wie wilt er in voor of najaar naar turkije.

Hallo,

ik zou me eerst even voorstellen, ik ben 21 jaar, woon in de buurt van leiden. en ik werk in een lunchroom/ijssalon.

Nou zou ik graag op vakantie willen, maar me vrienden hebben niet echt het geld om een week of 2 weken weg te gaan. maar in juli en augustus lukt het me niet om weg te gaan. ik wil het liefst naar Turkije, een lekker strand vakantie. lekker luieren, shoppen, cultuur bekijken.

Ik ben zelf niet zo uitgaand type, zit liever op een terrasje naar mensen te kijken.

Hoop dat er iemand geïnteresseerd is

gr. ik

heey!!

Ik zag je berichtje en dacht ik ga even reageren :slight_smile: Zelf heb ik ook een oproep geplaatst om naar Marmaris te gaan in juni. We zijn al met een groepje van 3 ( 2 jongens en ik) dus dacht misschien vind je het leuk om met ons mee te gaan! Of in elk geval met ons kennis te maken. Wij hebben zelf ook nog niet met zijn 3e afgesproken hoor dus wij moeten ook nog kennis maken met elkaar.

1 jongen ken ik wel omdat ik in 2010 ook via wereldwijzer met hem naar marmaris ben geweest.

Als je interesse hebt hoor ik het graag!

Groetjes Susanne

Hoi meid ik heb hetzelfde probleem en wil in juni naar turkije. Ben een meid van 26 jaar dus als je wil kunnen we kennis maken?

Groetjes