Wie Is Er In Juni Nog Meer In Alanya?

Myrna, hoop dat je het goed vind dat ik het hier nog ff apart vraag. Misschien dat niet iedereen meeleest in Janus :smiley:

Wie is er nog meer in Alanya in de week 1 juni t/m 8 juni? Myrna en ik hebben afgesproken een kroegentocht te gaan doen en we zijn benieuwd of er nog meer van jullie dan in Alanya zijn. Hoe meer zielen hoe meer vreugd zullen we maar zeggen :stuck_out_tongue:

Ben benieuwd!!

Groetjes, Diamond

hey diamond,

vind t juist een leuk idee dat je er ff een topic aan wijdt!!!
ik hoop dat er veel meiden reageren want ik ben toch wel heel nieuwsgierig hoe andere meiden er in real life uitzien! :smiley:

groetjes myrna :smiley:

Hmmm jammer dat er nog geen reacties zijn…
Maar lang niet iedereen heeft natuurlijk al geboekt.
Wij maken d’r in ieder geval een gezellige avond/nacht van in Alanya!!! :smiley:

Groetjes, Diamond

haha :smiley: heb geduld diamond!!!
er zullen vast wel meiden zijn die rond begin juni op vakantie zijn in alanya en zin hebben om met ons op stap te gaan!!

we wachten gewoon geduldig af en als er niemand reageert… geen zorgen!! want heel alanya is vol met gezellige meiden die vast wel zin hebben in een kroegentocht!! :stuck_out_tongue:

groetjes myrna

Heeeeey, wat jammer nou dat t in juni is. Anders was ik zeker mee gaan stappen :frowning: Ik ga pas in aug. naar Alanya en straks in feb. :huh: Maar ja, dan zijn jullie r nog niet :smiley:

Maar k wens jullie in ieder geval heel veel plezier! Kendine iyi bak! :wink:

Groetjes,
Ita

He jammer Ita :frowning:
Nou ja, wie weet de volgende keer :smiley:

Groetjes, Diamond

Ik hoop er dan ook te zijn.
Heb afgelopen zomerseizoen 7 maanden in Alanya gewerkt als hostess en ik hoop dat ik dit seizoen er weer kom.
Februari ga ik 10 dagen erheen op vakantie, dat kan niemand me dan alvast meer afnemen.
Ligt er helemaal aan waar de organisatie me heen stuurt…
Ik duim voor alanya en anders ergens anders in Turkije en dan hopen dat me vriendje met me mee gaat/komt.

He Starshine wat leuk dat je weet gaat werken in Turkije! Ik duim voor je dat je weer in Alanya terecht komt.
Super dat je in februari ook al lekker gaat, heerlijk vooruitzicht.

Laat je het ons weten als je in juni in Alanya bent? :smiley:

Groetjes, Diamond

yups…laat het zeker weten…
hoop echt zoooo erg dat ze me naar Alanya sturen…
ik hoor dat in februari denk ik…

ga waarschijnlijk half feb voor 10 daagjes…ligt nog beetje of het lukt met me werk…

maar lijkt me gezellig van de zomer !

dat wordt duimen :slight_smile:

Hey Diamond!

Haha. Ja, wie weet n volgende x :smiley: Ben nog lang niet op Turkije uitgekeken :wink: Sterker nog: Zal t ook nooit doen! :stuck_out_tongue: :smiley:

Groetjes,
Ita

Hey Starshine!

k Duim ook met je mee! :wink: Wel ons op de hoogte houden, he! Ben ook helemaal Alanya-verslaafd! :stuck_out_tongue: :smiley:

Groetjes,
Ita

dank jullie wel…
heb er veeeel voor over dat ik daar terecht kom…but you never know…

maar als iedereen zo lief is dat ze duimen…nou wie weet komt het dan wel goed…

dank jullieeee

hey starshine,

ik heb afgelopen zomer ook in alanya gewerkt!!
voor welke organisatie heb je gewerkt als ik vragen mag?
ik heb voor arke in een hotel gewerkt als kids-entertainer.
ik wil dit jaar in april gaan maar wil weer de horeca in want dat mis ik heel erg!! :stuck_out_tongue:

en ita, ik ben er gewoon hoor als jij komt(is iig wel de bedoeling!!)

hoop dat er nog meer meiden reageren!

