Veel Plezier-welkom Thuis 1

hallo ik ben gisteren thuis gekomen !

Alleen zal ik een ander keer mijn reisverslagje maken want nadat ik was geland heb ik heel veel last gehad van mijn oren

het was maar niet gillen en huilen en heb dus eerst paasdag op het ziekenhuis gezeten. :frowning:

tot snel

groetjes en kusjes nathalie

In welk hotel kom je te werken Nicky? Heb je in Spanje ook als entertainster gewerkt?

Hé Turkije-fan, gaat het inmiddels weer een beetje met je oren? Vervelend joh! Ben benieuwd naar hoe je het gehad hebt! Jammer dat het altijd zo snel gaat he…

Vindt het aftellen de laatste tijd een stuk sneller gaan trouwens. Woensdag over negen weken precies gaan we!!

Groetjes, Diamond

ik vind het gelukkig ook steeds sneller gaan :smiley:
Komt denk ik ook omdat het nu lente is (ik heb werkelijk een HEKEL aan de winter en de kou)
Jeetje Nathalie! ik hoop dat het nu een stuk beter met je gaat!!

Groetjes Rieneke

Jah het is in de buurt van Side
Het Turan prince Recidence… Erg mooi hotel :smiley:

Gr Nicky

Nog 63 dagen :smiley:

Groetjes, Diamond

Nog 32 dagen!!!
En het lijkt steeds sneller te gaan!!

Annemiek

nog 48 daagjes voordat we naar Alanya gaan, kan echt niet wachten, heb vandaag het geld overgemaakt voor de reis, dus binnenkort de tickets in de brievenbus…

nog maar 21 dagen!!! :smiley: :smiley:

nog 63 dagen…
en dan heerlijk 50 dagen genieten in dit superland!!!
(Izmir & Bodrum)

Nog maar 30 daagjes!! en dan zit ik weer lekker een weekje aan et strand.
En nog 106 dagen of 99 en dan zit ik 2 maanden in Alanya :smiley:
Woeh ik kan haast niet wachten :stuck_out_tongue:

groetjes Rieneke

Nog 48 dagan en dan zitten we in Alanya.
heb in mijn agenda de dagen staan en streep elke dag 1 weg.
ga lekker met mijn lover, mijn moeder en zusje.
voor 15 dagen

Haha zo doe ik dat inderdaad ook. Kan per dag precies zien hoeveel dagen nog, trouwens het eerste jaar dat ik zo fanatiek aan het aftellen ben. Komt vast ook ongetwijfeld door het forum hier, waar je samen zo lekker kunt uitkijken naar je vakantie :smiley:
Heb nu op de achtergrond lekker Tarkan opgezet, kom helemaal in de stemming. Zie me in gedachten alweer op een terrasje zitten, wind door je haar en Turkse muziek die in de lucht hangt, HEERLIJK!!!

Groetjes, Diamond

Ik ben idd ook zo fanatiek aan het aftellen met dagen wegstrepend in mn agenda :stuck_out_tongue:
Echt ernstig! Ik ben elke dag wel met Turkije bezig… (in gedachten)
En idd ook eerste keer dat ik zo ontzettend aan het aftellen ben…

Ik ga nu ook even heerlijk mijn turkse muziek opzetten (kent iemand trouwens “Mor ve ötesi”?) en lekker achterover hangen, niets doen :stuck_out_tongue:

Groetjes Rieneke

**AaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaHHhhHHh
**

Nu nog maar 3 Daagjes :smiley:
Heb vandaag men tas ingepakt…

Gr Nicky

OHHHHHWWWWwww!!! Ik ben jaloers :stuck_out_tongue:
Heel veel plezier Nicky!!!

Groetjes Rieneke

Heb je een beetje een fatsoenlijke vliegtijd Nicky? Het komt nu wel héél dichtbij zeg! Heb je al een beetje afscheid genomen van de mensen om je heen? Komen ze je nog opzoeken in de tijd dat je in Side zit?

@Rieneke, van wie is dat nummer?

Groetjes, Diamond

Ik vlieg om half 11 s avonds… Is wel makkelijk heb ik nog heel de dag om afscheid te nemen!!
Men ouders komen een paar x langs en ik denk men zus wel een x…
Verder weet ik het niet men opa en oma en misschien men Tante en oom…

Donderdag avond komen mijn opa en oma nog eten…
Vrijdag middag zie ik mijn vriendinnen nog dus… Afscheid nemen komt nog…

Gr Nicky

Is inderdaad wel handig, dat je pas 's avonds vliegt, heb je die dag nog een beetje de tijd om dingen na te lopen en afscheid te nemen van iedereen.
En leuk dat je familie je komt opzoeken in Turkije! Lijkt me wel een fijn vooruitzicht!

Groetjes, Diamond

Jah ben wel bang dat ik ze daardoor juist meer ga missen… Want ik ken daar (NOG!) helemaal niemand…

Gr Nicky

Kan ik me wel een beetje voorstellen, zou er denk ik ook wel moeilte mee hebben…Maar joh…juist omdat je daar alleen bent leer je hartstikke snel mensen kennen. En wordt het straks weer moeilijk om hun weer te moeten achterlaten als je weer naar Nederland gaat…
En als je een hart onder de riem nodig hebt, dan log je gewoon ff in hier op het forum :smiley: Komt helemaal goed meid!!

Groetjes, Diamond