Turkije

Hoi lieve mensen,

Ik wil het liefst komende maand nog een vakantie naar Turkije boeken.
Nu lijkt alleen gaan me niet zo’n succes, ik hou wel van een beetje gezelligheid, dus met z’n tweeën lijkt me toch een stuk leuker. Vriendinnetjes hebben andere plannen; geen geld, vriend, etc. Dus als iemand zin heeft om mee te gaan hoor ik het graag!

Ben zelf een 20-jarige studente, dus iemand van ongeveer dezelfde leeftijd (v) zou leuk zijn!
Ik hou van zonnen, boottochten, mensen ontmoeten, uit eten, barretje of club pakken, evt dagje weg… etc.
Mocht dit je een beetje aanspreken, laat maar een berichtje achter!

Groetjess

hoi sunshine;)… ik zie net je berichtje… wanneer zou je willen gaan dan?/

en heb je al een plaats in gedachten?? het maakt me niet zo veel uit;) ken marmaris al en kemer is alle 2 super leuk maar sta overal voor open…

groetjes

Als het kan nog in augustus!
Plaats maakt me ook niet zo heel veel uit, Alanya lijkt me wel leuk, maar ook Marmaris of andere plaatsen vind ik prima!
En dan gewoon een beetje genieten van zon, zee, zwembad, restaurantjes, af en toe stappen, mensen spreken etc :wink:

Hoi sun;) nou het kan denk ik wel hoor;) ik kan in principe na volgende week gaan:) moet nog een weekje werken nl;) … Ik zou zegen dat klinkt helemaal goed verder:) wil ok vooral zon, zee en strand entc… en er gewoon een ontspannen weekje van maken:).

Liefst niet al te duur :wink: want zit niet echt heel ruim aan cash:) maar dat moet in turkije wel lukken denk, een super mooie last minute;)

groetjes

Haha precies!
Ben je een man of een vrouw?

Hoii Sunshine!

Jouw berichtje spreekt mij echt helemaal aan, ik had precies hetzelfde. IK heb vanaf volgende week 3 weken vakantie en zou ook heel graag toch nog een last minute naar Turkije (o.i.d) maken. IK houd van precies dezelfde dingen, lekker aan het strand liggen, zwembad, barretjes, lekker eten, keer een dagje weg of op een boot :slight_smile:
Vriendinnen gaan met hun vriend of hebben niet tegelijk vakantie enz, dus besloot ik het hier weer eens te proberen.
Ik zou het liefst met een groepje gaan, wie ben jij reisgenoot04? :stuck_out_tongue:
Ik ben zelf 23 jaar, studeer in Groningen :slight_smile:

Groetjes Marijke :zon02:

Hoi marijke;)… zo is het inderdaad… heb het zelfde ook dus vandaar dat ik ook hier is aan het kijken was;) wie er ergens heen ging;) …sta voor veel open of het nou een zon vakantie is of steden trip;) als maar fe weg kan;.)…
Had het ook al voor gesteld aan sunshine stel dat dr een groepje kan gaan;) scheelt het ook in de kosten;) en extra gezelligheid;)haha ik kom zelf uit Oss:).

groetjes herman

Jaa een groepje zou zeker extra gezellig kunnen zijn! :slight_smile:
Hoe oud ben jij herman?:slight_smile:
groetjes

Hoi!

Ik ben Tom, ook 23 en ook opzoek naar een leuke vakantie! Ik kan de 18e augustus vertrekken voor 2 weken… Vroeger gaat voor mij helaas niet!

Jullie plannen spreken mij wel erg aan! Vooral het zon-zee-terrasje-restaurant-stapen zegt me dat het wel leuk moet zijn!

Groetjes
Tom