Wat hebben/gaan jullie boeken komend seizoen?

@bloem: Ik ga met je mee in april voorgoed naar Turkije haha… Lijkt me ook lekker hoor!

Ik ga trouwens naar Istanbul en Bodrum.:banana:

Liefs Cyn

is goed cynthia, gezellig.
Ik ga waarschijnlijk in april naar alanya, om dan in mei naar Bodrum te gaan om daar werk te zoeken, dusse…

Na seizoen 2005 8 maanden in Side gewoond en gewerkt te hebben is het nog even afwachten waar ik dit jaar heen zal gaan. Ligt waar de organisatie me indeeld.
Side was echt super :banana: maar zo heeft elke bestemming zijn charmes.
En als ik niet in Side was geweest had ik nooit mijn schatje van een hond gevonden, naast ons kantoor uit een busje gesmeten.
Ze is zo blij en gelukkig, ze is heerlijk in Nederland.:NETHERLAN

Ik hoop in juni 3 weken naar Alanya te gaan en ik augustus september weer voor 3 weken naar alanya. en dan gewoon in het app van mijn vriend

Ik heb nog niks geboekt… ja in feb ga ik 8 dgn :wink:

Maar ja… hoop dat ik kan werken bij em… en dat weet ik dan als ik dr ben… dus nog even afwachten!!

Groetjes!

Ik heb ook nog niet geboekt, maar wij gaan in september 3 weken, 1e week naar Kusadasi omdat onze vrienden daar gaan trouwen, daarna met de bus naar Adana naar de familie van mijn man en de laatste week naar Marmaris.

hoi.wij gaan voor 14 dagen vanaf 29 juli naar belek,naar het hotel asteria.wij tellen al af.groetjes

Wij gaan rondtrekken nl Instanbul-Ephese-Gökova-Pammukale-Konkay-Ürgüp en dan via Ankara of Bodrum terug.
Dit ipv een standvakantie.
Hebben nog te weinig van dit mooie land gezien
:wave:

Wij Gaan Dit Jaar In Augustus Weer Voor 30 Dagen Naar Kusadasi.
Pension Golden Bed.
Heerlijk Voor Mijn Rug Die Warmte.

Carlos

WAAAAAAAA Carlos! Een maand naar Kusadasi ??! Dan kan ik maar 1 ding zeggen: ik ben ontzettend jaloers op je :stuck_out_tongue: ! Mag ik mééééé ? Wss zal ik ook wel rond deze periode te zien zijn in Kusadasi, hihi

hallo.wij hebben geboekt voor 29 juli,voor 14 dagen in belek.in asteria.wij kijken er al naar uit.verleden jaar naar sherwood breezer geweest in lara.het was een toffe vakantie.gr.

hey christo!

Ik ga misschien in dat hotel werken:):slight_smile: dus misschien zien we elkaar in de zomer hihihi

Hallo,

wij hebben onze 6e reis naar Turkije geboekt. Dit keer gaat ie naar Side.
We gaan van 5 tot 19 juni naar Melas Holiday Resort.
Vorig jaar waren we in dezelfde periode in Sherwood Breezes Resort en het jaar ervoor in het toen pas geopende Aegean Dream in Turgutreis.

Ben van plan om begin augustus naar Antalya te gaan, Hotel Lara Falcon…:banana:

hoe kan je een vlucht boeken in belgie van jet air naar izmir voor 30 dagen.
ik zie er niets van op het net.

carlos:mad: 

:turkey:

www.jetairfly.com

van brussel naar izmir, en dan de datum, volgens mij zijn er al data en zelfs tijden bekend hoor!
Veel succes en plezier met boeken!!

Voor mij dit jaar helaas geen turkije, althans niet in de zomer.
We gaan in de zomer een rondreis Sri Lanka doen.
Maar als alles het toelaat dan waarschijnlijk in het naseisoen een weekje turkije. het blijft toch mijn favoriete vakantie bestemming.
Maar je kan niet alles te gelijk.
Maar als ik mijn weekje in het naseisoen heb komt het wel goed.
veel plezier voor iedereen die weer gaat dit jaar.

Wij zijn misschien van plan om naar hotel: Syedra Princess in Alanya te gaan.
Zijn daar al meer mensen naar toe gegaan? Hoe is het daar?
We lezen het graag op deze site.
Theo en Karin :slight_smile:

Wij. m’n dochter en ik ,gaan eind april naar Side. We hebben geboekt voor Hotel Side Star park. We gaan voor een weekje. Voor de zomervakantie zal het wel Turgutreis worden.
Martijntje en Merel.

Carlos, kijk eens op www.airstop.be.
Daar kun je tickets boeken voor Jet air.
Wij gaan in april en juli naar ons eigen appartement in Marmaris en waarschijnlijk in september nog een keer. Het appartement is ook te huur, dus heb je interesse kijk dan eens op www.leomar.tk.

groeten, Marjan