Hoe was jouw vakantie? / deel 2

EXTRA NOTE VAN DE REDACTIE:
Net op vakantie geweest en wil je vertellen hoe het was geweest? Plaats dan hier jouw verhaal! (vervolg op Hoe was jouw vakantie? / deel 1)

Nou, hier even een stimulerend berichtje…:wink:
GA ZO DOOR, ZET HEM OP!!!
Want het is zooooo spannend!

Nou ik wil hier wel een ervaring opschrijven die ik in Turkije heb opgedaan.

Mij vriendin en ik gaan inmiddels voor de 2e keer samen op vakantie. Ook dit jaar gaan we weer naar Marmaris toe. Gezellig uitgaan , leker eten en niet te vergeten alle mooie mannen daar aanschouwen. Nou aan mooi mannen geen gebrek daar, en je raad het al de 2e avond hebben we met 2 jongens van het hotel afgesproken om wat te gaan drinken. Nu ben ik het type van hoe meer zielen hoe meer vreugd dus ik had gezellig nog wat andere mensen meegevraagd . OEPS …
had ik beter niet kunnen doen. Weet ik veel dat het niet gebruikelijk is in Turkije om met een heleboel mensen af te spreken.Nu daar stonden we dan met zijn 6en, ( mijn vriendin en ik, 2 jongens van het Hotel en de masseur van het strand met een vriend). Ik ging er vanuit dat het een gezellige boel zou worden maar helaas …
Het was nog net geen WO 3 maar ik weet nu wel dat de meeste Turkse mannen niet afspreken voor een gezellige babbel en een drankje. Vindt het achteraf wel komisch om te vertellen maar op dat moment was ik echt niet happy. Weer een wijze les voor de volgende keer en dan gewoon met mijn vriendin samen op stap… en niet meer afspreken om gewoon een drankje te drinken.

GR Rachel

haha rachel! met wie had je afgesproken van het strand dan…? haha humor!

Hihi, Rachel…:smiley:
Tja, als een turk vraagt of je met hem mee gaat naar het strand is dat inderdaad meestal niet om gezellig een kletspraatje te houden…:unibrow:

(beetje hetzelfde als ‘brommers kieken’…:wink: )

is dat dan in turkije zandkorrels kieken??
oh nee, ga je mee naar de sterren kijken??
dan lig je al meteen, hoeven ze niet zoveel moeite te doen…
ooooooohhhh wat slecht!! hahahaa

zandkorrels kieken!! ahahahaha!! hele goeie bloem :smiley:
@rachel: Was Tahir en niet bij, die had het ook vast enig gevonden :D:D

Bloem!! ben je inspiratie aan het opdoen, je verhalen worden steeds mooier!!

Hai DIDI79,

Was niet naar het strand met een paar jongens… de masseur werkte overdag op het strand :slight_smile: hahaha nee ik snap dat het dan niet voor een drankje is of om inderdaad naar de mooie sterrenhemel te kijken…

En Bregje met Tahir weet ik wel andere leuke digen te doen dan een drankje drinken :0

Groetjes Rachel

Dit was zeker wat! Helemaal geweldig… dankjewel
smaakt naar meer meer

Bloem erg leuk verhaal zit er helemaal in,helaas moeten we even geduld hebben,maar het wachten zal beloond worden denk ik maar :slywink: .
het verhaal van Von vond ik ook goed weet iemand wanneer daar het vervolg op komt??

groetjes

Ja, maar dat van Von is echt!!! *
Maar ik mis ook het vervolg, hoe is het toch met je Von?
Af en toe kom je even langs, maar je schrijft bijna niet meer?*

Het gaat goed met Von hoor maar ze heeft het momenteel erg druk. Zodra ze wat meer tijd heeft kunnen we ook weer gaan genieten van haar verhalen.
Dan stoppen we helemaal niet meer met zwijmelen :wink: !!!

