Wie gaat er naar Turkije 2007

Merhaba,
Wat de tickets in de wintertijd naar Dalaman betreft, bij Fastminute vliegen ze dus ook niet meer rechtstreeks naar Dalaman. Mijn kennis die 26/12 daarheen zou gaan, kreeg een bericht dat die vlucht niet doorgaat. Ze heeft haar geld terug gekregen en ergens eanders een vlucht naar Antalya geboekt. Om in Marmaris te komen, moet je dus een vlucht naar Antalya of Izmir boeken en dan verder met een bus. Pffff, wat een gedoe allemaal. Maar ja, als je geliefde daar woont dan wil je wel!

Tja daar kan ik geen zinnig antwoord op geven, ligt er helemaal aan hoe het hier verder gaat, wat Özgür gaat doen enz enz enz…

Maar dat ik ga dat staat als een paal boven water!

We gaan in juni voor het 3de opeenvolgend jaar naar Kiris, hotel Joy Kiris World. Niettegenstaande het tegen onze vroegere principes is om naar dezelfde plaats terug te keren viel dit hotel en omgeving zo super mee dat we besloten hebben om ook dit jaar er terug te gaan.
Deze periode is in dit hotel eveneens de promoprijzen (6+1 en 12+2) van toepassing en bij boeking hebben we eveneens een enorme vroegboekkorting.
Wanneer we dan ook de boeking van de promokamer en de verkregen korting (7%) in het reisbureau erbijnemen boeken we deze vakantie (15 dagen met 2 volwassenen in all incl) thans met een korting van circa 850 à 900 euro. Dat kan tellen nietwaar en dan natuurlijk in dit super hotel .
Joy Kiris World, welcome tot the paradise !!!

Voor zoals het er nu uitziet zal ik in Side te vinden zijn in februari, mei de zomer en oktober. Ik zal daar dan zijn bij m’n Turkse familie.
Maar ja plannen kunnen altijd weer wijzigen. Als je een beetje in Turkse kringen verkeerd, weet je maar al te goed hoe wispelturig het daar toe kan gaan.

Ik ga sowieso 17 februari voor 8 daagjes naar istanbul toe.
En in de zomer natuurlijk weer in Bodrum te vinden… alleen de vraag is dus of ik er dan werk of voor vakantie. Heb half januarie 2 gesprekken voor animatie werk… als dat lukt ben ik 2 maanden in bodrum… en anders ergens anders in turkije…
en als het niet lukt ga ik eind juli 15 daagjes naar Bodrum toe … naar Vera club TMT… word dan me 4x in dat hotel…

Oh sorry ik zie deze post nu pas!!
Ik weet nog niet wanneer… ergens tussen de 15e en de 20e verwacht ik… maar weet het nog niet zeker!

ik heb zeker plannen voor 2007
ik ga 24 Juli naar Alanya toe, heb er nu al reuze veel zin in !

Hallo,

Turkije dat is voor ons altijd het herfstverlof (1st week november). Dit jaar is het weer verschrikkelijk tegengeslagen (slechts één dag zon op een week), maar het hotel (Lara resort) maakte veel goed. Ook vorig jaar was het weer niet echt top. Daarom had ik eigenlijk al beslist om voor 2007 Turkijë links te laten liggen. Tenzij, jullie een heel bijzondere suggestie hebben ? een hotel/accomodatie die dermate schitterend is, dat je regen en kou desnoods voor lief neemt.

Geert

Beste Geert,

Kijk eens op onze site;

www.sfm-reizen.nl

Groetjes,

Hans

@ Geert,

ik ben van 30 09 t/m 11 10 2006 in het Side Star hotel geweest in Side.
Vlakbij het centrum, strand enz.

Was zèèr gecharmeerd van dit hotel, ze hebben een eigen website (let wel NIET Side Star PARK).

Overigens geboekt via SFM :thumbsup:

Ga 15 augustus een weekje naar Turkije. Maar ben nog aan het twijfelen over welk hotel het wordt. Twijfel nog tussen Side Star Park en Lara Beach. Iemand die me over kan halen hier? Ben zelf 26 en mijn man ook en gaat nog een kind van 13 mee.

23 februari 8 dagen naar Istanbul en in mei/juni en okt naar Kusadasi,en misschien tussen door nog een keer.

groetjes

Voor mij geen turkije dit jaar

he geert mischien is egypte iets voor jou, in november nog zeer warm, onze herfstvakantie in turkije is inderdaad ook uitgeregend daarom kiezen wij egypte of tunesie dit jaar in de herfstvakantie
groetjes

Wij gaan dit jaar helaas niet naar turkije. Deze keer wou mijn man perse naar griekenland! waarschijnlijk gaan we volgend jaar wel weer!

van het weekend nog ff onverwachts geboekt voor september 8 dagen alanya :slight_smile:

Nou, zoals al eerder voorspelt…TURKIJE!!!

We hebben 3 weken naar Kusadasi geboekt. Ohh kan niet wachten!!!

heel misschien kan ik toch, en dan wordt het of twee of 3 weken turks leren, of er werken… weet het nog niet

hoi allemaal
ik ga alleen voor 12 dagen naar kusadasi van 22 mei t/m 2 juni,ik verblijf in appartement rosy ik heb er vrezelijk veel zin aan.als er iemand meer weet over dit apartement dan hoor ik het graag.of iets uit de omgeving daar.
gr marcel

Marcel Welkom
Gebruik de zoekfunctie eens. Of kijk eens op de Kusadasi pagina(dochter van de startpagina´s…vind je ook veel!)

Maar Kusa gaat je bevallen denk ik. Ik ben er verslaafd aan geraakt hihi