Reisgenootje Turkije zomer 2011

Hoi dames!!

Ik zou graag deze zomer een lastminuteje/vakantie willen boeken naar Turkije, waar precies maakt me niet zoveel uit als het maar lekker aan het strand is :zon02:

De periode waarin ik kan gaan ligt tussen 18 juli tot +/- 5 augustus of ik zou eind augustus/begin september ook nog kunnen.
De precieze data kan ik met het werk nog overleggen.

Ik ben nog nooit in Turkije geweest en wil er graag naar toe. Het land spreekt me aan, de mensen ook en ik heb al veel leuke verhalen over vakanties daar gehoord. Dus nu dacht ik…ik wil er deze zomer ook naar toe!! Maar de mensen die ik ken gaan al ergens anders naar toe of hebben niet tegelijk vakantie met mij en ja alleen gaan zie ik ook nie echt zitten :wink:
En vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen dus bij deze.
Ik kom zelf uit Eindhoven en ben 25 jaar, vind het gezellig om lekker aan het strand of zwembad te relaxen, uit te gaan, maar ook om dingen te gaan bezoeken.

Dus spreekt dit je aan dan zou ik zeggen reageer!!! :slight_smile:
En hopelijk gaan wij dan gezellig op vakantie deze zomer!

Groetjes nicole

Hoi,

Ik wilde zelf begin september weer naar Marmaris. Ben er nu 2 keer geweest en het bevalt erg goed. Ik weet niet of je al voorzien bent van een vakantiemaatje maar met een groepje is ook leuk!

Ik hoor graag van je. Groetjes Susanne

Hoi,

ben een jongen van 23 en gaan met z’n drieen eind julie
naar side .als jullie ook zin hebben een geweldige vakantie tegemoet te gaan
hoor ik het graag!!:zon02::zon02:
hoe meer zielen hoe meer vreugdlol2
Groeten!!

neilrozema387@hotmail.com

Hoi hoi mensen,

Nee ik ben nog niet ‘voorzien’ van een reisgenootje(s)…heb wel al verschillende beginnende contacten gelegd maar nog niks concreets :zon02:
En met een klein groepje gaan is mss ook wel leuk. Alleen dan moet wel iedereen op dezelfde datum kunnen. Ik zou de laatste week van juli/eerste week van augustus kunnen of anders na 22 augustus. Eind augustus heeft wel als voordeel dat het iets goedkoper is. Ik denk dat ik voor 8 dgn ga en als m’n budget het toelaat 11 dgn…ik heb wel als voorkeur vliegen vanaf Amsterdam omdat de tijden daar echt gunstiger zijn als in Eindhoven bijv. Daar ben je meestal al 2 reisdagen kwijt! Zonde!

En het is denk ik ook wel leuk om elkaar eerst van tevoren even te zien, dan weet je tenminste met wie je op reis gaat en kijken of het klikt natuurlijk!!
Daarom is het mss makkelijk als we allemaal een beetje uit dezelfde omgeving komen. Is niet noodzakelijk natuurlijk, het gaat om de vakantie uiteindelijk.

Mijn ideale vakantie:
gezelligheid, zon/zee/strand, relaxen, beetje over de boulevard wandelen en terrasje pakken, uitgaan (hoeft niet iedere avond) en af en toe iets actiefs doen. Vind heel veel leuk, alles mag niets moet en ik zie altijd per dag wel een beetje waar ik zin in heb :smiley:

@ Neil: sorry maar ben echt op zoek naar alleen meiden om mee te gaan :slight_smile: mannen komen we daar nog wel tegen hahah

.

hey nicole

ik ben ook op zoek naar een reisgenoot maar tot nu tot heb ik
nog niet echt iemand gevonden.
heb jij al iemand gevonden?

ik ben zelf 1 keer in turkije op vakantie geweest was erg leuk.
ik ben zelf ook 25 jaar

de periode die ik kan is 18 Juli maar dan heb ik 1 week vrij en vanaf 15 augustus heb ik 2 weken vakantie

ik hoop snel wat van je te horen

Groetjes Marlie

he marlie! leuk dat je reageert! ik ben wel al in contact met wat meiden maar jij mag er natuurlijk ook bij :smiley: t zou gaan om de periode rond 22 aug dan waarschijnlijk, dan kunnen de meesten. en dan voor 8 of mss 11 dgn. als je wil kun je me een prive berichtje sturen dan geef ik je mijn mail. ik zit nu op mn foon en kan geen prive berichtjes zelf sturen maar wel reageren…zo raar haha!

He mensen die nog mee willen reageer reageer hahah :zon02:…
Ik heb wel al besloten om vanaf 22 augustus te gaan want dan krijg ik vakantie van het werk. 8 of 11 dgn en alanya of marmaris zit ik nog over te twijfelen…

Groetjes nicole

Hoi Nicole en andere meiden,

Ik ben eigenlijk ook wel geïnteresseerd om mee te gaan, als dat nog kan natuurlijk. Lijkt me super leuk en na 22 augustus kan ik ook vrij krijgen. Heb nog niks geboekt en zou het erg leuk vinden om op vakantie te gaan.

Wat je beschrijft lijkt me echt super!!

Ik ben zelf 24 jaar en woon in de omgeving Utrecht.

Ik hoor het graag nog of het mogelijk is.

Groetjes,
Vivian

hey vivian

mail ons anders even dat praat wat gemakkelijker… we zijn er nl al beetje overuit waar we naar toe gaan…
je kan mij mailen op: patriciavdvelden@gmail.com

hoor het wel

groetjes patricia

hallo, ik heb vorige week geboekt ik ga 3 sept tot 24 sept naar marmaris, zyn jullie (ik bedoel al de dames die hier aan het overleggen zyn om te gaan en waarheen :stuck_out_tongue: ) die periode ook daar of in de buurt en lijkt t jullie leuk om met mij af te spreken daar ? ik ga alleen, ik kom uit brabant woon in Eindhoven, 21 jaar avontuurlijk en spontaan:P en t lykt me leuker om wat sociale contacten (nederlandse) te hebben als ik eenmaal op vakantie ben, of om samen met meerdere meisjes op vakantie te gaan
Alleen ik heb (helaas?!) al geboekt (mischien wel te snel geweest ;)) ik hoop op een reactie vriendelijke groeten

He luna,
Ja ik heb dan in ieder geval geen vakantie meer helaas. Mijn vakantie loopt tot ongeveer 5 sept. maar. En ik heb in de planning staan; vertrek op 22 aug met nog een andere meid…jammer dat je iets later gaat.
Suc6 nog met het zoeken!!

xx

1 like

Hoooooooi.

Ik ben net teruggekomen van mijn vakantie in Turkije, en nu wil ik ook terug! de vriendinnen zijn blut en moeten weet werken (plus ik ga ook m’n Askim opzoeken)
Dus ik ben wel heel benieuwd of jullie nog gaan en zo ja…waarheen en wanneer?

hoi ja ik ga zowizo nog wel, 3 september tot 24ste van amstrdam naar dalaman en ka in marmaris en icmeler zijn… en wat is jou planning ? groetjes

Ik wil bij deze even laten weten dat ik mijn 3 reisgenootjes heb gevonden!
Iedereen die nog zoekt, suc6!!

Groetjes nicole