Hallo ik ben op zoek naar dames die ook een liefde in alanya hebben gevonden.

Je plannen haha

Hahah ja m’n vraag was meer dus of je dat aan mij vroeg :stuck_out_tongue: maar ga er vanuit van wel :wink:

Jaa de plannen staan vast! Of nouja het is zeker dat ik ga. Vanavond gaan we definitieve datum bespreken. En dan ga ik morgen boeken :smiley: jij ging naar blue sky toch zag ik? Dat hotel ken ik ook wel :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Nou ja voor mij is helaas nog niks definitief :(. Moet eerst een reispartner vinden die er natuurlijk mee akkoord gaat dat ik soms ook wat quality time met mijn vriend wil hebben. Maar als ik ga, dan het liefst naar Blue Sky want het is gewoon een super hotel met super eten. En daar weet ik de weg een beetje en dan weet ik zeker dat ik in de buurt van mijn vriend zit :).

Jaa snap ik! Ik hoop dat je een reis partner kan vinden! Ja voor mij is het helaas niet mogelijk want ik en m’n vriend gaan samen in een hotel! Heb via internet een goedkoop hotel gezien ( is goedkoper als ik hotel en ticket los doe ipv pakket ) m’n vriend moet ook wel gewoon werken maar z’n bazen kende ik al voor ik hem leerde kennen dus ik kan gewoon ook mee naar z’n werk. Maar ik zit dan ook niet heel ver van je vandaan :wink:

Via Wereldwijzer app

ik woon in Rotterdam. Als je tijd hebt kunnen we wat afspreken. Laat me maar even wat weten. En misschien kun je even een privé bericht sturen met je telefoon nummer kunnen we via app praten x sara

Via Wereldwijzer app

Oh dat is super! Waar heb je het hotel apart geboekt dan? Want overal waar ik kijk blijft het goedkoper om een pakket te kopen (Ik kijk via ab in den Urlaub).

• Updated - - -

@Saraorhan

Ik stuur je een privé bericht :slight_smile:

@xRobiin sorry zie nu je reactie pas! Ik zal je even een pb sturen :wink:

Via Wereldwijzer app

hoi sara,
jij hebt nog steeds een turkse liefde in alanya?

Hallo,

hier ook iemand die haar grote liefde in alanya heeft gevonden!
Ik ben 10 juni naar turkije gereisd maar kwam helaas het land niet in omdat ik volgens hun langer dan 90 dagen ben verbleven in de afgelopen 180 dagen dus dat was een dikke domper:( zonder van het geld en mn askim moet 17-06 het leger weer in :(.

Wat zijn jou plannen?
Woon / werk je al in turkije, waar wil je uiteindelijk wonen etc?:smiley:

hoihoi,

ook ik heb een liefde in alanya waar ik over 2 weken naartoe ga, ik zal daar dan zo’n halfjaar blijven samen met hem. Ik ga in m’n eentje maar er is wat familie die me komt opzoeken in de zomer. Als je vragen hebt of ergens over wil praten hoor ik het graag! Weet nog niet zo goed hoe deze site werkt maar ik neem aan dat ik dan wel een melding krijg :slight_smile:

Groetjes xx