Ondanks dat misschien alles plat ligt en er nog geen brochures uit zijn voor zomer 2005 is het gewoon leuk om het erover te hebben. Ik tel gewoon de dagen al af, jaaaaaaahh zo erg is het!!! Vind het gewoon leuk om te horen wie er gaan en waarom iedereen terug gaat, Turkije wordt gewoon steeds populairder en er gaan steeds meer mensen naartoe, het is toch leuk om je belevenissen en ideeen te delen met andere die ook ‘houden’ van dit mooie land met alle wat erbij hoort!!! Ik weet, ik kan bijna niet meer wachten maar toch duurt het nog eventjes en ondertussen hoop ik dat iedereen gewoon blijft reageren, en ik heb een leuk idee voor een nieuw topic dus reageer daar ook maar weer op!!! WHOEHOE!!! xxx
Hahaha LadyBlueEyes: Bij deze gekroond tot Super CreaBea! Netjes hoor!
Ik kan ook niet wachten tot volgend jaar, maar helaas MAG ik er nog niet te veel over nadenken. School eist teveel Om chagrijnig van te worden!
Volgend jaar wordt geweldig
Hoi,
In september hopen we toch echt weer naar Marmaris te gaan, ben na 3x helemaal verslingerd aan die plaats. Het is net of ik daar "thuis"kom. De echte Turkijefans weten vast wel wat ik bedoel. Maar ja, duurt nog wel 10 maanden voordat het zover is, dus heel misschien probeer ik in mei ook nog een weekje te gaan. Na 3x een hotel willen we de volgende keer een appartement huren, maar eigenlijk maakt het me niet zoveel uit waar ik zit, we gaan toch de hele dag weg, naar strand of shoppen of wandelen en 's avonds natuurlijk lekker stappen. Wat een land, ik ben er echt van gaan houden, tis een heel speciaal gevoel en dat heb je of je hebt het niet…snap je wel? En weet je wat echt heel gaaf is? In een echt turks barretje aan de waterpijp gaan, hele ervaring hoor en je wordt er echt niet stoned van, veel mensen denken dat, maar dat is dus echt niet zo. Gewoon proberen die waterpijp.Voor een nog mooier Turkije-gevoel.
**SUPER CREA BEA **is er weer!!! hhahahaha Maretje ik moest echt lachen toen ik las wat je had geschreven, ik vat het maar gewoon op als een compliment!! Thnx meis!! Echt leuk!!! Ik snap wat je bedoelt, ik kan er ook niet al te veel aan denken, school, school, stage, school, stage!!! AAAAAAAAHHHHRGG!! af en toe wordt ik er gek van, ben gewoon toe aan zomervakantie!! Ik leef met je mee, kweet hoe je je voelt, en dan nog dat centjes sparen gedoe!! Tis me wat, het arme leven van een student!!
marjogege, ‘thuiskomen’, mooi gezegd! Ik denk dat ik me wel in dat gevoel kan vinden. Een tweede thuis, voelt veilig, je voelt je er thuis en op je gemak… hmmm, was het maar een beetje dichterbij!! Het is zoooo mooi daar! oooh geloof me ik kan er uren over lullen maar dat doe ik jullie niet aan!!!
Hahaha, het was zeker positief bedoeld! Hardstikke leuk toch, van die “zwijmel” onderwerpen, vooruit kijken naar volgend jaar en terugblikken op de mooie herinneringen van dit jaar
Ik lees voornamelijk, maar het is super leuk om te lezen hoe andere mensen het zien, zeker hier, want iedereen ziet Turkije hier als een positief land, en dat kan in “real life” nog wel eens verschillen, helaas…
Inderdaad het leven van een student gaat niet altijd over rozen… Sparen, sparen, sparen… Maar ook mooie herinneringen en iets GEWELDIGS om naar uit te kijken Duimen jullie voor me 8 december, als ik mijn eerste gesprek heb met NIW, ze gaan dan kijken of ik “geschikt” ben en wat wellicht de opties kunnen zijn na mijn examens
Alvast succes meis!!! Zal wel goed komen!! Wat studeer je? Of welke opleiding volg je? Effe wat anders tussendoor!! Hahaha!! Jaaaah we zwijmelen zeker door komend jaar en ook in 2005… zwijmel zwijmel… hmmm!! hihi!x
Hallo allemaal,
wat een leuke topic zeg!!
Volgende maand ga ik alweer zoveel mogelijk Turkije reisgidsen halen.
