten, zelfs 's avond gratis film. Tja, we zijn tevreden met onze Bingo keus.

Top!!

Voor mij en m’n man geen Turkije dit jaar. We gaan (ondanks de recessie) voor het eerst een verre vliegreis maken. Als het allemaal meezit gaan we in april 11 dagen All inclusive naar Mexico! Hotel Blue Bay Grand Esmeralda :zon02:

aftellen duurde te lang(al van 1 dec. en nog tot 24 juli yasmin turgutreis) heb vandaag dan maar een reisje geboekt en uiteraard naar turkije club voyage sorgun van 12/04 tot 20/04 dus nog 39 dagen en we gaan weer

Ik ga 1 september weer richting Turgutreis ADR. Ja het is voor vele een verrassing. Ik weet het, maar goed! hahahahahaha.

groet

Onze vakantie gaat dit jaar naar Marmaris, niet door, daar ik geopereerd moet worden, en ik mag dan 6 weken niets doen, en dus ook niet zwemmen.
Jammer…, en misschien,:slapen: als het met de euro,s nog goed zit. Dan gaan we met de kerst en nieuwjaar er ook weer naar toe, erg goed bevallen vorig jaar.
Hartelijke groeten Ellie Molenaar.:vak01:

Onze vakantie gaat dit jaar naar aegean dream in turgutreis. Twee jaar geleden zijn we ook hier geweest.We gaan van 25 april tot 5 mei. Dus we beginnen al een beetje af te tellen.En in augustus een weekje Luxemburg.

Ik verblijf nu voor een lange tijd in Turkije. Dit voor mijn studie.
En mijn zomerplannen zijn, om op doorreis te gaan naar mijn vriend en samen zomervakantie te vieren.

Ik ben van 27/02 - 03/03 in istanbul geweest
verder staat van 06/06 - 17/06 bodrum al geboekt naar vera club tmt voor de 8e keer

En aangezien ik in istanbul iemand heb leren kenne is het de bedoeling dat ik eind juni weer daar heen ga en verder zal er vast nog wel een keertje turkije inzitten. :hihi:

Voor het eerst sinds lang gaan we dit jaar in september niet naar Turkije maar wel naar het Grieks eilandje Naxos (was best wel een moeilijke beslissing).
Gelukkig vertrekken we 17 maart voor een weekje naar Kemer.

Waarschijnlijk ga ik 25 april naar Marmaris voor 1 weekje.
En 8 augustus ga ik 15 dagen naar Side.

We gaan 15 dagen Voyage Sorgun in Side. Vertrekdag 5 augustus.
En 20 september ga ik weer voor 8 voyage sorgun Side.

YildizDunya welkom terug;)

In juni gaan we 11 dagen naar het mooie Icmeler, we zijn daar vorig jaar ook geweest en is ons prima bevallen.

Haha, dank je !!!
Idd, terug van weg geweest.
En dat is wel zo’n 2/3 jaar geleden ongeveer… haha

Trouwens, ik zie toch nog een hoop bekende van “vroeger” !!! :zon02: