gezocht gezellige meid om een maand door te brengen in alanya turkije

haii
ik heb een dilemma ik en mijn vriendin zouden van 11sept tot 9oktober naar alanya gaan alles geboekt en besproken (630 euro p.p)
en nu haakt ze af en kan niet zonder reden annuleren enige optie iemand in haar plaats…
dus gezellige meiden melden maar ik ben zelf 24 en hou van lekker opstap gaan, shoppen en vooral zonnen :slight_smile:

Hoi!

Wat vervelend zeg! Mij lijkt alanya super leuk, en houd zelf ook van stappen en zonnen! Alleen ik zit vast aan de zomervakantie, omdat ik in het onderwijs werk. Ben zelf 25. Misschien kan iemand de vakantie nog van je over kopen? Of is het inmiddels al opgelost?

Groetjes sanne

Hi, ik ben 24 en het lijkt mij leuk naar alanya te gaan, ben er al eerder geweest en het is echt de leukste plek van zuid turkije.en ik spreek ook turks. betekent dat dan dat ik, of elke andere die mee wil doen, dan die 630 euro moet betalen? of geeft het reisbureau dat niet aan je terug, en wordt alleen de naam van de reiziger veranderd? voor welk hotel heb je geboekt? ik hou zelf ook heel veel van shoppen en naar de zee gaan. heb je al iemand gevonden?

Heey

En is het al gelukt om iemand te vinden?? Ik ben net in april naar Konakli geweest plaatsje bij Alanya en heb het heerlijk gehad. Maar zou graag weer terug willen. Heb je in Alanya een hotel geboekt of een appartement??? Laat maar weten of het je al gelukt is iemand te vinden.

Kusss Susanne:wereld:

hai heb je al iemand gevonden? ik ben lisette 27 jaar dit is mijn email yoaniva@hotmail.com
hoor het graag gr lisette