Waar ben jij deze zomer??

Hallo,

Heb je je vakantie al geboekt? Weet je al waar de reis naartoe gaat en heb je leuke tips nodig? Of heb je juist een leuk idee voor anderen…

Laat dan een bericht achter!!!

Ik heb al een leuke tip voor diegenen die naar Bodrum gaan…

Vlakbij Bodrum ligt het hele kleine, lieve vissersdorpje Gumusluk en daar kun je heerlijk vis eten. Ga vooral vlak voor zons ondergang en geniet van het eten en uitzicht…

Hier komen vaak alleen de turken zelf omdat het niet een toeristisch plaatsje is. De huisjes op het strand zijn ook om bij weg te dromen. Als je dat zo ziet allemaal wil je helemaal nooit meer naar huis…:biggrin:

PS lust je geen vis ze hebben ook lekkere schnitzels hoor:slywink:

Heb je nog meer leuke ideetjes…LAat het dan weten!!!

groetjes
Rachel

Gümüslük is inderdaad een heel klein, mooi plaatsje. Ik ben er jaren geleden ook geweest.
Ik weet niet of het aan tijden gebonden is ivm eb en vloed, maar toen liep er een hele rij mensen door de zee naar een verderop gelegen eiland. Was wel grappig om te zien, het water kwam hoger en iedereen liep op een gegeven moment met de tassen boven het hoofd om de boel droog te houden.

Hoi,

ik zal je tip al reeds in men achterhoofd houden want ik en mijn vriend gaan deze zomer naar Bodrum;). Heb je soms nog meer tips? Het is onze eerste keer in Bodrum vandaar:).

Groetjes!
Evelien

http://evelienenguntherinbodrum.punt.nl/

Ik woon in Kusadasi maar ik ga geregeld naar Bodrum en mijn lievelings restaurants liggen inderdaad ook in Gümüslük. Als je van vis houd vind daar de gezelligste en beste restaurantjes,typisch turks met een apparte sfeer. Vooral s’avonds is het er heel gezellig. Zo aan de rand van de zee te eten tussen de turkse mensen die daar ook hun lievelingsresaurantjes hebben.
En inderdaad, het konijneneiland zo noemen de turken het ligt er vlak over en je kan op bepaalde momenten van de dag zo te voet door het water naar dit eilandje lopen. Echt een aanrader voor mensen die van vis eten houden.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka

Ja Gumusluk is leuk he! dat Hazeneiland heb ik ook eens bewandeld! Alleen ben ik daar verdwaald haha hoe is het mogelijk op zo’n bultje zul je denken maar echt waar ik stond uiteindelijk op een klif zonder weg…dus maar weer terug gelopen:teeth:

Verder ben ik helemaal fan van het dorpje Yalikavak! Dat is ook een klein vissersdorpje met een paar knusse restaurants en op een donderdag een leuke markt. Veel Istanbuli zitten hier ook in de zomer.

Als je een keer een avondje gaat kun je aan het water eten of gewoon op het strand. Daar kun je ook lekker loungen onder de sterrenhemel. Wil je dan nog ff lekker naar een leuk barretje moet je naar de Terasbar midden in Yalikavk. Een klein ouderwets Bodrum barretje met relaxte muziek en uitzicht op zee.

Sowieso is het leuke van Bodrum dat je niet alleen Gumbet en Bodrum zelf hebt maar juist die kleine dorpjes kan bezoeken waar nog de oude sfeer van Bodrum te proeven is…zeker doen dus gewoon met de dolmus!:zon02:

Wij gaan deze zomer voor de derde keer naar:zon02: Side . Als iemand nog wat leuks weet laat het me weten oke ? groetjes Pietie

Wij gaan dit jaar voor de vierde keer naar Dalyan,Mugla.
Daar hebben wij ons hart verloren en vele vrienden gemaakt.
Dit jaar gaan we voor 2 weken. :zon02:

Wij gaan dit jaar in juni 2 weekjes naar Side.
Heeft iemand nog suggesties of tips?
Zijn er bijvoorbeeld ook leuke excursies te boeken?
Ik hoor het graag…

Groetjes Patricia

wij gaan voor het eerst naar Turkije…:zon02:
Vandaag over drie weken vliegen we en we gaan naar Marmaris…
Iemand nog leuke tips do’s en dont’s…

Een daguitstap naar Dalyan + Kaunos is een aanrader.

