Ik mis Alanya!

hey diamond,

ik heb t zeker heel leuk gehad. loop nog steeds met een glimlach op mijn gezicht :smiley: rond maar dat komt gewoon omdat ik met mijn hoofd nog steeds in alanya zit!!
ik hoop ook dat t gaat lukken met dat restaurant want ik heb er echt heel veel zin in!! :stuck_out_tongue:
dus duim maar heel hard voor me!! en dan krijg je van mij een drankje als je komt eten bij me!!

groetjes myrna

Hihi ik ga heel hard voor je duimen!

Liefs, Diamond

Günaydin,

Yeni yilniz kutlu olsun. Of te wel iedereen een gelukkig nieuwjaar.

Tja Myrna is inderdaad ff geleden dat we elkaar gesproken hebben. Afgezien van je heimwee alles goed?? Balen (en K) dat heimwee, ik herken dat wel. Is ff zwaar K en door een “zure” appel doorbijten. Sterkte in elk geval. Dat is het minst leuke van weer terug zijn. Naast een hele fijne tijd weet je elke keer weer dat je jezelf de eerste paar dagen pet voelt… Maargoed is niet anders.

Hier verders alles oke, ben druk bezig met mijn koffer inpakken. Over iets minder als een week zit ik weer bij mijn lief :slight_smile: Vriendin van mij zit al in Istanbul (gisteren vertrokken) Vrijdag mag ik… Heb er veel zin in maar het is ook een beetje raar, zie ik mijn lief weer na al die weeken etc. Maar heb er ook wel veel zin in.

Enne Daimond, wie weet dat je ook ineens kan gaan naar Istanbul. Zou zeggen als je de kans hebt doen… Laat je wel weten hoe het was in Istanbul. Ik hoor van allerlei mensen dat het een mooie stad is.

Zeg spreek jullie wel weer groetjes,

Slingerborg :stuck_out_tongue:

Beste vrieden die van Alanya houden,
Vertrek morgen uit Kusadasi voor 10dagen naar Alanya,zal aan jullie denken,als er daarna vragen zijn kan ik er misschien op antwoorden. Breng ook een bezoek aan Kemer,Side en Belek.Dus de ganse turkse rivièra reis ik door.Hoop alleen dat het weer er beter is dan hier in Kusadasi.
Nogmaals beste wensen en op naar een jaar met veel toeristen in Alanya !
Franka

He Franka, heel veel plezier in Alanya. En ben wederom jaloers… :stuck_out_tongue:

Groetjes, Diamond

en ik ook :smiley:

Ik moet geloof ik nog zo’n 22 weken geduld hebben :frowning:

Groetjes, Diamond

nou franka,

doe ze allemaal de groeten van mij!!! :stuck_out_tongue:
wou dat ik ook weer kon gaan, maar ben net terug.
ach, nog 3 maandjes heel hard werken en sparen en dan staat mijn vliegtuig weer klaar om me in alanya te droppen!!! :smiley:

groetjes myrna

he Myrna,

Wil je ons niet zo jaloers zitten te maken. Ik moet nog bijna een half jaar wachten :angry:

Groetjes, Diamond

ik ben ook in alanya geweest en mis het verschrikkelijk
zo kwaad was ik :angry: toen ik weer terug moest naar nederland. Ik heb wel in de twee weken dat ik daar was mijn vriend leren kennen en ik ga in de zomer er een maand heen om te verloven en dan gaan we ook naar zijn dorp adana maar alanya mag natuurkijek niet ontbeken :slight_smile:

zo geweldig om daar te zijn ik kan niet wachten tot dat ik weer mag :rolleyes:

Maar als ik verloofd ben dan ga ik zeker weten elke vakantie die er is of ik maar kan opnemen naar hem en dan lekker in de gezellig sfeer van alanya.

echt zo geweldige plaats verder ben ik niet naar een andere plaats egeweest maar ik heb gehoord dat instabul een hele andere wereld is.