hey hey ik zal ook mijn verhaal proberen zo kort mogelijk te vertellen…vanaf mijn eerste vakantie in tr en wat er daarna is gebeurd…

zomer 2005

In de zomer van 2005 ben ik met mijn familie op vakantie geweest naar Side. Wij verbleven in Grand Seker Hotel. Toen wij de eerste dag in het restaurant zaten kwamen er een aantal obers naar ons toe. Allemaal heel aardig…maar een viel mij op…hij had een bepaalde vertrouwde blik in zijn ogen en mijn hart dat smolt toen ik hem zag. Hij lachte verlegen. In de dagen erna kwam hij steeds bij ons aan tafel…Hij was best een beetje verlegen en sprak alleen duits waar ik wat moeite mee had. Elke dag verlangde ik naar het moment dat we konden gaan eten want dan zag ik hem weer. Ik was verliefd op hem!!! Hij kwam steeds naar me toe, dus ik merkte dat hij mij ook leuk vond…alleen hij was ontzettend verlegen! Op een avond, het was turkse avond, kwam hij naar me toe…hij tikte op mijn schouder…Hij bloosde en zei vlug in zijn beste engels: ‘I like you very much’ Haha ik begon natuurlijk te glunderen. Hij keek me aan, zuchtte alsof hij wou zeggen…zo dat is eruit en liep toen vlug weg. Haha in zijn verlegenheid durfde hij niet eens te vragen of ik iets leuks met hem wilde gaan doen. Tot de laatste dag…'s Ochtends was hij er niet en ik dacht dat ik hem nooit meer zou zien…Ik was zo boos op dat moment…ik had niet eens een adres. Ik wist alleen zijn naam: Fikret. Tijdens de lunch kwam hij ineens opduiken…ik was opgelucht en zo blij. Hij kwam de stoelen aanschuiven en legde een briefje op de stoel. Hier stonden zijn gegevens op en er stond op: ‘Ik hou van jou…voor jou ga ik nederlands leren.’ Echt zo lief…dat had iemand van de gasten voor hem opgeschreven. Die avond zijn we ook samen weggegaan. Eerst stiekem onder het werk wat afspreken. We hebben in de keuken stiekem staan kussen…hij was zo zenuwachtig. Hij trilde helemaal en zijn hart ging tekeer. Hij vertelde dat hij echt verliefd op me was en serieus was en of ik dat ook was. Ik vertelde hem van ja. We hebben nog de hele avond gehad en toen kwam het afscheid. Dit was erg moeilijk maar toen we terugkwamen in Nl heb ik hem meteen een sms gestuurd en hij was hartstikke blij.

Zo was onze ontmoeting. Inmiddels zijn wij ook getrouwd! Hij is zeker weten de ware voor mij en ik voor hem. Onze ouders keuren het ook goed. Ik heb zijn hele familie al ontmoet en we zijn in zijn geboortedorp( waar zijn ouders wonen) ook getrouwd. Een hele bijzondere ervaring. Nu wil hij naar hier komen. We willen hier gaan wonen en een tweede huisje nemen in Turkije…

groetjes

mooi te lezen.

Brenda, wat een heerlijk verhaal. te mooi om waar te zijn. Ik wens jullie onwijs veel geluk voor de toekomst.

hey dank je wel

Zo was onze ontmoeting. Inmiddels zijn wij ook getrouwd! Hij is zeker weten de ware voor mij en ik voor hem. Onze ouders keuren het ook goed. Ik heb zijn hele familie al ontmoet en we zijn in zijn geboortedorp( waar zijn ouders wonen) ook getrouwd. Een hele bijzondere ervaring. Nu wil hij naar hier komen. We willen hier gaan wonen en een tweede huisje nemen in Turkije…

Tijd om te ontwaken !!!
Je leeft in een droomwereld , het leven zal niet zijn zoals in je dromen!!!

nou ja!!
waar slaat die reactie van jou nou weer op boxs…

niet iedereen overkomt hetzelfde en iedereen mag alles hier delen, en er mag ook gezegd worden wat je daarvan vindt, maar onderbouw dit dan tenminste!!

Droom maar verder …,ik kan jullie toch niet tegenhouden “verliefde pubers”

Hey Boxs,

Waarom zouden wij moeten tegengehouden worden? Waarom zou alles dromen zijn? Waarom zo negatief???

Als je zo’n uitspraken doet zeg ons dan ook waarom hé. :idea: Mss zijn we er dan nog wat mee, maar op deze manier helemaal niet…:thumbsdown:

Summa

ja als jij zo negatief denkt doe je dat maar lekker…maakt me toch niet uit…ik doe wat ik wil en wat ik voel en ik voel me gelukkig en het is zeker geen droom…en ben geen verliefde puber…