Wat leuk! Hoe en als wat ga je daar aan het werk?!? ![]()
Originally posted by maretje@05-12-2004, 23:06:46
** Wat leuk! Hoe en als wat ga je daar aan het werk?!?**
Hoe> Via een Nederlandse touroperator
Als wat> als hostess
Geboekt voor de meivakantie! Alanya, maar dat alleen omdat het weer in die periode in die omgeving wat zekerder is.
Ik zelf vind Kusadasi qua plaats en achterland nog steeds het mooist!
(Franka er zijn er echt meer die het vinden, maar ik denk dat er veel jongeren zijn die reageren en dan is het bij jou vaak te rustig!!)
Nou heb net gekeken, over 20 weken staan wij weer op het vliegveld, JOEPIE!!!
Veel boeklol
Annemiek
Hoi Allemaal!
Ik heb een vraagje:
Wie gaat er aankomende zomer naar Turgutreis op vakantie???
Ik woon hier en het is er echt geweldig!
Ik hoop wat te horen!
Mijn e-mail adres is: tjucky@lycos.nl
Groetjes Stacey!
Wij hebben ook al weer geboekt.We gaan 2 weken naar kusadasi in app Akdas.Voorheen altijd golden moon maar nu eens wat anders.Je zit wel lekker in het centrum en dicht bij de vrijdag markt :>
Groetjes kiekje
Hee Stacey,
Ik kom zeker.
Groetjes tonny
Kiekje!
Zag dat jullie naar Akdas gaan! Gaaf daar!!!
Ben ook in Golden Moon geweest(2x), maar de ligging van Akdas en het uitzicht vanaf het dakterras/zwembad, FANTASTISCH!!!
Houd er wel rekening mee, dat ondanks de 4 dubbele ramen, je aan de kant van het centrum behoorlijk geluidsoverlast hebt van de openluchtdisco’s in het centrum(tot 4/5 uur!!)
Aan de achterzijde is er geen probleem!!!
Wij hebben er 4 zaaaaallige weken gehad!!
Nou iedereen weer veel voorlol en zo
Groetjes
Annemiek
IK ga van 13 augustus t/m 27 augustus naar side toe.
We hebben vandaag geboekt.
Heb er veel zin in ![]()
groetjes besmile
Nou Franka, ik heb vandaag geboekt, 19 augustus,Hotel Ephesus Princess in Kusadasi. Van wat ik zoal gelezen heb lijkt het me een leuke plaats en bovendien is het er minder warm dan aan de Turkse Riviera. Jammer voor ons dat we niet vanuit Duitsland kunnen vliegen, dat is veel gunstiger vanuit Twente.
Even een vraagje,
Ik zit net zoals iedereen de reisboeken af te struinen voor de zomervakantie ![]()
Nu heb ik 2 dingen gevonden die mij wel leuk lijken, maar kan geen enkele recensie vinden op internet. Het gaat om de volgende 2 accomodaties:
Nazilli villa’s (app) in Kusadasi en
Selen II (ai hotel)in Icmeler
Heeft iemand er ooit van gehoord? en hebben jullie er positieve ervaringen mee?
Ik hoor het graag!
hey,
we hebben geboekt
helemaal blij we kunnen haast nie wachten :rolleyes: maar kan iemand ons vertellen hoe app. sayar (marmaris) is daar gaan we heen. we weten wel dat ut un end van barstreet vandaan is, meer weten we nie
groetjes mieke en lana
ps alvast un happy new year
We hebben deze week geboekt voor de meivakantie en voor de zomer. In mei gaan we acht dagen naar hotel Samara inTorba, bij Bodrum en in juli gaan we 15 dagen naar hotel Ephesia in Kusadasi. Het wordt onze zevende en achtste keer naarTurkije en we vinden het elke keer weer fantastisch. prettige jaarwisseling allemaal en als iemand info of tips heeft over de genoemde hotels, dan hoor ik het graag