hey diamond je schreef:
Jammer dat het wachten altijd zolang duurt en de vakentie altijd weer zo snel voorbij is. Was het maar omgekeerd…
Ik ben het met je eens hiermee.
ikki moet nog 198 nachtjes wachten en vertrek ik weer voor een 2 weekies vakantie naar turkije.
Het duurt nog wel lang <_<
ik moet nog iets van 84 daagjes wachten <_<
maar ik blijf gelukkig wel wat langer in alanya!!!
ik moet nog lang wachten maar blijf dan ook iets van 180 dagen!!
minimaal!!!
Hé Besmile, ging jij niet naar Side Star Park? Of verwar ik je nu met iemand anders… Heb zonet ook 's naar dit hotel gekeken, het lijkt me wel iets om daar in september met m’n vriend heen te gaan. Kan op vakantiereiswijzer helaas niet veel vinden over dit hotel, heb jij misschien meer informatie (als je hier naartoe gaat natuurlijk )
Ik ga in augustus voor twee weekies naar Hotel Side Star Park toe.
Het klopt dat er dat er nog niet zoveel informatie is. want de opening is in april. Als je naar www.hotelsidestar.com gaat daar kun je wel wat er allemaal aanwezig is in hotel side star park. Je moet wel op het icoonthe van hotel side star park klikken.
Maar ik weet niet wanneer je in september er naar toe wil gaan maar ik kan je dan wel vertellen hoe het verblijf daar.
Hé Besmile, wij zitten te denken aan 14 september. Hotel ziet er goed uit in de gidsen en is niet al te duur. Ligging lijkt me ook perfect. Ben jij al eerder naar Side geweest? Zou voor mij de eerste keer worden, na vijf keer Alanya…Weet dat het niet met elkaar te vergelijken is, maar we willen dit jaar ook wel een lekker rustige, luxe vakantie. Ben erg benieuwd naar jouw ervaringen straks!!
Hahaha het grote aftelvirus heeft geloof ik bij iedereen toegeslagen
en eind maart/begin april vertrek ik voor 7 maanden naar Side…
Ga daaro werken als hostess en heb vrijdag te horen gekregen dat ik in Side geplaatst ben…toch nog lekker dichtbij me alanya-stadje…
Heb er zin in…
Me moeder gaat waarschijnlijk naar Side star wanneer ze daarheen komt…
Istanbul lijkt me ook mooi…Laatst zag ik er een reclame over op tv. Zag er geweldig uit! Leuk trouwens dat je als hostess gaat werken in Side, voor welke touroperator ga je werken?
Geloof dat ik m’n vriend eindelijk om heb om naar Turkije te gaan
Ja goed he
We hadden wel een aantal andere opties gezien in andere landen, maar het was zo’n verschil in prijs…
Nu nog even kijken wat het uiteindelijk gaat worden, we willen graag naar iets nieuws waar we beiden nog niet zijn geweest. Lekker een relax vakantie op basis van allinclusive.
leuk man, dat je gaat werken in side!!! ik kan t bijna niet meer volhouden hier, maar moet net als jij nog ff wachten tot april!!!
kom je wel een xtje naar alanya toe als je vrij bent??
lijkt me leuk als we een x kunnen af spreken!!
misschien wel aan t einde van t seizoen of t begin van t seizoen??
hey starshine ik weet wel welke touropertour je bedoelt.
Dit heeft nu toch ook weer een prijs ontvangen.
Ik ga ook dit jaar naar Side dan alleen voor twee weekies vakantie. Wij gingen altijd met deze touropertour, maar voor verandering ga we nu met een andere