ik ben nu net terug uit turkije,
en ik zit er over te denken om volgend jaar vakantiewerk te gaan doen in turkije.
als dat toch niet gaat lukken zoek ik iemand voor 2 weken vakantie in alanya of side.
iemand interesse om mee te gaan?,
ik ben vandaag terug gekomen uit turkije (marmaris) en ik wil volgend jaar ook graag na mijn examens gaan werken daar voor een tijdje. Ik heb alleen geen idee waar ik moet beginnen met zoeken! Ik ben sowieso van plan om te gaan haha.
Ik wil graag na mijn examens, maarja het is best moeilijk om iets te vinden. Ik ben alles een beetje in de gaten aan het houden want het is nog maar september natuurlijk. Wat wil jij graag gaan doen?
mijn interesse is gewekt hoor:D
vind alanya super en zou graag volgend jaar heen willen. hoe langer hoe beter haha…
en waar zit je aan te denken? wat voor werk?
Hee!
Mij lijkt het ook wel heel leuk om in Turkije te werken.
Ben er al 5x geweest en vind het helemaal geweldig daar!
Maar wat zijn de mogelijkheden? Want volgens mij kom je al snel uit op animator of iets in de horeca…
Ik hoop snel een reactie te krijgen! :biggrin:
Groetjes Shar
Werken is illegaal in turkije. Een werkvergunning aanvragen is een lange procedure en inprincipe krijg je die alleen als een turk het werk niet kan doen. Daarnaast kost het bakken met geld waar de werkgever niet op zit te wachten.
Tevens verdien je voor zo’n 12-14 uur per dag werken rond de 600 ytl (300 euro). Advies, werk nu wat meer en ga er geniet inplaats van jezelf af te beulen
veel plezier!