Ik mis Alanya!

heey ik kom ook net terug uit alanya heb het ook ontzettend naar me zin gehad!!!ik was elke avond in james dean dat is naast janus…ben je ook in james dean geweest en ken je daar ook mensen…misschien kennen we wat van dezelfde mensen

Originally posted by slingerborg@30-11-2004, 19:49:18
** Hello

Daimond, ik heb mijn vriend leren kenen toen hij in het bedrijf van zijn oom werkte, een autoverhuurbedrijf. Ik liep langs toen hij langs de weg stond (klinkt lekker goedkoop hahahahahaha, moet namelijk denken aan een tippelzone) :smiley: :smiley: hij sprak mij aan met het gewoonlijke, waar kom je vandaan, hoe lang ben je hier/blijf je etc…

En Myrna, jij bent toch ook bezig met werk zoeken daar?? Heb je nog tips/goede ideetjes…?? **

heey ik ben net trug van alanya was egt heerlijk!!!maar ik mis mijn vriendje ook verschikkelijk ik zit nu nog elke dag met hem op msn maar ik wil egt graag trug naar hem…ik zit er aan te denken om voor 3 maanden naar alanya te gaan en daar te gaan werken…weet jij inmiddels al meer over hoe je het beste werk als hostess of iets in de annimatie kan vinden ???
gr wendy

Hé Wendy, ben je ook besmet geraakt met het Alanya-virus :smiley: Wij gaan volgende week weer voor de vijfde keer ernaartoe, vindt het ook he-le-maal geweldig daar! Ben wel 's bij James Dean geweest maar vond Janus eigenlijk altijd erg gezellig, dus daar zaten we vaak. Waar heb je vriendje leren kennen?

Groetjes, Diamond

Hey wendy,
Vorig jaar ben ik heel veel in james dean geweest maar daar zal je niet veel aan hebben,want ze werken ieder jaar weer ergens anders,de meeste in ieder geval :rolleyes:Heb nu nog veel contact met oktay,die werkte daar vorig jaar ook. Kent iemand ook pandarosa,das een tip om heen te gaan voor je naar de haven gaat zit in het centrum op de weg naar de haven en is altijd erg gezellig,goed eten en je word leuk vermaakt,ga ik ook zeker heen vanaf 8 juni :wink: en hoop daar natuurlijk ook een paar van jullie tegen te komen… :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: kiss rosie

Hai meiden, ben een paar weken terug uit Alanya. Ben daar voor de eerste keer geweest en vond het echt super!!! Zo super dat ik in september weer ga. Helaas zat het appartement vol waar wij in mei gezeten hebben. Maar we hebben wat anders gevonden.
De Pandarosa ben ik ook geweest. Was supergezellig. We hebben er niet gegeten, maar wel heerlijke cocktails op.
Kennen jullie restaurant Green River? Daar was het ook heel gezellig.
Kan niet wachten tot het weer september is.
Groetjes Kate

IK MIS ALANYA ! Ik ben er ongeveer 2 weken verbleven in het 4 sterren hotel GRAN OKAN ! GRAN OKAN vind ik persoonlijk een supergoed hotel, volgens het reisbureau is dit het schoonste hotel dichtbij het centrum. Ik heb er genoten van het eten, onze jeepsafari, de TURKSE avond, het kuieren in de straatjes op zoek naar een souvenir, het landschap, de mensen,… .

Volgend jaar gaan we zeker terug, maar dan met mijn schoonouders erbij.

Een aanrader hoor ALANYA !
Vergeleken met MARMARIS en BODRUM vind ik ALANYA het beste vakantieoord !
Er is namelijk véél meer te doen !

Groetjes,

Marifer :smiley:

Hé Marifer, gaaf is het er he! Wij zijn vorig jaar oktober naar Grand Okan geweest, inderdaad een geweldige ligging. Zijn dit jaar toch weer naar hotel Riviera geweest (ligt vlakbij Okan) omdat we dat toch het fijnste hotel daar in de buurt vinden maar da’s natuurlijk persoonlijk…

En ik mis Alanya ook verschrikkelijk!!!

