Ik mis Alanya!

Whaaaaahhhh… ik wil zoooo graag terug naar Alanya! weer gezellig met personeel uit en leuke dingen doen of gewoon lekker aan het strand liggen :smiley:
druk aan het sparen zodat ik snel weer heen kan, maar dat gaat niet zo snel <_< maja… nu ik 1 keer in Alanya ben geweest snap ik helemaal dat iedereen er verliefd op is!!! want ik ben er ook 1 van :rolleyes:
nou ja hopen dat ik snel terug ga!

groetjes Anke

Hallo Slingerborg.
Het adres van de nederlandse kinderopvang in alanya is www.cinderella4kids.50megs.com

Heeft iemand eigenlijk ooit nog iets van Myrna gehoord?

Ik vroeg het me opeens af… Ze was toch in Alanya gaan werken?

Liefs, Maretje.

Ik spreek haar heel soms nog een keertje op msn, maar niet veel hoor. Denk dat ze het daar behoorlijk druk heeft. Ze had het in Istanbul in ieder geval helemaal geweldig gehad en Alanya beviel ook heel goed. Volgens mij heeft Rieneke haar nog gesproken toen ze pas in Alanya was…

Groetjes, Diamond

Ik heb Myrna ongeveer 2 weken geleden nog gezien en gesproken in Alanya, alles ging goed toen, voor zover ik weet en ze me verteld heeft. Ze was iets minder gaan werken daar. Ze werkt bij de Bistro Floyd. Ze is nu niet zo veel meer online, maar ja dat is wel begrijpelijk natuurlijk! :smiley:

Groetjes Rieneke

Ohw ik wil graag terug naar Alanya!!! Ben nu thuis bezig met het schrijven van een soort dagboek van alles wat we hebben gedaan en ik herbeleef nu elke dag opnieuw! heerlijk! Ik weet nog bijna alles, helemaal als ik eenmaal begin met schrijven, kan ik die hele dag weer ophalen!!
Heb nu al 7 kantjes getypt en ben nog maar bij dag 4 (nog niet eens afgelopen). Wel leuk natuurlijk dat herbeleven, maar er gaat niets boven het ECHTE beleven!!!
OHW IK WIL TERUG!!! Verdorie baal er ook flink van dat die reis duurder is geworden en nu is volgeboekt… :frowning: Snik!!
Als ik nou even een paar miljoen win, hoef ik mijn studie hier ook niet af te maken en kan ik meteen weg :stuck_out_tongue: … ok Rien, dream on… :frowning:
Nou ja er zit nu niets anders op dan wachten tot 6 juli…

Groetjes Rieneke

Hé Rieneke, dat doe ik ook vaak, dingen opschrijven die je hebt meegemaakt. Meestal heb ik er ook wel liedjes bij in gedachten zodat ik het allemaal weer herbeleef en voor me zie. Maak ook vaak een cd’tje met alle foto’s achter elkaar en daar allemaal Turkse liedjes onder, altijd leuk om weer terug te zien!

Groetjes, Diamond

ik ben echt werkelijk nog nooit in Alanya geweest. Misschien dat ik het in augustus een keer ga doen. Dan ga ik een auto huren en rij ik gewoon richting die kant. Lijkt me wel mooie stad om te zien.

Ik mis Side heel erg :wink: dat is echt mijn favo dorp. Zo mooi gewoon. Als ik in augustus in Antalya zit ga ik er zeker meerdere malen heen.

@kelebek, leuk he, zo’n dagboek maken. Heb ik ook van alle keren ongeveer dat ik er geweest ben. Alle foto’s inplakken en erbij schrijven per dag wat we gedaan hebben enz enz enz … wel k… dat die reis duurder geworden is, zal wel door al dat gedoe met Onur komen. Maar ach, je moet maar zo denken, je hoeft maar te wachten tot 6 juli, dat is bijna een maand korter dan ik :unsure: :blink:

Ja das waar… 6 juli duurt ook niet zo lang meer…
Maar deze week is die jongen in Alanya en ik weet niet of hij in juli nog een keer kan komen… vandaar

Jullie hebben allemaal makkelijk praten… weten al wanneer jullie gaan… :stuck_out_tongue:
ik heb geen geld :frowning: ben al dag extra aan t werken… maar schiet maar niet op…
wil zooo graag naar alanya in juli… maja me portemonnee kan dat niet aan :frowning:
duss geniet iedereen maar voor mij erbij :smiley:

Groetjes, Anke

Ohw liefje!

