Wie Gaat Wanneer Weg? En Waar Heen? En Hoe Lang?

whoeiii, ik ga lekker 31 juli voor een maand :D:D:D:D:D:D:D zo’n zin in

Gunes, waar precies ga je werken?

Hoi Turkijefans,

Wij, m’n moeder, m’n 2 zussen en ik gaan zondag 8 mei naar Side en we verblijven dan in het Hera hotel. Dat ligt tussen Side Star en Side Star Park. Het is de 5e keer dat wij daar zitten en kennen er al veel mensen.
Het is er gewoon heerlijk. We hebben er weer zin in. Mooi weer, Lekker eten, cultuur opsnuiven, vrienden en leuke mensen ontmoeten.

Van de zomer ga ik ook naar Side en ga dan bij vrienden logeren.

Groeten, Fransijn :wub: :wub:

ik ga pas over 103 nachtjes naar Turkije toe (Side Star Park)

maar heb er wel weer veel zin in

groetjes besmile

:rolleyes: Hallo Turkije-fans,

Ik ben net terug van een heerlijk weekje Içmeler, maar mag 5 september gelukkig weer 3 weken. pfffffffffft nog 4 maanden (…zucht…)

Groetjes,

Emigrantje

Emigrantje, hoe heb je het gehad in Icmeler? Mijn vriend en ik willen daar in september ook naartoe (moeten alleen nog boeken). Is het een leuke en gezellige plaats? Ben erg benieuwd naar je verhaal…

Groetjes, Diamond

Ik ga 23 juli naar Marmaris…pffffhh wat duurt het lang…en die 15 dagen zijn dan weer zo voorbij…

M’n vriendin en ik gaan op 1 augustus naar Side. Naar Can Garden :slight_smile: we hebben er erg veel zin in.

We zijn vorig jaar ook al naar Turkije geweest. Toen zijn we in Gümbet geweest (in hotel Ayaz). Dat was ons kei goed bevallen. We wilden eigenlijk naar 'n ander land gaan (Griekenland, of Canarische eilanden of iets in die geest), maar zijn uiteindelijk toch weer op Turkije uitgekomen :slight_smile:

We hoeven gelukkig niet zo HEEEL erg lang meer te wachten, maar het voelt nog wel alsof 't nog 'n eeuwigheid duurt voor 't zover is :frowning:

We verblijven in ieder geval 15 dagen en als er iemand ervaring heeft met Can Garden dan hoor ik 't graag :smiley:

wij gaan 10 mei t/m 24 mei naar lara beach (antalya)

vorig jaar in bodrum geweest , turkije top !!!

ik ga samen met een vriendin van me
voor 15 dagen naar kusadasi
we gaan van 12-26 juli
is voor het eerst dat we naar turkije gaan
heb er echt al veel zin in

heyzz…

ik ben net terug van mijn derde keer side.
verder ben ik nog twee keer in belek geweest en 1 keer in alanya!!
maar ik heb nog lang niet genoeg van het land gezien.
ik zou nasmelijk ook wel eens een trektocht door heel turkije willen maken…lijkt me zo leuk.

groetjes

filiz

Ik ga 7 t/m 14 juni naar gumbet, app. Ayaz Aqua !!!
Mijn vriend en ik hebben er allebei kei veel zin in! :smiley:

Als er iemand iets leuks weet te vertellen over app. Ayaz Aqua of Gumbet hoor ik het wel!

Groetjes,

Es

Originally posted by filiz@09-05-2005, 14:41:00
** heyzz…

ik ben net terug van mijn derde keer side.
verder ben ik nog twee keer in belek geweest en 1 keer in alanya!!
maar ik heb nog lang niet genoeg van het land gezien.
ik zou nasmelijk ook wel eens een trektocht door heel turkije willen maken…lijkt me zo leuk.

groetjes

filiz **

dat lijkt me ook gaaf om te doen. maar wil het niet in mn eentje doen dus dat moet nog even wachten helaas :frowning:

Wenneke naar welk hotel ga je in Kusadasi?
ik ga 19augustus naar Kemer voor 2weken.

Ah, weer ff een update: 14 t/m 21 september ga ik met m’n vriend naar Turgutreis, hotel Aegean Dream en 28 september t/m 5 oktober ga ik met m’n moeder naar Alanya, hotel Riviera!

Groetjes, Diamond

ik ga over 98 daagjes (9-10/19-10) naar side…club voyage selge beach…
kan echt niet wachten… word mn 3e keer side…
ben ook 2 keer in alanya geweest…2 x in belek…en 1 keer in colakli…

las net wel dat het hotel 22 kilometer van side afligt :blink:
beetje erg ver… mja een taxi en n dolmus doen wonderen :stuck_out_tongue:

groetjes yvonne

ga je naar selge beach!!!
owww kom ik dus altijd… mijn vriendje werkt daar!! super hotel…
maarja oktober duurt nog even en misschien is mijn vriendje dan al weer weg want die moet dan weer naar school…

het hotel ligt idd afgelegen… maar voor en achter het hotel heb je al bazaars liggen dus… en de dolmus stopt voor het hotel… ben je zo in manavgat… echt een heel leuk plaatsje!!!
als je nog meer wilt weten hoor ik het wel…

groetjes

Ik ben van 17 juni tot en met 24 juni in Marmaris geweest en
vertrek 24 juli (als bevestiging accoord is via Beachmasters) weer naar Marmaris.Voor 4 oktober heb ik ook al geboekt. Ook naar Marmaris.
Dan ga ik naar hetzelfde hotel als op 17 juni en 24 juli.

Ik ga voor 8 dagen want zo kan ik mijn vakantie van 5 weken optimaal gebruiken. Ook 10,11 of 12 dagen is een optie om wat langer vakantie te
vieren. Als je bv op vrijdag weg kunt.

Allemaal veel vakantieplezier en de leuke berichtjes lezen we wel weer op het forum en ook de verhalen over vakantieliefdes.

groetjes

iloveturkije…hahaha exht super dat je vriendje daar werkt…!! zou leuk zijn als die er ook nog werkt in oktober!! wat voor werk doet hij??
das fijn dat er wel bazaars in de buurt ligge dan…mja ga zeker wete ook n keer kumkoy bezoeke…MOET echt naar de oxdy discotheek :smiley:
ik wil zeker wete nog meer horen…meld me anders aan op msn… y_vaessen@hotmail.com

groetjes yvonne

ik heb je toegevoegd hoor :smiley:

Hee

ik ga zondag (10 juli) naar Alanya toe samen met mijn vriend.
Het is de eerste keer dat we naar turkije gaan maar als ik het hier zo allemaal hoor gaat dat helemaal goed komen.