Heeft er al iemand geboekt?

ja idd nog maar 44 daagjes Ben al druk aan et aftellen :stuck_out_tongue: Heb al in mn agenda geschreven hoeveel dagen ik nog moet wachten bij elke week… B) hahaha
:smiley: Ohw ik ben zo blij!!! Hoor ook net dat een vriend van me (zomerliefde van vorig jaar) misschien dan ook in Alanya is :D:D We hebben nog steeds contact. Mij vakantie kan al niet meer stuk, helemaal niet als hij ook nog komt :smiley:

Groetjes Rieneke

hey kelebek !!

gezellig dat je ook naar alanya gaat!!
hoe oud ben je eigenlijk?
ik ben 22 en ga 20 april naar alanya om te werken daar!! heb er helemaal zin in!! vooral nu t vandaag echt geweldig weer is hier! :lol:

groetjes myrna

Heey Myrna!
ik ben ook 22. En ik wil ook werken in Alanya maar dan in juli en augustus…hoop dat het lukt.
Ik ga in mei weer eens een keertje met mn ouders mee, dan kan ik meteen even rondvragen daar :stuck_out_tongue:
Ik zit ook de dagen af te tellen nu, heerlijk!!
Waar ga je eigenlijk werken?

groetjes Rieneke

Heeey…

Wij hadden nog een vraagje…

De temperatuur… Wij gaan van 9 augustus t/m 21 augustus…
Kunnen we daar dan nog een beetje zijn, of is het heeel erg warm daar?

Groetjes ons…

IK HEB GEBOEKT!!! :lol:

ik vertrek 19 april naar istanbul om een vriend te bezoeken en blijf daar denk ik 5 dagen ofzo. ga dan met de bus naar alanya toe om keihard te gaan werken en om een beetje te feesten natuurlijk! :stuck_out_tongue:

@richardjoanne,

heel warm in augustus!!! dus zorg dat je genoeg hempjes en korte broeken/rokjes bij hebt, want is t dit jaar net als vorig jaar dan reken maar dat je de hele dag in t zwembad ligt!! haha :smiley:

@kelebek,

leuk dat je ook 22 bent! gezellig!!!
nou, gezellig toch met je ouders mee… scheelt (denk ik!) ook weer een aantal euro’s!! :wink: leuk dat je ook wilt werken in alanya, wat wil je precies gaan doen? of weet je dat nog niet??
ik ga bij een ned. restaurant werken. aan t kleopatrastrand net buiten t centrum!! :stuck_out_tongue: heb er helemaal zin in!!!

groetjes myrna

Heey Myrna!

idd met mn ouders mee gaan scheelt me behoorlijk wat centjes :wink:
En ik kan meteen even rond kijken voor als ik in juli weer kom.
En wat ik precies wil gaan doen…tsja ik weet et niet precies, heb overal wel zin in :stuck_out_tongue: Ik kijk wel even wat ik kan vinden…
Ohw jeetje ik heb er zin in!!! :blink:
ben bang dat ik elke dag aan et aftellen ga… hahaha! Nou ja ben wel super blij dat ik mn ouders nog heb weten om te praten :stuck_out_tongue:
Misschien wel tot ziens in Alanya!! :smiley:

Groetjes Rieneke

19 april al! Snel joh! Leuk dat je eerst naar Istanbul gaat zeg! Ben je daar trouwens al eerder geweest? Ben echt heeel benieuwde hoe het allemaal gaat lopen, echt heel spannend!

Groetjes, Diamond

ja hoor al lang al!! eind mei 4 weken turkse les in Izmir en daarna 3 weken genieten in Bodrum (Gümbet)
tja, als echte turkijeverslaafde…

leuk al jullie turkijefan-verhalen en -tips!!
Trouwens een goede keuze : Bodrum???

Sow nu duurt het inmiddels nog maar 17 daeg voordat ik vertrek!! Maar nu gaat de reclassering moeilijk doen <_<
Maar hopen dat alles nog doorgaat!!

X Nicky

Jeej LENTE!!!
Nog maar 38 daagjes te gaan tot ALANYA!!! YEAh!
Wat is het heerlijk weer! Ik ga zo even lekker buiten in het zonnetje zitten en fantaseren over Turkije :smiley:

Fijne Lente toegewenst aan iedereen!!!

Groetjes Rieneke

wij hebben ook geboekt met mijn zusje ayisha, moeders en mij vriend dus lekker met ze viertjes naar alanya.
van 16 mei t/m 30 mei nog 56 dagen B)
mij zusje word in april drie en gaat voor de derde keer naar turkije :smiley:
mijn moeder voor de vierde keer ik voor de derde keer en mij vriend voor de tweede keer.
we gaan naar kleopatra celine daarvoor zijn we in aysev geweest en daarvoor naar het mooie alaaddin beach hotel.

Yeyeyeye!!!

Alles gaat door!! 3 April zit ik lekker in het vliegtuig naar Antalya om lekker 3 maanden in Side te gaan werken… :smiley:

Jeej nog 35 dagen, of
840 uur dat klinkt beter!!! of
3024000 seconden klinkt nog beter!!!
HAHAHA ik ben echt erg met dat aftellen :stuck_out_tongue:

29 april komt steeds dichter in zicht :stuck_out_tongue:

Groetjes Rieneke

hallo
ik ben nieuw hier maar wij hebben ook geboekt mijn vriend en ik gaan 12 mei een weekje naar eeh ja hoe heet het ook alweer :rolleyes: een klein plekje bij marmaris…hisaronu ofzo haha :lol: hotel marmaris resort! ik heb nu alweer zin om elke dag lekker lui aan het strand te liggen en me lekker te laten masseren … mm die hammam :rolleyes:

Heey Chelsey!
Welkom op dit forum!!
Ohw ja heerlijk dat luie strand liggen, jammie, kan haast niet wachten!!En dan idd eerst naar de hamam, waaahhhh…nog 35 daagjes :smiley:

Groetjes Rieneke

Wat is Hammam??

Nog 10 daagjes :smiley:

Gr Nicky

hammam??!!!

turks badhuis waar men kan genieten van sauna, stoombad, massage en scrubmassage.
echt heerlijk hoor!!! moet je echt een keer doen als je daar de kans voor krijgt :smiley:

nog maar even voor mij en dan mag ik weer gaan!!!
heb net een mailtje gehad van mijn toekomstige bazin en ze zijn verhuist met t cafe, we zitten deze zomer midden in t centrum!!!
haha helemaal goed!!! nu nog hopen dat ik mooi in de haven een eigen appartementje krijg, dan zit ik helemaal goed :stuck_out_tongue:

@Nicky Hammam is een turks badhuis, Je gaat eerst douchen, dan in een heel warme(maar lekker warm) ruimte zitten, vervolgens op de steen. Okk warm. Dan komt een vrouw(geen andere man aan mijn lijf dan mijn eigen kereltje!) je scrubben over je hele lichaam. En dan krijg je een zeepmassage.
Daarna nog een oliemassage over je gehele lichaam.

Kortom: ZALLIG!!! :smiley:

Over 38 dagen zit ik zeker in de hammam, toch Bakkertje!!??!!

Annemiek

Klinkt goed!! :smiley:
Ik denk adt ik dat ook maar eens uit ga proberen aangezien ik toch 6 maanden in Turkije ben…

Gr Nicky

Hé Myrna, waar zitten jullie dan precies? Want straks willen we 's middags wat komen eten en kunnen we je niet vinden…

Enne…de hammam staat ook op ons lijstje. Heb alleen al zoveel verhalen gelezen over enge masseurs :blink:

Groetjes, Diamond