Hoi myrna,

Ik heb in alanya als hostess gewerkt voor pasa tours en htc reizen.
Je zult me dan vast wel eens voorbij zien huppelen…helemaal als je ook regelmatig in het nachtleven was…

Ben nu aangenomen voor OAD, dus moet ff zien waar ze me heen sturen !

Hoop uiteraard alanya

hey starshine,

ik hoop t ook voor je dat t alanya wordt!!!
maar waarom ga je nu voor een andere organisatie werken dan?

waar ging je altijd uit in de haven? ik was eigenlijk in t begin altijd in james dean te vinden maar daarna vooral in bellman!! :smiley:

heb je een speciale opleiding gevolgd in t toerisme of heb je gewoon een vlotte babbel en de charme?

Haha. Ja, dat vroeg k me ook af of jij n speciale opleiding gevolgd hebt in t toerisme, Myrna, of heb je ook gewoon een vlotte babbel en de charme? B)

Maar Myrna, serieus? Ben je r echt als k ook kom? Dacht dat jij r alleen in juni zou zijn ofzo, las k ergens :unsure: Anyway, hou me op de hoogte als je straks wat meer weet! :wink:

By the way, mag je nou toch wel in de horeca werken als buitenlander? :blink: k Las/hoorde dat t voor ons niet mogelijk is om in de horeca te werken ( ja, zwart :D) en ambtenarenberoepen uit te voeren, zoals tolk/vertaler bijvoorbeeld.

Groetjes,
Ita

Hoi hoi,

Nou om het ff samen te vatten:

Ik heb inderdaad een toeristische opleiding gedaan, namelijk de Hogeschool TIO.
Tijdens me stage heb ik stage gelopen als hostess in Bodrum en kon na mijn studie bij dit bedrijf blijven en dat heb ik dus ook gegdaan. Ik wilde graag alanya en dat kon :slight_smile:

Dat ik nu toch ben overgestapt is het volgende:
Bij Pasa en HTC krijg je geen contract, helemaal niets. Ze betalen je ticket en thats it.
Ik wil graag toch iets meer zekerheid en daarom ben ik wat gaan solliciteren.
En ben dus bij OAD aangenomen en daar krijg je dus een Nederlands contract, ze regelen een woning, vervoer ter plaatse etc.
En ook wel belangrijk…een Nederlands salaris ipv handje contantje daar op kantoor in Turkije.
En dan ben je goewoon goed binnen bij zon’n bedrijf.

Wil wel graag alanya maar jah, dat is vooral om me vriendje ook. En op andere plek in Turkije kan die met me mee…maar dan moeten ze me niet naar Spanje ofzo sturen natuurlijk.

Verder zat ik altijddddddd in de bistro Bellman, boomerang bar, carisma bar en auditorium. Ook wel eens ergens anders maar vooral bij deze tenten.

Zo dit was me story ongeveer :slight_smile:

Ga nu ff naar de vakantiebeurs met moeders…ff lekker neuzen :slight_smile:

groetjesss

Ik ben gisteren naar de vakantiebeurs geweest. Er was een man die ik viavia had leren kennen en die heeft me op de Turkije afdeling voorgesteld aan de mensen van WoW… Dat was het (helaas) wel… Maar ben zelf ook nog rond gaan lopen en heb nu 5 mailadressen voor mn CV etc… Ben heel erg benieuwd wat daar uit gaat komen!!! Dus niet via een Nederlandse organisatie (dan wordt het iets van hostess… en bovendien moet je daar (meestal) 20/21+ voor zijn en ik ben pas 18)

Wat ik me afvroeg… Is Alanya ver van Antalya (daar wil ik eigenlijk heen… Of Bodrum…), want als al die gezellige mensen van hier, dáár zitten… dan wil ik in ieder gval proberen langs te komen (als dat mogelijk is)!!! Wel zo gezellig :wink: :lol:

As Usual: tips/baantjes/mailadressen zijn allemaal welkom (als iemand mailadressen heeft van entertainmentchiefs :D:D:D)

Ik spreek jullie snel weer!!!
Kuss

hey maretje… alanya-antalya is een uur rijden denk ik ongeveer…
bodrum zal wel langer zijn, maar dat weet ik niet…

xxx

Ik heb geen idee hoelang je er vanuit Bodrum over doet, maar volgens mij is dat toch wel een behoorlijk eind…
Antalya-Alanya is dan beter te doen.

Groetjes, Diamond