Hans ik hoop dat je dit topic okay vindt…Het lijkt me leuk om hier samen af te tellen tot onze vakanties, elkaar hier een fijne vakantie te wensen, hier alle vakantieverhalen kwijt te kunnen enz. Meteen handig voor de andere topics, dan kunnen we daarin bij het onderwerp blijven…
Nog niet ingepakt heb al wel (bijna) alles klaarliggen…
Heb al wel de rest van men kamer ingepakt want als ik over 6 maanden trug kom dan zijn we verhuist…
En ja ik ben al wel een betjuh zenuwachtig… Het is toch best ver weg en ik ben nog nooit in Turkije geweest…
En ik ga helemaal alleen…
@Nicky Hoe ben je er eigenlijk zo bijgekomen om naar Turkije te gaan? Omdat je er hiervoor nog nooit geweest bent? Wel een goede keus hoor, je gaat het er vast en zeker geweldig hebben! Laat je af en toe nog wel ff weten hoe het daar allemaal gaat?
@Annemiek Ik moet morgen bellen om door te geven wat ik nu doe. En ik heb besloten het te doen! We moeten maar zien hoe het gaat met het aantal uren, misschien komen er naar verloop van tijd wel meer bij…Nog 33 dagen joh, da’s echt al snel!
Ik wou graag als entertain(ster) aan de slag en via een organisatie in Turkije terecht gekomen vind het wel echt leuk!! Spanje heb ik inmiddels wel gezien!!
En zodra ik wist dat ik voor Turkije was aangenomen ben ik hier info gaan zoeken… En heb er serieus best veel aan gehad…