heb geboekt voor de zomervakantie naar side: Hotel Side Star Park. van 13 augustus t/m 27 augustus.
HEt is wel weer leuk om te gaan aftellen.
Heb wel weer veel zin in de zomervakantie ![]()
groetjes besmile ![]()
heb geboekt voor de zomervakantie naar side: Hotel Side Star Park. van 13 augustus t/m 27 augustus.
HEt is wel weer leuk om te gaan aftellen.
Heb wel weer veel zin in de zomervakantie ![]()
groetjes besmile ![]()
Besmile, nu ik er zo over nadenk, wij hebben volgens mij ook al eens naar dit hotel gekeken. We wilden vorig jaar eerst naar Side en ik geloof dat we toen dit hotel op het oog hadden. Het ligt vrij dichtbij het centrum toch? En als je over het strand liep was je er geloof ik zo? Weet 't niet meer helemaal zeker…
Groetjes, Diamond
ik wil boeken ![]()
maar helaas, ik weet nog niet wanneer ik kan gaan. schiet niet op.
hey dýamond,
ýk kan wel even voor je naar dat hotel gaan kýjken!!
als t open ýs ýýg, want nýet alle hotels zýjn open dus vandaar!!
maar ýýg leuk dat ýedereen er zoveel zýn ýn heeft weer!!! keep the spýrýt hýgh gýrls!!! ![]()
groetjes myrna ![]()
tuurlijk
we blijven gewoon weer kijken voor het komende jaar
Beetje late reaktie, maar er werd gevraagd waar we heen gaan, in mei naar Alanya.
We gaan naar app. Saray, ligt waar het nieuwe aqua-park is/zal komen. Het oude damlatas=centrum, net naast de Ata Turk.
We vertrekken op 1 mei, met 8 pers(Oudste is dan 75, de jongste 9), en ja we/ik tel(len) af. Nog 18 weken!!!
Laat je niet ontmoedigen door het feit dat de meeste maatschappijen geen vliegtuigstoelen meer hebben. Er worden wel nieuwe ingekocht, alleen nu zijn ze ff op. Ze durven niet te boeken omdat ze bang zijn dat de prijzen dan iets omhoog moeten, en het is dan natuurlijk de meivakantie
.
Maar wij gaan!!! ![]()
Annemiek
Wij vertrekken 28 april naar Kemer, hotel Rixos Beldibi. Geboekt bij Opodo.de via internet. Heel spannend want alles moest in het Duits.
Kan deze site trouwens aanbevelen. Je kunt ook vertrekken van de nederlandse luchthavens.
Iemand die hotel Rixos Beldibi kent?
jeee ik ga in februari. nog geen datum bekend maar feb wordt het ![]()
Ik ga pas in Augustus…Duurt zo lang…wel lekker 2 weken…Naar Gümbet natuurlijk!Ik heb er echt super veel zin in en als het aan mij ligt ga ik in mei ook nog een keer maja me vriendin waarmee ik ga heeft niet super veel geld
[FONT=Arial][SIZE=1]
oeps let niet op wat erachter staat
Nou wij hebben vanmiddag ook definitief geboekt hoor! We vertrekken 1 juni voor een week naar Alanya! We twijfelden nog even over twee weken maar hebben nu besloten gewoon twee keer een week te gaan, dus waarschijnlijk oktober weer! Heeeeeerlijk!!!
Groetjes, Diamond
hey dýamond
mooý zo dat je hebt geboekt!!! dat ýs weer een heel goed vooruýtzýcht voor jou!!!
ýk ga dadelýjk weer (met tegenzýn) drýe maanden heel hard werken en geld sparen zodat ýk ýn aprýl weer rýchtýng alanya kan gaan!!!
groetjes myrna ![]()
Ja leuk he, lekker weer iets om naar uit te kijken.
En voor je het weet is het ook alweer april hoor ![]()
Liefs, Diamond
Ik ga eind januari boeken
Moet nog ff w8en op mn nieuwe rooster, want k wil graag in de voorjaarsvakantie naar Alanya gaan, naar mn vriendje
Ennuh…als t goed is, ga k in aug. weer, maar dan met mn ouders en broertje ![]()
Liefs,
Ita
Hey Diamond en Nur!
Diamond: In welk hotel/app. verblijven jullie dan in Alanya, als jullie in juni en in oktober r naartoe gaan?
Nur: Waar ga jij in febr. naartoe? Ook Alanya? ![]()
Liefs,
Ita
ITA, wij gaan naar hotel Riviera, ligt aan het Kleopatrastrand. Zijn we vier jaar geleden ook geweest en beviel goed, vandaar dat we daar volgend jaar weer naartoe gaan.
Liefs, Diamond
Vandaag geboekt voor de zomervakantie. We gaan naar Club Ephesus Princess in Kusadasi met 6 personen in een 3-kamer appartement.
qqq
qqq
Inmiddels al meer mensen geboekt?
Groetjes, Diamond