Reisgenote gezocht Turkije tussen mei en oktober 2011

Hoii,

Ik heb weer zin in zon vakantie, vind dat het weer tijd wordt voor een reisje naar Marmaris of andere bestemmingen zoals Bodrum Antalya alanya kusadasi kemer is ook leuk. Helaas geven vrienden de voorkeur aan andere lokaties of hebben relationele verplchtingen. Dit jaar is de planning wederom misgelopen, dus nu probeer ik maar eens via deze weg.

Ben een jongeman van 30 jaar. Houd niet zo van moeilijk doen en hou niet zo van stress om me heen. Kortom, houd gewoon van gezelligheid en elkaar de ruimte te geven.

Turkije kies ik oomdat ik de taal beheers en omdat ik heel erg houd van het type vakantie wat Turkije te bieden heeft: zon, zee, strand en feesten. Een mooie omgeving is ook heel erg belangrijk, zodat je ook wat dingen kunt bezichtigen.
Periode tussen mei en oktober. Heeft iemand een suggestie, dan hoor ik dat graag.

Dus komt je profiel een beetje overeen met die van mij, dan hoor ik graag van je. Vertel iets over jezelf en laat me even weten wat jouw verwachtingen zijn.
Lijkt me eens een aparte ervaring om via deze weg alsnog een vakantie te gaan plannen.

Groetjes,
Yalcin

komiser80@hotmail.com

Hi Yalcin,

naber?!
Ik ben Ingrid, ben 26 jaar en woon in het zuiden van NL.
Ik ben helemaal verslaafd aan Turkije doordat ik een paar jaar in Side/Antalya/Bodrum gewerkt heb!

Zit er ook aan te denken om van de zomer naar Turkije te gaan, maar t liefst naar de zuidkust. Antalya ofzo.

Ik hou ook van zon/zee/strand, shoppen natuurlijk en uitgaan.

Waar zou jij heen willen?

Grtz. Ingrid

hoi ingrid,

iyilik senden ne haber?? turkce anliyormusun? Woon in Helmond. Ik zou het liefst naar antalya willen. Ben hier nog nooit geweest. Ik hou van een rustig relaxed vakantie. Overdag genieten van de zon, strand en zee met een heerlijke boek erbij. s’avonds de stad in en snachts lachen gieren brullen op de dansvloer…
Verder heb ik geen verwachtingen.
Groetjes,
Yalcin