ik ben net terug van mijn vakantie uit turkije!
nou ben ik het gewone leventje een beetje zat en wil volgend jaar een half jaar naar alanya! om te werken en vakantie te vieren!
wil in april weg en september of zo terug komen…
nou weet ik eniet zo goed waar ikk moet zoeken … misshien dat iemand me kan vertellen waar ik moet zoeken en wat het beste is!
moet ik vanuit hier werk en woonruimte zoeken? nou ik hoop wat te hoern… alvast bedankt!
Ik las je berichtje en het is leuk om te zien maar met jou zijn er nog 100 andere meisjes die ook wel weg willen voor een langere periode. Including me! Neem me mee.
Wat ik je kan aanraden is om te proberen zoveel mogelijk al vanuit nederland geregeld te hebben waaronder een huis, een eventuele baan met nederlandse baas etc.
Wat voor baan zou je graag willen en bedenk je wel dat het leven daar heel anders is als je er voor een langere periode bent.
Mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel.
Groetjes
Francesca
als eerste bedankt voor je reactie! ik zou graag heel wat anders willen doen dan dat ik hier in nederland doe… lijkt mij heel leuk om gewoon daar in een bar of discotheek te werken!of heb jij nog ideeen?
ik weet dat het heel zwaar zal zijn!en ik heb er ook over nagedacht dat het even een heel ander leven zal worden…
maar dat is nou juist mijn uitdaging!
ik begrijp uit jou email dat jij het al een keer gedaan hebt?
en ook dat jij weer wil gaan? maar hoe ben jij aan woonruimte gekomen , ik heb echt geen idee waar ik moet zoeken…
en wie weet kunnen samen gaan…
Hoi laura,
Zou je niet als animator ofzo willen werken…?? daar zie ik toch wel eens vacatures voor. kijk eens op de websites van reisorganisaties als gogo die hebben misschien wel wat!
ja woonruimte moet je maar via de organisatie proberen te regelen.
Groetjes Eveline