Heeeejj peepsies,
Nou, dacht heb lang geen topic meer geopend, dus bij deze HIER BEN IK WEER!!!
Het zit zo, de boeken zijn weer uit voor komende zomer en ook al ben ik er het hele jaar mee bezig nu begint het er gewoon echt op aan te komen, we gaan bijna boeken. Maar, het probleem, waar gaan we naartoe!!! Twee meiden, 21 jaar, Turkije zomer 2005. Afgelopen jaar zijn we in Marmaris geweest, super goed bevallen maar nu toch een andere plaats, maar welke???
De eisen zijn zo ongeveer, dicht bij het strand, een fijn strand, veel bars, restaurants en discotheken aan de boulevard, een ‘barstreet’ met discotheken dicht in de buurt, veel jongeren, veel winkels (en ja, ik denk dat ze dat overal wel hebben) maar waar is het het leukste en noem er meteen een paar hotels bij aub!! Het moet gewoon een beetje lijken op Marmaris, en ik moet eerlijk zeggen als ik zo in al die boeken aan het kijken ben kan ik me gewoon niet voorstellen dat het ergens net zo leuk is als in Marmaris, veel hotels liggen overal ver vandaan, of dan denk je dat ze ergens dichtbij liggen maar omdat ik neit weet hoe het er in die plaats uitziet wil ik niet de vergissing maken om ergens in een hotel te belanden dat aan het strand ligt maar van het centrum/barstreet/winkels 10km verder!!! NO WAY!!!
Wie kan me helpen??? Waar is het te doen in Bodrum, Alanya, Bitez, Gumbet… uhmm wat is er nog meer??? HEEELLPPPP!! Alvast allemaal heel erg bedankt!!! Owja als het niet teveel werk is beschrijf de plaats naar keuze dan ook een beetje, probeer uit te leggen wat waar ligt dan kan ik me een beetje een beeld proberen te vormen, I know ik ben een zeiker en ik vraag veel maar ik wil gewoon een leuke vakantie… haha erg he!!
Doei doei xx LBE miran