Hallo allemaal, ik zit eens hier op het forum te kijken en ik vraag me eigenlijk af gaan er ook nog mensen naar marmaris dit jaar en dan vooral in augustus…

WIE IS ER DIT JAAR TUSSEN 1 AUGUSTUS EN 15 AUGUSTUS TE VINDEN IN HET MOOIE EN ZONNIGE MARMARIS…:zon02::zon02:
:vak02::vak02:

groetjes Ilona

Hoi Desenindra,

Marmaris is super leuk, ik weet niet of je er al bent. Zoniet dan hieronder wat tips om te doen. Boottocht. Naar de markt in Icmeler op woensdag, en Icmeler zelf ook gelijk bezoeken, dit kan met de dolmus( let wel op dat je de oranje pakt dan.) Naar de markt op donderdag in marmaris, zou wel naar de kleine markt bij Pineta hotel gaan. De grote is overdekt en die is persoonlijk niet zo leuk.
Natuurlijk ook naar de bazaar, en ja eigenlijk is alles leuk. Welk hotel/appartement zitten jullie.

Ik kom al jaren in marmaris en ik blijf het er geweldig vinden. Zelf ga ik weer terug in augustus. O ik kan je ook aanraden een dag een auto te huren en richting Datca te gaan, dit is 70 km buiten marmaris, maar wel via bergen en het is een schitterende route. Als je hier oren naar heb, laat het me maar weten dan, dan mail ik wel even hoe je precies daar heen moet rijden…:zon02:

In ieder geval alvast veel plezier in het zonnige marmaris:vak02:

Groetjes Ilona

Hallo Ilona. Ja wij gaan dit jaar (van 9 t/m 23 MEI) naar Marmaris (voor de eerste keer… maar voor de 11e keer naar Turkije).>>> Gaan naar Pasa Beach.:slapen: Heb jij daar ervaringen mee of heb je leuke/goede tips dan zou een berichtje zeer welkom zijn… alvast bedankt!!!:zon02::zon02:

groetjes
Hans K:dag:

weet iemand iets leuks in Side? :slight_smile:

hey Ilona

ik zie nu pas je bericht sorry
maar we vertrekken dinsdag a.s
ik heb er reuze zin in…
bedankt voor je tips,maar aangezien ik strax niet meer over een pc beschik kan je helaas niet meer de route vragen balen…
ik zal je na de vakantie laten weten wat we zoal hebben gedaan

groetjes desenindra

Ohw dat is leuk om te weten!! Ik ga namelijk in oktober naar Bodrum, dus misschien is een bezoekje aan Gumusluk ook wel leuk!
thanks!

Hallo ik ga dus in augustus voor de 13 keer naar marmaris, maar nu ben ik dit jaar van plan om de omgeving van marmaris is eens te gaan bekijken met de auto.

Er zijn al wat ideetjes, maar wie heeft er nog meer ideetjes voor mij. Datca ben ik in oktober al geweest, dat heb ik gezien, maar andere leuke tips die met de auto te doen zijn, zijn van harte welkom…

Groetjes Ilona

Ik ben 3 jaar geleden naar side geweest voor 2 weken, ik vond het er erg gezellig, is dan ook erg goed bevallen. Goed eten, leuke mensen ed. We zaten in het hotel kahraman, het hotel was beetje gericht op nederlanders, nja het hotel vond ik niet echt om aan te raden…

2 jaar geleden ben ik in marmaris geweest ook voor 2 weken in het Mersoy hotel. Dat beviel erg goed! Goed eten.

Wat dat betreft vond ik het in side leuker meer contact met de mensen van daar. Ook het ‘‘reisbureau’’ van toni macaroni:P was ik erg veel te vinden, als je in side bent, beveel ik het aan om daar ook je excursies te boeken, die man is erg sociaal en erg schappelijk qua prijzen.

Dit jaar ga ik voor 2 weken naar Alanya, ben erg benieuwd naar daar. Ik verblijf in hotel blue star, ik weet niet of iemand al eens in het hotel is geweest?

Mocht iemand nog iets te vrage hebben, stel ze gerust:)

Ik verblijf de hele zomer in Bodrum en zal daar gaan werken als reisbegeleider voor een Nederlandse reisorganisatie die zich o.a. heeft gericht op singlevakanties.
Ik zal de tip om naar Gumusluk te gaan zeker in gedachten houden. Dank!:zon02:

hallo allemaal ,

wij gaan naar dalyan,
net als hart4dalyan
Dit is een soort biesbos gebied waar nog schildpadden komen
je kan daar heerlijke modderbaden krijgen , en de maximale hoogte van een flat is daar 4 verdiepingen
het ligt wel ver van het strand maar je kan met de boot,wat ook weer leuk is
verder is het er nog niet toeristisch en ligt het maar een half uur van het vliegveld

Guzel Su Gunes Deniz
mooi, water, zon, zee

tot ziens in dalyan