Heeft er al iemand geboekt?

hoi richard en joanne,

ik kan jullie daar zeker meer over vertellen, over fougere hotel!!
ik heb daar afgelopen zomer namelijk gewerkt!!!

het is een klein hotel maar heel gezellig en knus! personeel is aardig en entertaint de boel ook een beetje. ze doen alles om t de gasten naar de zin te maken. kamers zijn netjes en schoon. schoonmaak is heel goed geregeld en t restaurant is ook goed eten. wat alleen een beetje jammer is, is dat t toch een beetje aan de dure kant is. ik heb daar al meer gasten over horen klagen, want zeg nou zelf; een biertje voor 3 euro in t hotel of een biertje voor 2 euro op de hoek van de straat bij een restaurant…

kom gezellig bij mij iets drinken als jullie er zijn, ik werk dan bij een nederlands restaurant genaamd bistro floyd!!
is 10 minuutjes lopen van t hotel en is goed eten voor weinig geld!!

groetjes myrna :smiley:

Halloo

Nee nog nooit in Turkije geweest…
Mijn moeder is vorig jaar ook naar Fougere geweest en zei dat het heel mooi was…
Maar we komen er wel eentje drinken daar B)

Maar goed… Mooi strand dus?

En lekker goedkoop winkelen?

Weet iemand trouwens een goeie Hamam daar dan?

Groetjes ons… :smiley:

Ben benieuwd hoe jullie Turkije gaan ervaren!

Kleopatrastrand is heerlijk! Zit jullie appartement daar vlakbij?

Winkelen kan je daar super, trek je zo min mogelijk aan van alle opdringerige verkopers. Ontelbaar veel winkeltjes met natuurlijk wel veel dezelfde dingetjes…

En naar die tip over een hamam ben ik ook benieuwd! :smiley:

Groetjes, Diamond

Hallo,

Wij hebben ook een reis naar Turkije geboekt. Ik ben een onervaren reiziger, mijn man heeft ook nog niet heel veel reizen gemaakt. We hebben een dochtertje van nu vijf maanden. We gaan van 20 april tot en met 4 mei naar Alanya en ik maak me eigenlijk best een beetje nerveus. Heb zelfs een beetje spijt van de boeking, maar mijn man vindt dat ik me teveel zorgen maak. Kunnen jullie me een beetje geruststellen? Is het wel te doen met zo’n klein kindje? Kunnen we ons redden met Engels? Wie heeft er ervaring met het hotel Elysée Garden?
Help! Jullie voorpret doet me trouwens erg goed!

Groetjes van Irene

Hallo allemaal

Ireendje maak je geen zorgen!!! Je kan je daar zelfs redden met nederlands!!! En engels, duits, en handen en voeten!!
Jullie zullen een prima tijd doormaken. De tijd is prima met zo’n kleintje dus ga voorpret houden, en stop met zorgen!

Hammam:

Er zijn er verschillende. Ik vind, als vrouw, Kleopatra-hammam, aan
het strand, een heel goede. Wij staan er altijd wel op dat we een vrouw-vrouw behandeling krijgen, maar dan krijg je echt iets. De dames zijn meer dan vriendelijk, maar ik vind wel dat je ook altijd vriendelijk tegen hen moet zijn. Ze staan daar in de hitte zich het schompus te werken, en als wij iets te drinken nemen, geven we hen ook altijd wat.

Ook Mimosa, de oudste hammam in Alanya, is klasse. Hier is overdag gescheiden behandeling, 's avonds gemengd. De prijs is hoog, niet bespreekbaar, maar de behandeling is super!!! Al jaren kom ik daar regelmatig, altijd dezelfde dames, en ze kennen je meestal. Dan word de behandeling ook steeds beter. De massage daar is super!!!

Ik krijg er weer helemaal zin in!!! Nog 12 weken!!!

Groetjes
Annemiek

Geen zorgen maken! Nergens voor nodig. Turkije is een heerlijk land en de Turken zijn superlieve mensen en al helemaal gek van kinderen.
En zo als overal ter wereld lopen er daar ook wel een paar minder betrouwbare lieden rond. Maar daar zou ik me absoluut geen zorgen over maken.
Heb je toch zorgen of vragen, plaats ze dan gewoon hier en je zal van een of meer enthousiaste Turkije-gangers antwoord krijgen.
Kunnen jullie onbezorgd gaan genieten van de voorpret en straks van een heerlijke vakantie.
Hebben jullie al gekeken op www.vakantiereiswijzer.nl voor referenties mbt hotel?
Nogmaals geen zorgen maken, er komen maar zelden mensen terug uit Turkije, die er nooit meer heen willen, en dat zal dan veelal alleen aan hun accommodatie gelegen hebben.
Ook in Nederland kan je het wel eens minder treffen!

