Veel Plezier-welkom Thuis 1

Haha Ireendje, dat is helemaal waar… Hoewel er erg veel hier op het forum zijn die een half jaar of langer blijven natuurlijk :wink:

Hé Maretje, we blijven in ieder geval nog met z’n tweetjes over, ik ga ook pas over 9 weken, we gingen toch dezelfde dag weg dacht ik :huh: Kunnen we samen nog ff blijven aftellen! En de terugkom verhalen van de anderen lezen zodat we nog meer zin krijgen om te gaan :smiley:

Nog 61 dagen

ohh ik wil ook zo graag al naar Marmaris!! ik moet alleen wachten tot eind juni… ben nu bezig met m’n eindscriptie voor m’n opleiding. dus nog 3 maanden… :frowning:

Nog 1 !!! Dagje en dan vertrek ik, Tot over een half jaartjuh!!

Gr Nicky

heyz…

@ nicky het lijkt me echt zooow leuk om een helh jaar in turkije te zijn…heel veel plezier…!!

ik hoef nog ma 26 nachtjes te slapen en dan ga ik ook weer…

en voor degene die langer moeten wachten…jullie hebben teminste wel nog iest om naar uit te kijken…

groetjes filiz…

Nicky veel plezier!!!
Hou ons op de hoogte!! :slight_smile: Voor zover dat mogelijk is dan. Ik ben benieuwd!!
Veel plezier en succes!!

Groetjes Rieneke

@nicky: heel veel plezier daar en houd ons wel op de hoogte he!!

@ filiz: voor jou duurt t ook niet lang meer!! waar ga je ook alweer naar toe en hoe lang??

@zara: ach voor je t weet is t alweer juni! moet je zien: t is morgen alweer april!!! t gaat zoooo snel de tijd!!! veel succes met je scriptie. waar gaat ie over als ik vragen mag?

myrna, ik moet een ondernemersplan schrijven over een restaurant. ik doe namelijk de hotelschool. het is wel pittig, maar nog een paar maandjes en dan eindelijk klaar! :slight_smile:

Jah dat moet wel lukken zit een internet cafe in mijn hotel en ik krijg personeelskorting :stuck_out_tongue:
Er zit ook een turksbadhuis in het hotel dan krijg ik personeelskorting op de massage :smiley:

Nog ong. 32 uur B)

Gr Nicky

@nicky: das echt wel lekker om te zeggen: 32 uur!!!
ik moet nog ff wachten, nog 19 daagjes om precies te zijn!!!
heb je van iedereen afscheid genomen???

@zara: is idd heel pittig, ik hoop dat t helemaal goed komt!! maar vast wel! :smiley: maar ik ben ook helemaal into horeca en weet hoe zwaar t kan zijn! zet m op meid en nog ff en dan lekker feesten!!

Neej komt vanavond :wink: daar zie ik best wel tegen op… als ik maar niet ga huilen… haha Moet morgen om half 8 op schiphol zijn en mijn vlucht vertrekt rond half elf, rechtstreeks naar Antalya. dan komen we daar rond 3 uur aan… Ik ga in side werken maar de eerste nacht slapen we met zen alle in een hotel in Antalya, dan wordt ik zaterdag naar mijn hotel gebracht…

Ik ben egt super zenuwachtig, maar ik ga der gewoon vanuit dat alles goedkomt… :smiley:

gr Nicky

blijf gewoon relaxt hoor!!! komt allemaal goed, laat t gewoon over je heen komen!!! :smiley:

maar ik lees dat je met meer mensen gaat!! dat is wel leuk hoor. ik ga bijvoorbeeld helemaal alleen dus das heel saai in t vliegtuig en de bus!! geniet ervan meid! :wink:

Jah ik ga via een organisatie en we gaan met zen 8e… Daar komen over een maand nog meer mensen bij…
Daar ben ik wel heel blij om aangezien ik nog nooit in Turkije ben geweest nu ben ik niet helemaal alleen in een vreemd land…

Gr nicky AkA (¯`·..·[ N ì C ì ]·..·´¯)

dan is t idd fijn als je met meer mensen gaat!!!
maar relaxed en houd ons wel op de hoogte he!!!
heel veel plezier gewenst en nog lekker janken vanavond met t afscheid nemen :wink: :smiley:

@ Zara: heyy doe je Hotelschool? Waar? Ik heb vandaag gehoord dat ik aangenomen ben op de Hoge Hotelschool in Den Haag.Ik kan in febuari beginnen dus dat komt HELEMAAL mooi uit :smiley:

@Myrna :slight_smile:

Dank jewel, jij gaat al binnenkort, leuk :smiley:

Nog 28 Dagen…Dus Nog 4 Weken!!!

Groetjes…
~Deniz~

nicky!

nou je zal nu wel op schiphol al zijn! heel veel succes!

en de rest: wij gaan nog even door met aftellen!

gr. magda :smiley:

nog 30 dagen!!!

Ohw was het maar eerst koninginnendag, dan staan de koffers klaar
en gaan we morgen!!! Maar eerst even die 4 weken doorkomen :frowning: !!

Groetjes
Annemiek

Met koninginnedag zit ik er net :stuck_out_tongue:
Hopelijk heb ik dan nog koninginnedag gevierd in de haven :stuck_out_tongue: Ik vind koninginnenacht altijd een van de leukste avond uitgaan in het jaar!! :wink: Dus zal wel leuk zijn als mn vliegtuig een beetje op tijd vertrekt en landt :stuck_out_tongue:

Nog 4 weekjes YEEEJ!!

Groetjes Rieneke