Ik weet 1 ding zeker ik ga zoveel mogelijk plaatsen bezoeken maar ben nu nog :wub: verlieft op alanya.

groetjes aan iedereen :stuck_out_tongue:

Zijn dorp Adana? :blink:
De stad Adana heeft meer dan een miljoen inwoners…

Nog 29 dagen en dan mogen we weer! Kan niet wachten om Alanya weer binnen te rijden en alle bekende plekken/mensen weer te zien. In m’n eerste berichtje op dit topic zijn we net terug en nu gaan we alweer bijna…Toch nog best snel gegaan! Alanya, i love it :smiley:

Groetjes, Diamond

Ik ben echt net terug (zit hier nog met mn jas aan) en het eerste wat ik deed is kijken how duur een reis terug is met pinksteren!!
Ohw ik heb nu al weer zo’n heimwee!!! Het hotel was ook echt ONWIJS goed!!! Vooral het personeel is helemaal te gek!!! We komen zeker weten terug!
Nu maar wachten tot juli (6 juli waarschijnlijk) en dan ga ik weer terug naar Alanya, Ohw kan weer niet wachten. Wie weet gaat pinksteren nog lukken :stuck_out_tongue:

Groetjes Rieneke

Hoi Rieneke.

Kijk anders even in de Telegraaf van vandaag en anders even op het internet bij D-Reizen. Ze adverteren met aanbiedingen naar een appartement/hotel met logies ontbijt voor € 99 excl. luchthavenbel.

Ook voor het volgend weekend en Juni. Het is maar een tip hoor! B)

Mvg. Roanna

Thnx!!! Ik ga strax even kijken, ga nu eerst maar eens slapen, heb ik nog niet gedaan sinds gister ochtend…
Ik hoop dat ik nog iets kan vinden!!! heb echt heimwee! een extra paar daagjes Alanya kan ik wel gebruiken :stuck_out_tongue:

Groetjes Rieneke

Oh Rieneke, wat is dat snel gegaan zeg, je bent er alweer…Maar super dat je het zo leuk hebt gehad! Ik zit ook altijd met reuzeheimwee als we weer terug zijn. Niks is op dat moment dan leuk en je zit er een beetje verloren bij…En nog fftjes en dan ga je gewoon alweer! Heb je Myrna trouwens nog gesproken??

Groetjes, Diamond

Ja ik heb Myrna idd nog gesproken! :smiley:
Ze werkt in de Bistro Floyd aan de Atatürk boulevard. We zijn niet meer samen uitgegaan, maar ik ben zowiezo niet zo veel uitgeweest. Helaas, maar toch super tijd gehad! Steeds met de jongens van het hotel die ons andere plekjes in Alanya lieten zien. SUPER!!!
Hoop snel weer terug te gaan! Wat gaat zo’n week ook snel voorbij!!!
Als iemand nog een (hele) goedkope reis naar Alanya ziet, zou je me dat dan kunnen vertellen? Wil echt graag weer terug! :smiley:

Groetjes Rieneke

Leuk dat jullie elkaar nog hebben gesproken! Wij willen in juni in ieder geval ook ff langs, al is het alleen een keer om wat te eten ofzo. Lijkt me gezellig!! Zo’n week gaat véél te snel voorbij! Je kijkt er ontzettend lang naar uit, telt de dagen voordat je gaat en voordat je het weet ben je alweer thuis. Maarrrr…een boel geweldige herinneringen rijker :smiley: Moet nog vaak denken aan leuke dingen die we in Turkije allemaal hebben meegemaakt…

Groetjes, Diamond

Diamond, ik vertrek naar Turkije op 23 mei tot en met 3 juni naar Alanya, ik heb gezien dat jij daar ook zult zijn ? Misschien komen we elkaar wel tegen ! Waar logeer je dan ?

Hoi Marifer, wij zitten in hotel Riviera van 1 juni t/m 8 juni! In welk hotel/app zitten jullie?

Groetjes, Diamond