We hebben dezelfde in gedachten Besmile
Is ook een touroperator waar wij vaak mee zijn gegaan, heb er alle vertrouwen in
Blue Bays staat trouwens ook weer in hun gids, dus waarschijnlijk dit jaar weer!!
Groetjes, Diamond
We hebben dezelfde in gedachten Besmile
Is ook een touroperator waar wij vaak mee zijn gegaan, heb er alle vertrouwen in
Blue Bays staat trouwens ook weer in hun gids, dus waarschijnlijk dit jaar weer!!
Groetjes, Diamond
Wij hebben ook vorig jaar al geboekt, telt dat ook mee??? (vast wel).
We gaan 6 mei naar Side, hotel Blue Waters. Heeft er overigens iemand ervaring met het hotel of met Side?
Groetjes Alexander
Ja klopt die hebben dit jaar prijs gewonnenā¦wel meerdere zelfs geloof ikā¦dus denk dat je de goede voor je hebtā¦
Myrna: ik kom zeker weten naar Alanya toeā¦denk wel vaker als 1 x hoorā¦door afgelopen seizoen heb ik dr nog veel vrienden, kennissen en ex collegas rondlopenā¦
hoop dat ik een autootje krijgā¦dan ben ik er erg vaak te vinden hoorā¦
lijkt mij ook leuk keer af te spreken
Aatalex, ga je voor het eerst naar Turkije?
Groetjes, Diamond
Hallo ![]()
Kan iemand ons aub iets meer vertellen over de
Jeepsafari?
En duiken daar?
Ik weet niet of jeepsafari mooi is in Turkije.
En duiken lijkt me wel super.
Kusjes ons⦠![]()
Duiken heb ik geen ervaring meeā¦
Jeepsafari hebben we wel gedaan, erg leuk! Hebben we niet geboekt bij de hostess maar gewoon ergens langs de kant van de weg. Toen nog bij Sherlock Holmes, maar heb geen idee of ze nog bestaanā¦
We zijn toen een hele dag op stap geweest, werden bij het hotel opgehaald en weer afgezet. We zijn het Taurusgebergte ingeweest en bij een gezin in de bergen op de thee geweest. Daarna nog een moskee bekeken, erg leuk, je kreeg een hoofddoek op en een lange rok aan. Moet je maar ff vergeten hoeveel andere mensen dat al op/aan hebben gehadā¦Heb zelfs nog op een kameel gezetenā¦
Tussen de middag lunch gehad bij de Dimcay rivier en daar nog lekker even gezwommen. Echt een heerlijke dag, een aanrader!
Groetjes, Diamond
heyhey!
Wij hebben ook geboekt, wij gaan 24 juli voor 3 weken naar kusadasi hotel pigale⦠heeft iemand hier ervaring mee?? ennuhā¦belangrijke vraag
hoe zijn de mannen??? ![]()
groetjes esther
Hoi Ezzzz, Franka kan je vast meer vertellen over het hotel dat jullie geboekt hebben ![]()
En tja, de mannenā¦er zitten erg leuke tussen ![]()
Groetjes, Diamond
nog 90 dagen!!!
ikke nog 63 daagjes!!! :lol: :lol:
Ga ik er tussenin zitten, ok, 72!!!
Errug toch dat we met dat lekkere koude weer er zo naar uitkijken!!
Fijn weekend
Annemiek
Nog 101 :unsure: Alsof er geen einde aan komtā¦En ik wil zó graag!!
Groetjes, Diamond
over 58 dagen naar alanya!!!
Go leuk, Bakkertje, waar ga je heen??
Wij gaan ook over 58 dagen weg!! Ook naar Alanya! Met wie vliegen jullie??
Vast een fijne vakantie, misschien zien we elkaar wel!
Groetjes
Annemiek
2 tot 16 augustus weer naar hawaii hotel in amrmaris. we vliegen met martinair, reisorganisatie ƶger tours. heb er zon zin in~!!! ![]()
Heey
Ik heb nog niet geboekt, maar denk dat ik nog 102 dagen te gaan heb (zal wel rond 15 juli gaan)
Misschien neem ik ook nog een last minute op 29 april, dan heb ik nog 55 dagen, dat klinkt al een stuk beter!!!
Ik kan haast niet meer wachten!!! Ik heb er zo veel zin in!!
Groetjes Rieneke
12- 27 augustus naar side toe, wij vliegen met inter air. kijk nu al uit naar mijn zomervakantie., want dit is mijn laaste zomervakantie.
Besmile
Hoezo laaste zomervakantie??
Vandaag over 8 weken(56 dagen dus) Zitten we nu op Schophol, of als we mazzel hebben al in het vliegtuig. Met heel veel geluk misschien zelfs al in Turkije!!!
Fijne week allemaal
Annemiek
ik doe de studie toerisme, en volgendjaar begin ik met stage lopen. Mijn stage periode is twee 20 weken. En mijn eerste stage begint als het goed is vanaf april of mei 2006. Dan begint eigenlijk het nieuwe vakantie en hoogeseizoen periode voor vele toeristische bedrijven en landen. Als je bijv bij een reisbureau stage gaat lopen dan heb je wel de kans dat je bijv 2 weken vakantie krijgt, maar aangezien dat ik niet in een reisbureau stage wilt lopen.Ik wil graag lekker in het buitenland stage lopen:Mijn eerste keuze is dat ik graag in turkije stage wil lopen.Ik hoop dat dit me ook gaat lukken.
Maar ik ga wel echt veel genieten en goed genieten van mijn voorlopige laaste zomervakantie
groetjes besmile
HĆ© Besmile! Ik heb ook op een reisbureau gewerkt maar vond het ook niet geweldig hoor. Helmaal niet nu je de klanten die binnenkomen zoān beetje móet boeken en ze al volledig geinformeerd zijn door internet. Is mij allemaal veel te commercieel geworden. Ik vond het leukste gedeelte het informerenā¦
Stage lopen in het buitenland leek mij ook super en dan natuurlijk helemaal in Turkije. Maar ik ben niet iemand die zolang van huis kan zonder familie, vriend en vrienden. Anders zou ik graag voor toeristiek hebben willen werken, lijkt me geweldig!
Groetjes, Diamond