Lekker zoeken in alle boekjes, samen met een vriendin en een kopje thee uitzoeken waar we komende zomer heen zullen gaan.
We hebben al wel een ideetje dat het Side gaat worden.
14 jaar geleden toen ik voor het eerst met mijn ouders in Turkije kwam ben ik daar geweest.
Ik kan me er niet zo heel veel meer van herinneren (was toen 7 jr.) maar ik zou nu, na een aantal keer Alanya, een keer Kemer en een keer Bodrum wel weer eens terug willen!
Dus hopen dat ik een leuk appartement kan vinden discht bij 't strand en Side-stad!!!
redelijk dicht bij het strand, ligt in kumkoy, dus side ben je met taxi 5 min, lopen ongever 15 a 30 min (ligt eraan waar je hotel zit) en ook dolmus dichtbij.
Ik ga weer heerlijk voor 8 maanden naar Turkije
Kan niet wachten tot het zo ver is!!!
Ik ga waarschijnlijk in februari of maart weg.
Ben nog op zoek naar werk, maar heb wel al banen aangeboden gekregen, dus dat komt vast goed.
Wij gaan in mei weer naar Alanya, jammer dat het nog zolang duurt
Volgende maand halen we een stapel reisgidsen en gaan we op ons gemak lekker weer iets leuks uitzoeken. Verheug me er nu al ontzettend op!
Ook ik weet het nu bijna zeker, wij gaan ook in Mei en denk er over om naar Turkish Dreams Suit Hotel ( Alanya) te gaan. Heeft hele goede referentie,s op Vakantiewijzer en het lijkt me een goed hotel.
Het is ook nu al te boeken voor een leuke prijs, maar wacht toch nog even, tot inderdaad de volgende maand meerdere touroperators met de brochures en prijzen komen.
Hebben toevallig al mensen ervaringen met het hotel, zou ik het ook wel hier op dit forum willen lezen. Nu allemaal, alvast veel voor pret gewenst.
Goed te zien dat terug zoveel mensen voor Turkije kiezen voor volgend jaar.Ben er alleen maar blij om dat Turkije zo populair blijft,alleen begrijp ik niet waarom Kusadasi een beetje uit de boot valt volgens jullie antwoorden. Gelukkig ben ik volgende week in Side.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka
ahhhh in Side mijn favo dorpje.
ben nu echt erg jaloers
heb je daar geen werknemers nodig franka kom ik meteen
hihi, jij bent echt een gelukkig mens volgens mij dat je daar kunt zijn B)
Originally posted by Roanna@29-11-2004, 16:31:55
** Ook ik weet het nu bijna zeker, wij gaan ook in Mei en denk er over om naar Turkish Dreams Suit Hotel ( Alanya) te gaan. Heeft hele goede referentie,s op Vakantiewijzer en het lijkt me een goed hotel.
Het is ook nu al te boeken voor een leuke prijs, maar wacht toch nog even, tot inderdaad de volgende maand meerdere touroperators met de brochures en prijzen komen.
Hebben toevallig al mensen ervaringen met het hotel, zou ik het ook wel hier op dit forum willen lezen. Nu allemaal, alvast veel voor pret gewenst.
Mvg. Roanna **
Als je het Golden Dreams Suit Hotel in Alanya bedoelt, kan ik je wel het een en ander vertellen (ben daar in maart/april 2004 geweest). Turkish Dreams Suit hotel zegt me niets
Nee, dat hotel bedoel ik niet. Ik bedoel echt Turkish Dreams Suit Hotel in Alnaya. Het wordt gerunt door een Nederlands echpaar Wim en Inge, als ik het goed heb. Dat hotel wat jij bedoelt heb ik ook gezien, maar die bedoel ik dus niet. Kijk nog maar eens even op :
www.vakantiereiswijzer.nl , daar zie je het hotel, dat ik bedoel ook staan.
Originally posted by Roanna@02-12-2004, 22:55:41
** Hallo Yolcu.
Nee, dat hotel bedoel ik niet. Ik bedoel echt Turkish Dreams Suit Hotel in Alnaya. Het wordt gerunt door een Nederlands echpaar Wim en Inge, als ik het goed heb. Dat hotel wat jij bedoelt heb ik ook gezien, maar die bedoel ik dus niet. Kijk nog maar eens even op :
www.vakantiereiswijzer.nl , daar zie je het hotel, dat ik bedoel ook staan.
Mvg. Roanna **
Dan kan ik je helaas niet verder helpen, dat hotel ken ik niet.
En ontopic: ik ben van half juni t/m augustus in Turkije aan het werk!