ja man!! echt spannend voor je!!
wij duimen allemaal voor je en hopen dat t allemaal doorgaat!!
ik hoor net dat er in t noorden al een dikke pak sneeuw ligt van wel 10 cm!!! BRRRRRR… en t gaat vannacht vriezen tot wel -10 graden!!! das helemaal BBBRRRRRR!!!
Heey
Ik kom uit het noorden en hier ligt inderdaad een hele dikke pak sneeuw, echt wel ruim meer dan 10 cm!!! Er rijden geen bussen meer en ik weet niet of de treinen nog wel rijden… En het sneeuwd nog steeds!!
Het is hier echt een gekkenhuis!
Ik hoop dat het snel zomer wordt!!! Ik wil weer terug naar Alanya!!!
Ik ga zo maar even een zonnebank opzoeken kan ik even fijn wegdromen, alsof ik in Alanya op het strand lig!!!
Hier sneeuwt het inmiddels ook nog steeds. Ligt ook al een behoorlijk pak. Zal zometeen wel glibberen worden naar huis, blegh heb zo’ n hekel aan autorijden als het zo sneeuwig en glad is
Ik ben gister met fiets en al onderuit gegaan :(… En nu is het genoeg geweest met dit ***weer!!!
Die turkse jongen is trouwens nog niet langsgeweest, hij zou nog wel komen, maar wanneer is een beetje onduidelijk…hij zei: Ik sta wel gewoon ineens voor je deur! :blink: Hij zit nu nog in Duitsland bij zn familie.
Nou ja ik zie hem wel verschijnen…of niet…
gelukkig is hier de sneeuw weg en nog steeds koud. kreeg wel dood leuk een sms uit turkije. Het is hier 21 graden haha. Goh wat leuk dathet bij jullie sneeuwt.Wij genieten hier lekker van de lekker warme zon <_<
Het sneeuwt hier weer :o :blink:
Nog 2 weekjes en dan begint officieel de lente weer en dat ligt weer dichter bij de zomer Ik heb genoeg van dit koude vieze weer!!
Ik hoop ook nog in mei terug te gaan naar Alanya!!! Pfff *** weer hier…
Nou ja we moeten het maar even uitzitten hier…
Hier heeft het vanmiddag ook weer gesneeuwt. Begin het nu toch wel een beetje zat te worden eigenlijk. Verlang ontzettend naar het zonnetje! Zou blij zijn als m’n coltruien weer voor een jaar de kast in konden…En m’n bikini eruit!!
ik ben ook blij als de lente begin en vooral als de zomer begint. Ik ben de koude weer en het sneeuw ook wel zat nu. Gelukkig ga ik over 6 weekies naar Spanje toe. En hopelijk is het dan daar lekker aangenaam weer. En ben wel zekers blij als ik weer turkije ga. hihih
Jajajajajaja
Ik heb mn ouders even overgehaald om in mei weer eens met zn allen op vakantie te gaan en dan dus wel naar Alanya
Heerlijk!! Nu hoef ik nog maar 7 weekjes te wachten ipv 18
En ik hou nog geld over
Ik ben een genie hahahaha
Wie zitten er deze periode nog meer in Alanya?
We hebben nog niet geboekt, maar ik heb al gezegt dat ik alles wel wil regelen (mn moeder houdt daar niet zo van…). En ik vind het juist heel erg leuk om te regelen.
Ik heb al een beetje rond zitten te kijken op internet en ik ga morgen even langs het reisbureau informeren
We gaan/willen van 29 april tot 6 mei (dan heb ik meivakantie) Misschien komen we elkaar nog wel tegen, beppie Inºallah
Heb er super zin in, en idd mei is er zo
Ga voor je hopen dat jullie iets vinden!!! De meivakantie was al in de voorboekingen een crime, en in feb klonken er al klachten op een ander forum dat de stoelen er niet waren, dus ik ga voor jullie duimen!!!
En ja misschien komen we elkaar tegen, daar hebben we vaak zelf idd niets over te zeggen :lol: !!!, nog 51 dagen!!!(Voor jou dan nog 49!!!)
Ik heb op internet zitten kijken maar af en toe kwam ik nog wel reizen tegen die nog wel vrij waren…hoop dat wel alles goed gaat dan… Nou ja zien vanzelf
wou jullie even vertellen dat ik ook in juli naar alanya ga!!
de 26ste ga ik!
gaan er nog meer mensen rond deze datum naar alanya…??
ik logeer in hotel hamburg <_<
gekke naam mjah
zal wel goed zijn hahah!