Je bent ook al gestopt met roken, dat spaart ook al! En wil even zeggen dat ik dat super goed van e vind!! Echt van mij krijg je een lintje!!
En zoals je nu bezig bent met sparen en extra werken, moet het volgens mij wel goed komen. Misschien nog niet meteen in juli, maar augustus kan ook nog!
Anke het gaat je wel lukken hoor!!!

Dikke kus Rieneke

Sjah maar heb maar vakantie van 1juli tot 30 juli duss MOET dan wel geld hebben… anders word het pas in mei!
maar goed in mei ga ik zeker weten heen!
nog vrijwilligers die dan mee gaan :stuck_out_tongue:
stoppen met roken is echt kutt!!! hahaha
MAAR… we weten waar we het voor doen…
iemand nog tips om stoppen met roken makkeljiker te maken??
ik zit al aan de turkse waterpijp :stuck_out_tongue: wat ook redelijk werkt trouwens…!

Groetjes, Anke

Heb je zo’n Turkse waterpijp gekocht ja? Heb ik nog nooit gedaan, dit jaar toch maar 's proberen :smiley:

En wie weet kom je nog een leuke aanbieding tegen voor de maand juli waarvoor je toch genoeg geld blijkt te hebben en kun je alsnog gaan. Erg he, om zó graag te willen maar er geen geld voor te hebben :angry:
Inderdaad heel knap dat je gestopt bent, en nu volhouden he!

Groetjes, Diamond

Haha ja heb zo’n turkse waterpijp ja… is best te roken :stuck_out_tongue: moet je idd maar even proberen…
nou ik ben in ieder geval al druk aan het kijken naar goedkope reizen… maar word steeds frustrerender… maar goed… hopen op een stoppen met roken bijdrage van me paps en mams :stuck_out_tongue:
als iemadn nog een goedkope reis ziet en dan het liefst in alanya wil diegene het dan please melden :smiley:

Groetjes, Anke

Hallo allemaal,
Wat leuk deze verhalen allemaal dit is voor mij de eerste keer en ja ik mis alanya ook heel erg ben vorig jaar twee keer geweest in mei 1 week naar blue star en in july drie weken weer naar blue star :slight_smile: Nu nog evenb wachten en dan weer naar alanya 8 juni twee week :smiley: dus nog heel eventjes wachten,wie gaat er trouwens nog meer in deze periode???

Liefs Rosie

whaaa!!! ik heb et misschien voor elkaar!!!
me ouders vinden het zo goed dat ik probeer te stoppen en willen misschien wel wat vakantiegeld geven… en me lieve zus wil misschien ook wel wat uitlenen aan mij… dus als het dan lukt…
BEN IK OOK WEER IN ALANYA!!!
ik hoop et zooo!!!
echt als ik er alleen al aan denk allemaal vliendertjes in me buikje :stuck_out_tongue:
of in het turks allemaal kelebek(jes :unsure: )in me buik :stuck_out_tongue: hahaha
wou even mijn blijheid delen met de rest… maar iedereen hoort dus of mijn leuke ideeen ook werkelijkheid worden.

Groetjes, Anke

Hahahaha :lol:
Allemaal kelebek-jes in je buik, hahaha!! :lol:
Grapjas! :stuck_out_tongue:

@Anke: ik hoop dat het allemaal gaat lukken, zou super zijn natuurlijk! Ik duim heeeel hard voor je!!

@Rosie: wij komen 8 juni helaas alweer terug uit Alanya. Maar daar denken we nog maar niet aan :smiley:

Groetjes, Diamond

Originally posted by Anke@20-05-2005, 16:07:45
** kelebek(jes :unsure: ) **

hihi kelebekler :wink:

hartstikke gaaf joh dat je dan misschien weer kunt gaan, ik hoop het voor je

**hihi kelebekler **

haha uh ja dat bedoel ik… ik doe al cursus turks… maar uh nou ja dank je :stuck_out_tongue: