veel plezier allemaal in turkije en geniet ervan.
Nog 30 Dagen!!!
Groetjes…
~Deniz~
OEI wat gaat het op dit forum snel zeg!!!
Ik heb er heel veel zin in, ook al duurt het nog even voordat ik wegga… Ik wil vooral zo graag mijn contract binnen hebben, dan kan ik tenminste beginnen met regelen!!!
nog 20 dagen!!!
@nicky007: echt maak je niet druk meid!!! je leert er zo snel veel nieuwe mensen kennen!!! dat je straks weer heel erg baalt dat je weg moet gaan, want de tijd vliegt voorbij daar!!! ![]()
nog maar 3 dagen voor jou, wou dat ik ook al zover was met tellen!! haha
@natalie: wanneer vertel je ons hoe je t hebt gehad??? we zijn heel benieuwd naar je verhalen!!!
@ Diamond: “Mor ve ötesi” is een groep, ze hebben meerdere nummers, heerlijk, geweldige muziek vind ik het :D. Zoek maar eens op! ![]()
@ Nicky: vrienden vinden komt wel goed hoor
Maak je geen zorgen!! Laat je regelmatig even een berichtje hier achter om ons te laten weten hoe het met je gaat? ![]()
Groetjes Rieneke
Nog 29 Dagen!!!
Groetjes…
~Deniz~
Nog 62 dagen!!
Groetjes, Diamond
AAHHh nog 29 dagen, nu gaat het steeds sneller ![]()
nog 124 nachtjes
Hallo Kelebek (Vlindertje),
Ik zag dat jij dus op dezelfde dag als mij vliegt!
Van waaruit en waarnatoe vlieg jij als ik vragen mag?
Groetjes…
~Deniz~
Heey Deniz,
Ik vlieg van Schiphol naar Alanya ![]()
Jij gaat naar Marmaris neem ik aan??
groetjes Rieneke
Hallo Rieneke,
Ja ik vlieg op 28 April om 10.50 uur Nederlandse tijd van Maastricht-Aachen Airport naar de luchthaven in Dalaman, ik land om 15.30 uur Turkse tijd!
Beetje raar want dan vlieg is dus 3 uur en 40 minuten, normaal ben ik binnen die 3 uur al daar maja!
Ik kan niet wachten om uit dat vliegtuig te stappen en bij mijn vriendje in de armen te rennen!
Nog 29 Dagen en dan is het dan eindelijk zo ver!!!
Groetjes…
~Deniz~
Nu is het nog 2 daagjes
Ik kon vannacht al niet meer slapen dat word nog wat!!
Gr Nicky
Over 21 dagen zitten we in Alanya!
nog 4 weken en 6 dagen!
jeee! wat klinkt dat nog lang zeg! ![]()
gr. Magda! ![]()
Awww ik blijf over 5 of 6 weken in mn eentje over om in mn eentje nog ruim 2 weken af te tellen… Ik zie het al helemaal voor me…
Het leven is niet eerlijk
<_<
nu nog[SIZE=7][COLOR=red]94 nachtjes slapen
verdomme, dat is nog best lang :ph34r:
Hmm Maretje, dan zijn sommigen ook alweer terug en dan mag jíj nog! Zo moet je het ook zien!!!
![]()
Hallo allemaal, ![]()
Ik ben nieuw op dit gezellige forum, ook ik ga met vakantie op 22 Juni naar Antalya…
hey elvis4,
welkom op dit forum!!! heel gezellig hier!! en heel verslavend!! ![]()
nog 19 dagen!!! jippie de pippie!!! ![]()