Wie gaat er naar Turkije 2007

Zit nu te kijken voor rond 24 augstus. Hopelijk zit er nog wat tussen.

had vrij gevraagd voor de laatste twee weken van mei, maar wordt misschien moeilijk, kan wel 1e 2 weken van juni, maar dat scheelt gewoon bijna € 200 !! :eek:

ben net terug van turkije , en ga snel weer zeker nog 4 keer dit jaar, als ik er niet ga wonen

Wij gaan van 5 t/m 19 Juni naar hotel Kahraman in Side.

Zo daar ben ik ook weer eens, ik ben vorig jaar hier terecht gekomen omdat ik informatie wilde over La Blanche Turgutreis.
We vonden het een prachtig hotel, en we hadden er graag terug gewild maar de prijzen zijn zowat verdubbelt. Dus nu gaan we terug naar Club voyage wij zijn daar in 2003 ook geweest, het is inmiddels flink gerenoveerd en het ziet er prachtig uit, we hebben er echt zin in.
En in sept willen we weer richting lara beach en welk hotel dat gaat worden dat zou ik zo nog niet weten.

PS. Leuk Sprookje jou ook hier te zien, zo zie je maar hoe klein het internet wereldje is:biggrin:

Groetjes CHief

Gepost bij verkeerde onderwerp

Dan haal ik het ook maar even weg!

@roanna: Heb m net verplaats naar goede topic, zag te laat dat ik bij verkeerde topic had gepost.

alanya 9 mei

Ik vertrek (alleen) 17 maart naar Özkaymak Marina in Kemer…

Ben heel benieuwd hoe het daar is…

hoi chief, dus jij bent een turkije fan…Wanneer vertrek je?tja als je zoveel mogelijk wegwil zoek je de sites die je intresseren op en dan kom je elkaar wel eens tegen,leuk toch,geniet van je vakantie.
groetjes sprookje;)

geniet met maten,mijne maat is westmalle.

Hoi hoi wij gaan 26 juni naar club voyage Torba, we zijn er al eerder geweest in de meivakantie en nu gaan we het eens een maandje later proberen.

Groetjes Dorien.

Ben afgelopen maand 8 daagjes naar Istanbul geweest.
3 t/m 17 juli weer lekker naar Bodrum
14 t/m 21 augustus ook naar Bodrum
En eigenlijk wil ik kijken of ik in oktober ook nog een weekje kan.

hey allemaal

ik ga al over 12 dAAGJES voor 3 weekjes
naar mijn lieve vriendd

kan niet meer wachten
en in februari
en in mei ga ik weer en dan de hele zomer vakantie:D

groetjess