Groetjes, Diamond

Hallo allemaal…

Ik mis Alanya ook super erg!!! Ben vorig jaar zomervakantie naar Bodrum geweest (niet zo leuk als alanya) en dit jaar ga ik wel terug!!! Echt superveel zin in… maar heb 1 probleem, heb daar 3 jaar geleden een jongen leren kennen, we zijn een jaar samen geweest maar door omstandigheden (vertrouwen, afstand en leger etc.) uit elkaar gegaan. Ik heb inmiddels een nieuwe vriend :wub:, waarmee ik dus ook naar Alanya ga!
Ik had me van te voren voorgenomen om geen van de mensen die ik alanya ken op te gaan zoeken… Maar naarmate de vakantie dichterbij komt… IK MIS ZE!! Nog niet eens mijn exvriend, maar zijn neef (die was zooo lief :smiley: en alle mensen waarmee ik heb ‘samengewerkt’ ik heb daar namelijk ‘meegeholpen’ in een bar en zo… was gewoon zo leuk!!
Nou geeft dat twee problemen:

1. Ik weet niet hoe die mensen inmiddels op mij gaan reageren, want het is nogal rot uitgegaan en hoewel we af en toe weer contact hebben… weet ik niet wat er aan de rest is verteld…
  2. Mijn vriend vind het waarschijnlijk niet zo tof als ik de jongen ga opzoeken waar ik echt onwijs hoteldebotel verliefd op was ga opzoeken… niet dat ik niet zo gek ben op mijn vriend… maar ja… die turkse jongen was mijn eerste grote liefde…

ik moest het even kwijt… maar ik heb wel weer zin in de vakantie… lekker naar de dimcay en gewoon weer naar ALANYA :wub: :smiley: die stad die*** leeft***!!!Nog anderhalve maand…zucht

Hoi Sevgili, ben het met je eens, Alanya is helemaal geweldig! Ga in september een week naar Turgutreis (bij Bodrum) en ben dus erg benieuwd. Denk dat je het niet met elkaar kan vergelijken. Gelukkig ga ik daarna nog een weekje richting Alanya :smiley:

Kan me wel voorstellen dat iedereen weer graag terug wilt zien die je toen hebt leren kennen. Is ook hartstikke leuk om al die mensen weer te zien, ik vind dat echt iets extra’s aan de vakantie geven.
Ik denk dat je ze best weer 's kunt gaan opzoeken, het is inmiddels drie jaar geleden en je hebt weer af en toe contact met ze. Misschien dat je vriend het inderdaad niet zo leuk vindt als je die jongen weer ziet omdat je zo verliefd op hem bent geweest. Maar je hebt toch geen gevoelens meer voor die jongen? En je bent nu toch hartstikke gelukkig met je huidige vriend?

In ieder geval alvast heel veel plezier met de vakantievoorpret, je gaat al lekker bijna! Heerlijk vooruitzicht! En welkom op dit leuke forum, waar je lekker alles kunt delen!

Groetjes, Diamond

hey

Ik was 4 juni tot 12 juni in alanya geweest :smiley: , ik was er nog nooit eerder geweest. Maar het was echt super! Ik heb daar ook mijn vriend ontmoet en ikheb echt nog dagelijks veel contact met hem. Hoe kan ik nou weten dat het geen player is. Ik denk zelf van niet. Toen ik weg moest vond ik het echt K*t het was echt super in mijn hotel het uitgaansleven enzo. Ik was gewoon boos :angry: da ik weg moest en ik was er 8 dagen veel te kort. Nu wil ik weer in de herfstvakantie gaan kan ik mijn vriend eindelijk weer zien :stuck_out_tongue: , maar ik ben bijna 18 maar mijn vader laat me nie aleen gaan ik moe mijn ouders nog eerst overhalen. Het is echt een alanya virus net zoals bij jullie.

Doei gr. victoria

Hoi Victoria, ik hoop dat je ouders kunt overhalen om in oktober nog een weekje te kunnen. Het is inderdaad verslavend, ik ga in september alweer voor de zesde keer naar Alanya maar ben er nog lang niet uitgekeken.
Ik welk hotel heb je gezeten?

