Hallo
Wij gaan dit jaar voor de eerste keer naar Turkey naar marmaris en wel in de periode van 3 augustus tot 17 augustus. Wij gaan naar Marmaris palace. Enige ervaring hiermee??
Groetjes Fienette :zon02:
Hallo
Wij gaan dit jaar voor de eerste keer naar Turkey naar marmaris en wel in de periode van 3 augustus tot 17 augustus. Wij gaan naar Marmaris palace. Enige ervaring hiermee??
Groetjes Fienette :zon02:
Wij gaan 13 juni voor de 2e keer naar Icmeler, en in september voor de 1e keer naar Turgutreis, dus we boffen dit jaar lekker 2 keer op vakantie.>>>
Ik ga voor de tweede keer binnen 4/5 maanden tijd naar Side ![]()
Wij gaan in augustus voor de 2e keer naar Side, was vorig jaar zo goed bevallen!
Vind het zelfs leuker dan Alanya, maar wij gaan dan ook niet zo zeer voor het uitgaan.
Ik ga naar Kusadasi op vakantie.
Ik ben al in Bodrum,Kemer,Alanya en Marmaris geweest.
Elk jaar ga ik naar een andere plaats.
Alanya vond ik tot nu toe het leukst en ook het goedkoopst.
is Kusadasi een dure plaats voor te eten en drinken op terrassen
Dit jaar ga ik voor de eerste keer naar Alanya Hotel Riviera
Ik ben nu 7 keer in Kusadassi geweest en wil nu wel eens anders,zal wel vreemd wezen!
pietie32 Kusadassi is echt een heerlijke plaats,leuke winkeltjes heerlijke restaurantjes en leuk uitgaan!
Ook hier merk je duidelijke prijsstijging de afgelopen jaren,maar nog altijd goedkoper dan Nederland!
Wij gaan 3 weken :zon02: naar Alanya en (dorp in de buurt van) Ankara
En wij gaan weer naar Side, dit keer voor 17 dagen.
Begin augustus naar Torba, terwijl we voordien reeds in Side hebben gezeten.
Het is heel leuk daar, wij hebben in voyage club Torba gezeten. Torba zelf is erg klein, maar in Bodrum genoeg te beleven.
Wij gaan in augustus naar Kusadasi! :vak02:
Ik ben ondertussen nog steeds aan het aftellen voor ik naar Side kan. Begon bij 50 dagen… nu zijn het er nog 29! ![]()
Dat schiet al lekker op!!!
Ga je naar Alkmaar verhuizen?? Mooie stad he
:biggrin:
24 juli voor de 9de x Turkije (1x torba hotel izer beach 1x gumbet hotel cesars )(2x side xperience club voyage sorgun in t voorjaar) nu de 5de x turgutreis 4x kadikale resort en nu naar xperience club yasmin (nog 22 d.)
ik ga de 1ste 3 weken van sep naar marmaris
gr
ik vertek 28 augustus naar turkije
ik ga voor 15 dagen naar alanya naar het panorama hotel ik vroeg me af of er meer mensen rond eind augustus naar Alanya gaan en naar elk hotel en hoelang ![]()
Ik heb je bericht even hiernaartoe verplaats Desireeh, aangezien het hier meer op zijn plaats is, en anderen het makkelijker kunnen vinden
oke is goed dank je wel
hoi hoi
Wij gaan 4 augustus naar Appartement Karakas.
Heb er erg veel zin in.
Iemand hier al geweest???
Wie gaat er eind sept begin okt naar Turkije?
Ik ga in oktober naar Belek, IC hotel Santai Deluxe met mijn vriend. Heb er nu al zin in, kan niet wachten tot het zover is.
Heeft nog iemand tips??