Werk In Alanya

wie heeft een idee waar ik kan kijken voor werk in alanya of misschien wel in mersin?

en moet ik nog diploma’'s hebben als ik ga werken in turkije of wat dan ook. :unsure: :unsure:

laat het met even weten, als je meer informatie voor me hebt. ik wil graag in een hotel werken en dan achter de bar of in de bediening.

of als hoe zeg je dat propper.? weet je wel dan sta je op straat bij een discotheek en dan geef je kaartjes voor een discotheek of je nodigt of je gaat naar het strand en deelt kaartjes uit op het strand. (mensen lokken naar discotheken.)

weet iemand wat. alvast bedankt voor de hulp. :rolleyes:

groetjes nathalie

hey natalie,

weinig kans dat je in een disco terecht komt in alanya! ze willen helaas geen europese meiden achter de bar hebben of wat dan ook. helaas ook voor mij, want ik werk al heel lang in de horeca en wil dat ook heel graag!!

verder zou ik eigenlijk niet weten waar je nog kunt kijken want de meeste gaan gewoon op de bonnefooi er naartoe en vragen dan overal of er werk is… ik denk zelf dat dat ook de beste manier is om aan een baantje te komen daar!

heel veel succes ermee!!! :smiley:
myrna

Voor zover ik weet kun je turkije alleen aan het werk als je iets unieks doet wat geen enkele andere turk zou kunnen doen. Je mag in Turkije niet het inkomen van een turk wegnemen. Je mag overigens wel een eigen bedrijf beginnen.

Beste Nathalie,

Ýk woon zelf in Alanya! 20 min van Alanya ligt Ýncekum echt mooie
stranden. Hotel pegasus zoekt barmaid/hostess als je geintereseerd
ben stuur mij en email.

esen_800@hotmail.com

Erkan