Groetjes, Diamond

hey diamond,

Ik zat in club sidar, waar mijn vriend ook werkt. Echt een hartsikke leuk complex met erg vriendlijke mensen. Waar ben jij allemaal in alanya geweest? Ik hoop echt dat ik terug kan in oktober ikmiss hem heel veel en ik vind ook als ik hem dan niet zie zit er een te lange tijd tussen om echt iets te houden, want hij moet in november naar het leger. Kan jij mij misshcien een leuk en goedkoop appertement in alanya aanraden. alavast bedankt :slight_smile: .

groetjes victoria

Hoi Victoria, ik heb tot nu toe altijd in een hotel gezeten in Alanya, dus qua prijzen van appartementen kan ik je niet verder helpen. Ben tot nu toe naar de hotels Sultan Sipahi, Grand Okan en Riviera geweest. Riviera beviel ons het best van deze drie, dus daar gaan we in september ook weer naartoe.
Weet je al of het in oktober misschien doorgaat?

Groetjes, Diamond

hey diamond,

Ik weet ook nog niet of het door gaat maar ik moet daar echt heen gaan, druk bezig met mijn vader en vriendin over te halen :stuck_out_tongue: . Jij zei dat je toch in riviera zat, ik zat in een hotel/appertement naast je. Club sidar is dat grote hotel dat je dan uitzicht op hebt, vanaf de achterkant van je hotel, met groot zwembad en glijbanen. Kun je me misschien vertellen hoe duur het daar ongeveer is ik wil als het kan naar het zelfde hotel ofzo of een goedkopere, want als ik daar zit zit ik heel dicht bij mijn schatje. alvast bedankt.

xx victoria

Hoi Victoria, wij vertrekken 28 september en betalen dan voor een week halfpension iets van 375 Euro dacht ik. Volgens mij zit Grand Okan zo ongeveer ook op die prijs, dat zit ook heel dicht in de buurt. Nou succes en ik hoop dat het je lukt om te mogen boeken! Kan me voorstellen dat je heeeel graag wilt…

Liefs, Diamond

hey diamond

ik ben net 2 dagen terug uit alanya en mis het nu al zoooo erg niet normaal
ik wil volgend jaar daar heel de zomer zeker gaan werken wil nog wel veel informatie dus als iemand iets weet en of als nog meer mensen van plan zijn daar volgend jaar te gaan werken hoor het wel

xxx naomi

Hoi Naomi, gaaf is het daar he. Ik ben er nu voor de zesde keer naartoe geweest en voordat we gingen hadden we het idee dat we er daarna voor een tijdje niet meer naartoe zouden gaan. Maar na die week ben ik weer completely verslaafd, vind het er ook zo leuk! Wat heb je precies allemaal gedaan en waar ging je vaak naartoe?

Groetjes, Diamond

hey

ik was daar alleen met me moeder en de eerste 2 dagen moest ik echt zo wennen de mensen het land
maar toen ging ik naar de hamam en gingen wel bijna elke avond eerst naar de Queen garden vond het echt gezellig daar.
ik heb daar ook nog een leuke jongen ontmoet alex heet hij hij werkt bij de dollys restaurant op de boulevaard.
ben uit geweest ben op een water scooter geweest vond het zo geweldig als iemand me nu geld geeft ga ik zo terug en wat doe jij daar zoal xxx naomi

He wat grappig ik ben ook met m’ n moeder geweest! Hoe lang zijn jullie daar geweest dan? Wij helaas maar een weekje…Maar volgend jaar weer terug :smiley:
In welk hotel/app zaten jullie?

Groetjes, Diamond

in hotel kayha wij ook hellaaaas maar een weekje veels te kort man niet normaal kan nu echt niet wennen hier ze hebben daar echt iets met me gedaan wil gewoon zo snel mogelijk terug volgend jaar de hele zomer heb daar zoveel mensen leren kennen mis iedereen echt erg en waar kwam jij zoal en welk hotel app zat je