Heeft er al iemand geboekt?

hey diamond

Ik vind het informeren ook wel de het leukste gedeelte van de reisbureau. Heb namelijk nu op school, dat we net alof we moeten als we in een reisbureau werken. het is wel grappig.
Ik wil als ik dan stage ga lopen, bijv voor een Touroperatour, lokaale agent, in een hotel werken. Maar ik dit oook navragen als ik van de zomer in turkije zit.

Ik kan gerust een lange periode zonder familie, vrienden in het buitenland zitten. Maar alles doorgaat en ik ga stage lopen in het buitenland voor 5 maanden, dan komen mij zussies en ouders mijn wel een keer opzoeken haha.

groetjes besmile

:huh: @beppie1: leuk dat jij ook naar alanya gaat over 56 dagen,ik vlieg met een turkse maatschappij, maar dat wist jij wel, slimmerd!!!
want jij laat het boeken altijd aan mij over…
dus ik zie je wel op schiphol, of misschien wordt je wel mijn onder buurvrouw in het appartement, als je maar niet naast me zit in het vliegtuig!! :huh:

Beppie is mijn zus, en we gaan met onze ouders op vakantie, 2 weken slap kletsen en lekker genieten van het heerlijke leven in turkije!!!

groetjes

Hé Bakkertje, welkom hier op het forum! Ben je enthousiast gemaakt door je zus hihi. Hoop dat je net zo gezellig bent :stuck_out_tongue:

Wat leuk dat jullie met elkaar naar Turkije gaan, wordt vast errug gezellig!

Groetjes, Diamond

dank je diamond,
inderdaad door haar verhalen ben ik ook eens gaan kijken op dit forum, en ik ben zeker enthoussiast geraakt van turkije door haar.
Wij zijn 2001 voor het eerst naar turkije geweest, en sindsdien 7 keer naar turkije geweest, dus… verslaafd!

Ik vind het een fantastisch land met geweldige mensen, na 2 x hadden we al echte turkse vrienden en zaten onze meiden, nu 9 en 11, met hun turkse vriendinnen en hun moeders te picknicken op het strand. Voor mij is turkije de ultieme vakantie plek.

nog 7 weken en dan gaan we weer, wel raar, nu is het hier zo koud en over 7 weken loop je in je bikini!

groetjes :rolleyes:

Het is ook een geweldig land, na er één keer te zijn geweest wil je niet meer anders :smiley:
Raar idee inderdaad, voor ons duurt het dan nog iets langer als voor jullie…Maar jij bent de weken dus ook al een het aftellen merk ik hahaha.

Groetjes, Diamond

Hier nog iemand die de dagen aan het aftellen is…:stuck_out_tongue:
En idd na een keer verslaafd geworden aan Turkije. Wat een heerlijk land!!!
Ik heb heimwee :wink:
Nog 18 weken…of als ik in mei ook nog kan nog 7 weken :smiley:
Ohw ik ben echt verslaafd…

groetjes Rieneke

Verslaafde :wink:

Groetjes, Diamond

ben niet zo’n klein beetje verslaafd hoor, maar als ik terug kom in mei, dan nog zo’n 12 weekjes en dan gaan we waarschijnlijk voor 3 weken!!!
:unsure:

Ja zus we zitten over minder dan 7 weken lekker in de zon!!!

Je kunt het je niet voor stellen he, maar het aftellen wordt steeds erger!!!

@Rieneke, ik weet niet of het je nog gaat lukken in mei! Hoop het wel voor je!

Nou zo naar mijn werk,
Groetjes
Annemiek

ja ik ga 1 week naar alanya een huis gehuurd en daarna 3 weken ergens in de buurt van adana in zijn huis en dan samen genieten van het heerlijke turkije

Ik ben blij als het weer zo ver is. lekker de spanning voelen en dan als je het vliegtuig uitstapt en dan de lucht al ruikt van ik ben er eindelijk :stuck_out_tongue:

ik ben helemaal verlieft op turkije kan niet zonder zou echt niet naar een ander land op vakantie willen B)

:wub: :rolleyes:

Heerlijk gevoel is dat ja, als je het vliegtuig uit komt en de hele vakantie nog voor je hebt. Nog 11 weken en dan weet ik weer hoe dat ook weer voelt :stuck_out_tongue:

Groetjes, Diamond

jaja… nog 42 dagen ongeveer voordat ik ga!!! oh heerlijk hoor dat gevoel als je in de bus zit onderweg naar alanya!!! de reis duurt zooo lang maar dat vind ik helemaal niet erg! heerlijk genieten van t turkse landschap!! :smiley: :smiley:

hoezo zijn we verslaafd??!!! hihi :stuck_out_tongue:

oh diamond, heb je me niet gemist?? ik moet echt heel veel gaan lezen om weer helemaal bij te zijn!! haha

xx

Nog 22 daagjes voordat ik ga en ik vind het nog lang duren!!! :blink:

Nog 22 dagen, joh wou dat ik dat kon zeggen!!

Myrna, ik heb je heeeeeeel erg gemist, zag je ook al helemaal niet op msn :frowning: Veel leesplezier hier!!

En als je dan in de bus zit en dan de verlichte burcht ziet, joepieeeee. Supergevoel!

Groetjes, Diamond

Ohw geweldig!! AAHHHhhh ik kan niet wachten! Heb er zo’n zin in!!
Inderdaad de reis er naartoe is al helemaal gaaf! je weer waar je uiteindelijk terecht komt en je wordt er langzaam (voor je gevoel) naar toegebracht. Heerlijk! Ik vind het hele gedoe om de vakantie heen ook heel leuk.
Uitzoeken welke kleren je meeneemt, nog even nieuwe shirtjes en rokjes kopen, de koffer inpakken en weer uitpakken omdat er teveel in zit (haha). En de treinreis naar Schiphol (voor mij al een hele reis opzich, ik moet uit Groningen komen dus dat is ongeveer 3uur)
Het hele gebeuren op schiphol. En dan uiteindelijk in de lucht zitten en het Turkse grondgebied onder je ziet naderen :o :lol: en inderdaad het gevoel hebben dat de vakantie nog maar net begonnen is en je nog de volle tijd vor je hebt in Turkije :smiley: HEERLIJK!!!
AAAHHhh nu kan ik helemaal niet meer wachten, hahaha

Groetjes Rieneke

nog 155 nachtjes dan zit ik weer in turkije :smiley:

maar ga eerst over 5 weekies naar Spanje toe

Hoi!

Als er nog iemand naar Turgutreis gaat kom je dan gezellig een keertje bij me langs? Ik woon namelijk in Turgutreis en heb een eigen Lounge Eetcafe genaamd Ozzy´s! Zou ik erg leuk vinden!

Groetjes Stacey :slight_smile:

3 mei Bodrum… nog 49 dagen!! :stuck_out_tongue: B)

Yes!! Wij hebben net geboekt!! Een weekje Alanya van 29 april tot 7 mei :stuck_out_tongue: !! Hotel Angora Beach :smiley:
Nog 6.5 week… YES!!!

Groetjes Rieneke

YEHHH Rieneke

Fantastisch dus!!! En dan zit je er dus nog 2 dagen eerder dan Bakkertje, ik en de rest van onze familie!!!

Nou aftellen dan maar, voor ons nog 46 dagen!!!

Groetjes
Annemiek