Wij zaten in hotel Riviera, aan het Kleopatra strand. 's Avonds zaten we vaak bij Janus, Lambada Bar, Yosun enz. Jullie? En ja, na één keer Alanya ben je echt wel verslaafd! Was dit je eerste keer Turkije?
Groetjes, Diamond
Wij zaten in hotel Riviera, aan het Kleopatra strand. 's Avonds zaten we vaak bij Janus, Lambada Bar, Yosun enz. Jullie? En ja, na één keer Alanya ben je echt wel verslaafd! Was dit je eerste keer Turkije?
Groetjes, Diamond
ja dit was me eerste keer daar we zaten vaak bij de Queen garden en bij dollys daar werkt een vriend van me en ook bij vrienden van ons in hun hotel en bij turkse vrienden in hun winkel en ging ik daarna meestal uit waarneer ga je weer naar turkije ik wil echt zo snel mogelijk weer nu merk ik pas hoe zat ik nederland ben
xxx naomi
Haha moet nu wel ff een tijdje geduld hebben, we gaan pas volgend jaar weer, ergens begin juni voor twee weken. Ben dit jaar gelukkig nog twee keer in Alanya geweest dus heb een boel leuke dingen om in die lánge tijd op terug te kijken ![]()
Groetjes, Diamond
ow ja echt ik wil volgend jaar heel de zomervakantie daar naar toe gaan om te werken ofzo een collega van me is deze zomer ook 9 weken geweest
ik kan echt niet wachten tot het mei/juni is en school klaar is en wegwezen gelijk uit dit kikkerlandje
groetjes
aaah nog meer mensen met het alanya virus… Ik ben in juli een weekje heen geweest voor de eerste keer… en het is gewoon hulpeloos! er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan alanya denk! Helaas wil of kan bijna niemand met me mee naar alanya… maar we blijven proberen omdat dit jaar nog heen te gaan!!!
zijn er nog liefhebbers die met deze leuke meid meewillen ![]()
hey hey zo ik zou zo graag weer terug willen gaan maar ja geld geld geld als ik nu een ticket krijg ga ik gelijk wil het liefst nog wel in december gaan maar ja moet kijken met school enzo
ik ga wel volgend jaar vanaf juni naar daar en zie wel wanneer ik dan terug kom
groetjes
Ik moet helaas ook wachten tot volgend jaar juni…Maaaar wel ontzettend lekker om alweer naar uit te kijken!
@…$…: in welk hotel/app ben je geweest? En waar ging je vaak naartoe?
Groetjes, Diamond
ik ging vaak naar dollys en Queen garden en zat in hotel kayha zo juni duurt nog zo lang he voor hoelang ga je dan
ik zat in het ergun hotel. Midden in de stad. Super leuk hotel! en hoe bedoel je waar ik vaak heen ging… Uitgaan enzo?
en noami12 heb je daar een vriend ofzo?
sorry was voor diamond bedoelt maare wann wilde je naar turkije gaan deze winter nog
Ja het word deze winter zo wie zo Turkije.
heb je geen msn praat makkelijker groetjes naomi
@Naomi: normaal gaan we altijd een week maar da’s toch altijd wel erg kort. Dus waarschijnlijk wordt het in juni twee weken. Heerlijk! Heb je al enig idee wat je precies wilt gaan doen qua werk in Alanya?
Groetjes, Diamond
hey diamond nee nog niet echt maar alles is goed als het maar werk is en ik daar heel de zomer kan zijn
heb wel al naar wat nederlandse bedrijven sollicitatie brieven verstuurd en een vriend van me gaat ook voor me kijken daar want hij woont daar
en eigelijk wilde ik deze winter in december nog naar daar toe gaan om te kijken maar ja alles draait om geld he hahaha
xxx
@ diamond: volgens mij ben je erelid of niet? hihi je hebt gewoon al 1.258 posts op je naam staan!!! haha
maar iig wil ik nog terug voordat mijn vriend naar t leger gaat. hij heeft iig weer werk gevonden bij The Doors. maar om daar nu te zitten is niet zo leuk want nu is t ramadan en dan is t echt zo rustig overal…
groetjes myrna
@Myrna: ja haha het gaat snel met posten hier ![]()
Fijn dat je vriend iig weer werk heeft! En lekker dat je straks nog weer ff naar 'm toegaat! Kun je inmiddels weer een beetje wennen in Nederland?
Groetjes, Diamond
@diamond: t beetje een beetje te wennen hier, maar dat is omdat t wel moet… als mijn vriend straks in t leger is, blijf ik ook gewoon hier. maar daarna gaan we ons zeker in turkije vestigen… daar kijk ik al heel erg naar uit! ![]()
groetjes myrna
heey mensen ik ben net pas ingelogd!!
egt grappig hoe jullie over alanya praten!!
ik ben er zelf al meer dan 15 keer geweest, ik ben half turks half nederlands en mijn vader woont in Alanya vandaar dat ik er zovaak en al zolang heel ga! ik ben zelf ook egt helemaal verliefd op alles van alanya! ik vind het alleen egt heel jammer dat alles veranderd en dat er zoveel toeristen komen in 1988 zag het er veel mooier uit dan nu! maarja shit happens ik ga deze zomer weer (3juli tot 1 aug :D) ik studeer ook Arabisch Nieuwperzisch en Turkse taal en cultuur aan de universiteit utrecht, dus waarschijnlijk kan ik later nog een goed baan vinden in turkije ook nog! maar ik denk dat ik tog in het toerisme ga want dan kan ik in Alanya blijven ![]()
Als laatste wil ik nog wat reclame voor mn vader kwijt! hij heeft nu namelijk een real estate bedrijf http://www.alanyahomes.com/ dus als je een appartement in alanya wil check t ff!!
en misschien kenne jullie dat prachtige Tapijtenwinkeltje onder de rode toren aan t eind van de haven wel !! het is een heel mooi oud huisje wat er al meer dat 100 jaar staat(het staat zelf op de geldbiljetten van oude lira’s!), waar ze nu een lelijke taxiplaats voor hebben gebouwt, maar goed dat is ook van mn vader dus als je een egt egt goed tapijt wil van hoge kwaliteit ga ff naar YOUNG PARTNERS (THE CARPET SHOP)
xx meryem ayyildiz