Heh, fijn, alvast goede reacties! Ik word er geloof ik ook wel een stukje geruster op. Nu nog. :smiley:
Ik heb gekeken op vakantiereiswijzer en het hotel lijkt aardig goed te wezen. Niet spectaculair, maar dat verwacht ik ook niet echt. Krijg er ook echt zin in. Zal wel vaker te vinden zijn hier… Bedankt voor zover!!!

Liefs van Irene

He Annemiek, ik moet er nog 17 :smiley:

Groetjes, Diamond

LALALALALAAA ik nog 12 !!!

Wat errug he, dat we er zo naar uitkijken!! Ik begin dus echt behoefte aan zon, warmte en dürüm döners te krijgen!!! jaaahahaaha :lol:

Maar eerst lekker weekend vieren
Groetjes
Annemiek

lalalalalalalalalalalallalalalaalalllalalalalalalalalalalala!!!

IK NOG (MAAR <_< ) 10 WEEKJES!!! :stuck_out_tongue:

hoop dat deze weken heel snel voorbij gaan want ik heb t echt zooo gehad hier!!!

kan niet wachten tot ik in alanya ben en zorg dat ik een goede vlucht kies zodat ik s’avonds gelijk de haven in kan en bij james dean en bellman een lekker drankje drinken en iedereen weer gedag kan zeggen!!!
jippie jippie!!

groetjes myrna :stuck_out_tongue:

Hey Myrna, wanneer ging jij nou naar alanya? Wij van 20 april tot en met 4 mei. Volgens reisboekjes zijn we dan ongeveer de enige toeristen daar, dat zal toch niet? Nou ja, in dat geval zullen we je nog wel tegenkomen :wink:

Hé Myrna, zit me niet zo jaloers te maken ja!! Heb in m’n agenda per week aangegeven hoelang het nog duurt, erg he :o Kijk er echt zo naar uit! Heerlijk in het zonnetje, lekker zwemmen, relaxen en niks moeten. Super!!!

Groetjes, Diamond

hallo!!

ireendje, mijn plannetje is als volgt: ik wil de 25ste vliegen en dan ff feesten tot 1 mei. en dus 1 mei beginnen met werken!!
liever vlieg ik al eerder naar alanya toe (zoals morgen!!!) maar moet nog veel regelen en centjes verdienen. we zijn dus in dezelfde periode daar. over t hotel waar jullie heen gaan… ik ken t alleen van zien, ik liep er altijd langs maar ik moet zeggen dat t er altijd netjes uitzag. t zwembad enzo… en de periode dat jullie gaan, is t best al druk hoor! vooral als je een klein kindje hebt, is al die drukte in t hoogseizoen niet te doen!! nu kom je in een goede periode met een lekkere temp. vergeet niet om een vestje ofzo mee te nemen. t koelt s’avonds nog wel af hoor!!

hey diamond,

wou dat ik elke dag kon zonnen en relaxen!! hahaha
we gaan elkaar zeker zien daar!!

En of we elkaar gaan zien!! Alanya is niet meer veilig dan hahahahaha :stuck_out_tongue:

Groetjes, Diamond

hey diamond,

je komt wel in dezelfde periode als mijn ouders…
dus die zullen wel mee op stap gaan!!
vind je toch niet erg he?

mijn moeder zit nu alweer te springen: bellman bellman!!! haha :smiley:

hoop je nog wel te zien op de meeting (als die doorgaat?!)

Hé Myrna,

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, toch!! Leuk dat je ouders het daar ook zo naar hun zin hebben :smiley:

Ik neem aan dat de meeting nog gewoon doorgaat, lijkt me supergezellig!

Groetjes, Diamond

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! ik heb geboekt!!!
jippie!!!
20 mei zit ik weer lekker een weekje in Turkije…
ohhh het duurt nog lang, maar eindelijk staat het vast!!!
ben helemaal happy :smiley:

xxx
sabine

Lekker gevoel is dat he, als je geboekt hebt :smiley:
Ga je weer naar Side toe? Kun je ook lekker de weken gaan aftellen!

Groetjes, Diamond

jajaja ik ga weer naar mijn vaste stekkie…
club voyage selge beach in side…

ohhh ik heb zo’n zin!!!

Leuk joh! Ik kan ook haast niet wachten…Jammer dat het wachten altijd zolang duurt en de vakentie altijd weer zo snel voorbij is. Was het maar omgekeerd…

Groetjes, Diamond