Heeft er al iemand geboekt?

Hey Hallo,

Ik heb vorige week nog geboekt.
Ga in juli naar aegean dream resort in turgutreis

Yep! Weer geboekt.

Voor de verandering weer eens naar Gümbet. Bevalt echt goed. Nu maar afwachten of het deze keer ook zo bevalt.
Ik vertrek begin juni voor 12 dagen. Lekker genieten B)

Groetjes

nee, ik ga in Mei, en als mei niet lukt, heel mss in juni, met mn ma naar Istanbul, dus dat is een stukje uit de richting

hoi wij mijn dochter en ik gaan 11 juni naar kusadasi, hotel fantasia.
groetjes

:slight_smile: yes, geboekt via neckermann in voyage club hotel charm. van 15 juli t?m 2 augustus! :wink: we hebben er erg veel zin in. groetjes, sonja en henk.

Heerlijk toch al die vakantievoorpret :smiley:
Ben nu nog even aan het kijken voor een vakantie in september met m’n vriend naar Turkije. Na twee keer Alanya had hij eigenlijk niet meer zo’n zin in Turkije, maar ik vind het er zoooooo leuk…
Hoop dat 'ie zich nog gaat bedenken :stuck_out_tongue:

Groetjes, Diamond

Tja… ik ga waarschijnlijk niet boeken… maar als ik daar werk, komen jullie allemaal langs he :smiley:

Ik heb ook al geboekt! :smiley: Op 3 mei vertrek ik vanaf Amsterdam voor een halfjaar naar mijn vriendje in Marmaris !!! Joepie!

Groetjes, Magda

:wub:

Weet je al waar je komt te werken Maretje?

Groetjes, Diamond

ik ga naar marmaris, in september

Ik ga naar Hotel Side Star PArk en dat natuurlijk in side.

Ik ga donderdag samen met mijn vriend een reis boeken naar Marmaris. Heb er nu echt al wel zin in!!! Wou dat het zover was. We zijn alleen nog niet echt uit over het appartement. Wie heeft er nog suggesties???

Kusz Sandra :smiley:

leuk, gezellig en centraal gelegen app. is Maxwell, daarbij valt deze in prijs nog wel mee.

Succes!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ik heb geboekt naar Grand Blue SKy in Kusadasi !!
en we verlangen weer tot het zover is !

Groetjes

Ja wij gaan in juni naar Marmaris met zn 8en! :smiley:

Ik heb vandaag geboekt. Ga samen met mijn vriend naar Marmaris voor 8 dagen in augustus. 9 augustus om precies te zijn!!! Heel veel zin in!!!
Nog meer mensen die dan naar Marmaris gaan???

Kusz Sandra

Hoi, wij gaan in de meivakantie naar Marmaris. Ik ga daar zelf voor de 4e keer heen en verheug me er enorm op. Ben al aan het aftellen. En als het ff kan wil ik in spetember nog een keer, maar eerst nog doorsparen, want het is allemaal best wel een stuk duurder geworden, maar ja, dan heb je ook wat! Het kostte nogal wat moeite om voor de meivakantie te boeken, want de vliegtuigen zaten al vol, wel genoeg plek in de hotels en zo. Dus zijn er extra vluchten ingezet, waar je natuurlijk flink extra voor moet betalen, maar goed, je moet er wat voor over hebben om naar je favoriete vakantiestek te kunnen gaan. Iedereen die nog gaat boeken, veel voorpret toegewenst en iedereen die al geboekt heeft wens ik een te gekke vakantie toe.
groeten, Marjan and friends

Had ik in het begin al gezegd, er komen extra vluchten maar daar zit een prijsje aan(helaas!).

Nou wij nog 13 weken, en bijna elke week als ik het gezegd heb, is er weer een week om! Kan niet wachten!

En in September komt er vast nog een weekje bij, maar die boeken we last minut, maakt ons dan niet uit waar we heen gaan, als er maar zon is, en we kunnen uitrusten!

Veel boekplezier, ook voor de meivakantie en de anderen
Annemiek

halloowww!!

wij gaan van 9 t/m 20 augustus naar Alanya in apartement Fougere…

zijn er nog meer mensen daar geweest of gaan daar naar toe??

of kunnen jullie meer vertellen over Alanya???

groetjes…

Richard & Joanne…

Hé Richard en Joanne, wat leuk dat jullie naar Alanya gaan! Ga dit jaar zelf voor de vijfde keer en vind het er he-le-maal geweldig! Heerlijk strand, leuk centrum, en gezellige haven met leuke bars! Wordt dit de eerste keer Turkije voor jullie?

Groetjes, Diamond