idd…1 ding tegelijk haha! een turk is al voor mij gaan zoeken en zegt dat het rond de 350 euro per maand is om daar een app te huren! dat valt natuurlijk wel mee!maar als ik op internet kijken durven de nederlanders dat gerust per week te vragen! eigenlijk moet je je vriend een app daar laten huren en dat jij daar dan intrekt! dan weet je zeker dat het goed komt! pff wat een zorgen… eerst mn tellie betalen…
Ik slaap wel bij hem
haha hij betaald geloof ik 400 liera per maand dus als ik hem de helft geef is hij ook lekker goedkoop uit haha maar ja eerst maar eens zien hoe het in september gaat!!! en ik heb voor de 10e deze maand 2 staatsloten gekocht! misschien kan ik straks wel een heel hotel kopen hahahahahahaha
haha dan kom ik bij jou wonen haha!!! ik hoop dat je het wint haha!
idd 400 lira is niets van te zeggen! ik laat mijn vriend denk ik ook maar een app daar huren! als het dan nog allemaal goed zit… hebben net een moeilijke periode gehad en voel me er nog niet helemaal zeker bij! er zijn ook zoveel dingen waar we ons druk om kunnen maken! soms zie ik het niet zitten!
Nou heb hem dus pas net leren kennen ben net een week terug. Maar hij heeft zichzelf gezworen never ever een hollands meisje!!! dus daar moet ik nu nog even doorheen zien te breken haha doe mijn best!!
Hey Meiden,
Tjonge wat een over en weer gepost hahaha…
Zozo die telefoon rekening valt niet mee zeg! Maar alles is nu wel weer bijgepraat en heeft mijn tip gewerkt?
Zou deze zomer 3 maanden er willen zitten en via mijn vriend zou ik 600 lira per maand moeten betalen voor een appartement, das een stuk goedkoper dan via Nederlanders…
Dus als je het zo zou kunnen regelen zou je een stuk goedkoper uit zijn!
En al enig idee waar jullie zouden willen gaan werken en in welke sector???
Nou ik ga weer aan het werk!
Doeii Doeiii
heey…
jah je tip heeft wel gewerkt…ik heb hem inderdaad voor de keuze gezet… hij zei dat hij het moeilijk had… maar goed ik heb het op dit moment ook even moeilijk! we hebben het kunnen uitpraten!meiden vanaf nu ben ik hier niet meer zoveel…ik ga vanaf nu 6 weken intern op een camping werken…in het animatie team en in het restaurant… mn telefoonrekening terug verdienen haha! hoop natuurlijk ook nog wat te kunnen sparen voor volgend jaar! aangezien het niet zover van mijn thuis is zal ik af en toe wel naar huis gaan om bij mama op de koffie te gaan en ik hoop dat ik daar ook af en toe op internet kan… ik heb mn koffer weer gepakt en ga over een uurtje! heel veel plezier voor diegene die binnekort na hun vriend mogen gaan!
Hoi
Ik ken Okan al een tijdje, ken je Tarzan ook?(zijn neef) en mede eigenaar van Planet. Mijn dochter is de vriendin van Tarzan zijn broer Shemus.
groetjes Robert