Beste lezers,
Ben benieuwd waar jullie plannen naar toe gaan;Side?Kemer?Belek?Alanya?
Laat het me weten,
Jullie forumbeheerder,
Hans
Beste lezers,
Ben benieuwd waar jullie plannen naar toe gaan;Side?Kemer?Belek?Alanya?
Laat het me weten,
Jullie forumbeheerder,
Hans
Ik kom weer een half jaartje werken in Antalya, vanaf half april tot eind oktober.
Hoi,
Nou Hans, ik vertel je natuurlijk niks nieuws als ik je zeg dat wij naar Marmaris gaan. Lekker naar ons eigen appartement. We hebben er veel zin in en de eerste reis zal half april zijn. Vandaag de tickets geboekt. We kunnen gaan aftellen…
Jij hebt het trouwens lekker voor elkaar he daar, 23 graden! Geniet er maar van hoor. Na 2 weken koud en grijs Nederland heb je dat wel nodig haha.
groeten, Marjan
wij gaan in oktober 17 e naar le jardin in kiris- kemer voor 14 dagen , het duurt me nu al te lang. groetjes boy
27 april naar side/kumkoy
hotel asteria…
heb dr zin in
groetjes
filiz
@ boyvkan… Wij gaan ook naar Hotel Le Jardin in Kemer, voor 14 dagen… Alleen wij gaan 8 Juli…
Groetjes Yoella…
le jardin ken ik:) een vriend van mij was er entertainment manager! Het hotel is vorig jaar verbouwt en schijnt nu er mooi te zijn! T ligt in Kiris vlkabij Kemer! Kiris is niet heel boeiend…het zijn 2 straten vol met hotels en toeristen!Kemer is maar 5 minuten met de bus en je kan er goed uitgaan wat by the way wel erg duur is!
hallo hans,
net geboekt,antalya…Royal wings voor 15 dagen.
duurt nog 8 maanden,maar dan heb je wat om naar uit te kijken.
groet danielle
Hee Hans,
Ik ga 21 februari naar Side/Colakli naar Alba Reosrt (uiteraard
)
En daarna hopelijk met em daar werken… en anders… een ticket boeken naar ver weg!!
Groetjes Franka
Vorig jaar was het weer niet bepaald meegevallen tijdens de eerste week van november is Side. Maar we wagen het er toch maar weer op en gaan voor het novemberverlof naar Lares park in Antalya.
Mijn zoon was vorig jaar in Kervanseray in Bodrum en wil dit jaar naar WOW in Gumbet
Geert
Hoi Hans,
Mijn hart ligt in Side, dus ik hoop je daar dit jaar weer te ontmoeten.
Liefst een aantal keer.
Boek alleen vluchten voorlopig.
Je hoort het allemaal nog wel.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Hallo
18 maart naar Kemer (vlakbij het centrum)
Heerlijk!!
En als het even kan ga ik vrienden bezoeken in Side
Gr Irene
WOW… schijnt heel goed te zijn… Mijn vriend gaat daar werken dit seizoen… Wel duur hoor!
gr. Cyn…
Ga trouwens zelf waarschijnlijk naar Iskandil in Gümbet
Hai
Wij gaan 31 juli met zijn vieren (onze dochter van 18 en haar vriend) naar Kusadasi. We gaan dan naar hotel Batihan. ![]()
Mijn man en ik zijn daar vorig jaar 1 weekje geweest en mijn dochter vond het zo leuk kijken op de film dat ze met ons mee willen.
Vinden we dus heel gezellig.
Maar mijn man en ik gaan 2 juni ook nog 9 daagjes naar ons toch geliefde Alanya.
Dat blijft toch trekken dus daar moeten we toch weer heen.![]()
groetjes Jacqueline ![]()
Waarschijnlijk gaan we omstreeks 7 juni voor twee weken richting Alanya naar een nieuw all inclusive hotel. Dan in september hoogstwaarschijnlijk richting omgeving Bodrum maar daarvoor zijn we nog volop aan het kijken.
Groetjes, Diamond
ik heb net geboekt, 31 januari een weekje naar Alanya, app. Globus (heel goedkoop) en dan waarschijnlijk de 1e week van april, (voorgoed???) naar Bodrum
We hebben ook maar gelijk 1 weekje Side geboekt…
En heeel toevallig heeft me vriend dan ook vrij ( uit het leger ) ![]()
Ben zo blij, dat ik hem toch nog kan zien…
Dus voor mij is het nu : 8 juli naar Kemer voor 2 weken en 20 oktober naar Side voor 1 week… ![]()
Ik kijk er nu al naar uit…
Groetjes
Ik weet het nog niet zeker dit jaar, maar als we gaan zal het Dalyan worden, voor mij voor de 7e keer.
Ben vorig jaar 2 maanden geweest, sabatical, en het is te gek!!! Ik hou van Dalyan.
Ben die 2 maanden zonder mijn vriend geweest, maar die gaat nu gewoon weer lekker mee, is net zo gek op Dalyan als ik.
ik heb net geboekt voor eind maart. Dan ga ik met mijn zus naar Antalya voor een weekje
Heb in ieder geval m’n ticket geboekt voor 18 februari.
In mei gaan m’n moeder en zussen ook weer mee naar Side.
Ik moet nog bekijken hoe ik het van de zomer ga doen.
Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN